Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jotka haluaa seksisuhteeseen mukavan sedän kanssa

Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

28

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

HUOMIO NEITOSET !!! SETÄ RANE ON MINUN OMAISUTTAA 😍 OLEMME HOMO PARI VESAN KANSSA SPERMAAMME SETÄÄ 😍 RANE ON INNOKAS NUOLEMAAN JUGURTTI PERSEEDTÄ

LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN

• UUSI

Sä kusipää et todellakaan änkyttäis tollasta paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen änkyttämää

• Anonyymi00002
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Sä kusipää et todellakaan änkyttäis tollasta paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen änkyttämää

JOKA PÄIVÄ TAPAAN SINUT 😍 OLETKO TAAS JUONUT KESKIKALJAA LIIKAA 🤔 EILENKIN SAMMUIT KU SPERMASIMME SINUA HUOLELLA 😘

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

JOKA PÄIVÄ TAPAAN SINUT 😍 OLETKO TAAS JUONUT KESKIKALJAA LIIKAA 🤔 EILENKIN SAMMUIT KU SPERMASIMME SINUA HUOLELLA 😘

Tämä riitti mulle vai tällainen juoppo setä onkin ja onhan tuossa muutakin. Anu 19v

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämä riitti mulle vai tällainen juoppo setä onkin ja onhan tuossa muutakin. Anu 19v

Anu 19 v

Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että oot juoppo ja homo

• Anonyymi00004
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Anu 19 v

Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että oot juoppo ja homo

Noin lahen setä kirjoitti. Tytöt sanoi se ei valehtele ikinä. Anu

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Noin lahen setä kirjoitti. Tytöt sanoi se ei valehtele ikinä. Anu

Toi saatanan LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI PIIPITTÄIS TOLLASTA PASKAA JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE ÄNKYTTÄMÄÄ

• Anonyymi00005
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Ime nyt paskaa vitun persläpi 🤣

• Anonyymi00006
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Toi saatanan LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI PIIPITTÄIS TOLLASTA PASKAA JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE ÄNKYTTÄMÄÄ

Mitä sä tekisit lahen setälle ? Miks se sanoo tapaavansa sua joka päivä. Anu

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Antaa persettä LAHEN SEDÄLLE NI NI NI

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se sai tietää ettei kannata änkyttää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta

• Anonyymi00008
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Se sai tietää ettei kannata änkyttää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta

Ai sanoisit pään naamaa älä änkyrä paskaa ? Etkö muuta kykenisi tekemään . Anu

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai sanoisit pään naamaa älä änkyrä paskaa ? Etkö muuta kykenisi tekemään . Anu

En viitsi täällä kertoa mitä tekisin

Saatana ku tietäisin että kuka kusipää huoran pentu toi on ja sen osoitteen NI me käytäis parin kaverin kanssa vähä kyläilemässä

• Anonyymi00009
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Miten lahen setä sais tietää ? Puhuisit kauniisti. Anu 19v

• Anonyymi00010
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Saatana ku tietäisin että kuka kusipää huoran pentu toi on ja sen osoitteen NI me käytäis parin kaverin kanssa vähä kyläilemässä

Kylään menisitte , keittäis varmaan kahvit teille tai parkit paukut tarjoaisi. On kuulema tosi vahva toi lahen setä. Anu

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kylään menisitte , keittäis varmaan kahvit teille tai parkit paukut tarjoaisi. On kuulema tosi vahva toi lahen setä. Anu

Me ei todellakaan juotais ton kusipää kahvia

• Anonyymi00011
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Milsi ? Entä viina paukkuja . Lahen setä on kuulema voimakas , yheltä ukolta oli mennyt vetelät housuun kun se oli puristanut sitä. Anu

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Milsi ? Entä viina paukkuja . Lahen setä on kuulema voimakas , yheltä ukolta oli mennyt vetelät housuun kun se oli puristanut sitä. Anu

LAHEN RAUKKA HUORAN PENIKKA EI EDES NOSTA 10 KILOA

• Anonyymi00012
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Ongelma on että sinä ja kaverisi olette kaikki älyttömiä ja munattomia pelkureita, kaikki ovat nähneet satoja kertoja että et uskalla tavata kasvotusten.

Viime vuonna uhosit samaa ja että tulette käymään mutta ette uskaltanut.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

🤑😂😂😂😂😂

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ongelma on että sinä ja kaverisi olette kaikki älyttömiä ja munattomia pelkureita, kaikki ovat nähneet satoja kertoja että et uskalla tavata kasvotusten.

Viime vuonna uhosit samaa ja että tulette käymään mutta ette uskaltanut.

Hyvä ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs

• Anonyymi00014
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Tytöt oli nähneet sen kuntosalilla penkissä oli nostanut 250 kiloa, miten pärjäätte sille. Anu

• Anonyymi00015
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Hyvä ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs

No mä emmekä vaikka kahdeksalta, saat valita paikan ihan itse.

Vai pelottaako? Jos et kerro paikkaa niin kaikki näkevät että olet paskahousu.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Antaisit LAHEN SEDÄLLE persettäs NI

• Anonyymi00017
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Onko kahvillakin kusta päässä? Ohhoh

• Anonyymi00018
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

SInä homo luuseri et nosta edes tililtäs 10 euroa

• Anonyymi00019
        UUSI
        Raneäijäite kirjoitti:

Hui että! Hellanlettas sentään nostaako pikku läynö peräti 10 kiloa 😱

• Anonyymi00020
      UUSI

Et ole mukava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8716
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      435
      7975
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      11
      5553
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5189
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      5029
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3527
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3234
    8. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3129
    9. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3126
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2730
    Aihe