Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jotka haluaa seksisuhteeseen mukavan sedän kanssa
28
119
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
HUOMIO NEITOSET !!! SETÄ RANE ON MINUN OMAISUTTAA 😍 OLEMME HOMO PARI VESAN KANSSA SPERMAAMME SETÄÄ 😍 RANE ON INNOKAS NUOLEMAAN JUGURTTI PERSEEDTÄ
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENSä kusipää et todellakaan änkyttäis tollasta paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen änkyttämää
- Anonyymi00002UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Sä kusipää et todellakaan änkyttäis tollasta paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen änkyttämää
JOKA PÄIVÄ TAPAAN SINUT 😍 OLETKO TAAS JUONUT KESKIKALJAA LIIKAA 🤔 EILENKIN SAMMUIT KU SPERMASIMME SINUA HUOLELLA 😘
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
JOKA PÄIVÄ TAPAAN SINUT 😍 OLETKO TAAS JUONUT KESKIKALJAA LIIKAA 🤔 EILENKIN SAMMUIT KU SPERMASIMME SINUA HUOLELLA 😘
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENTämä riitti mulle vai tällainen juoppo setä onkin ja onhan tuossa muutakin. Anu 19v
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä riitti mulle vai tällainen juoppo setä onkin ja onhan tuossa muutakin. Anu 19v
Anu 19 v
Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että oot juoppo ja homo- Anonyymi00004UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Anu 19 v
Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että oot juoppo ja homoNoin lahen setä kirjoitti. Tytöt sanoi se ei valehtele ikinä. Anu
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin lahen setä kirjoitti. Tytöt sanoi se ei valehtele ikinä. Anu
Toi saatanan LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI PIIPITTÄIS TOLLASTA PASKAA JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE ÄNKYTTÄMÄÄ
- Anonyymi00005UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Sä kusipää et todellakaan änkyttäis tollasta paskaa jos susta ois miestä tulla mun eteen änkyttämää
Ime nyt paskaa vitun persläpi 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Toi saatanan LAHESSA ASUVA RAUKKA HUORAN PENIKKA EI PIIPITTÄIS TOLLASTA PASKAA JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE ÄNKYTTÄMÄÄ
Mitä sä tekisit lahen setälle ? Miks se sanoo tapaavansa sua joka päivä. Anu
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Antaa persettä LAHEN SEDÄLLE NI NI NI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se sai tietää ettei kannata änkyttää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
- Anonyymi00008UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Se sai tietää ettei kannata änkyttää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
Ai sanoisit pään naamaa älä änkyrä paskaa ? Etkö muuta kykenisi tekemään . Anu
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai sanoisit pään naamaa älä änkyrä paskaa ? Etkö muuta kykenisi tekemään . Anu
En viitsi täällä kertoa mitä tekisin
Saatana ku tietäisin että kuka kusipää huoran pentu toi on ja sen osoitteen NI me käytäis parin kaverin kanssa vähä kyläilemässä- Anonyymi00009UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Miten lahen setä sais tietää ? Puhuisit kauniisti. Anu 19v
- Anonyymi00010UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Saatana ku tietäisin että kuka kusipää huoran pentu toi on ja sen osoitteen NI me käytäis parin kaverin kanssa vähä kyläilemässäKylään menisitte , keittäis varmaan kahvit teille tai parkit paukut tarjoaisi. On kuulema tosi vahva toi lahen setä. Anu
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kylään menisitte , keittäis varmaan kahvit teille tai parkit paukut tarjoaisi. On kuulema tosi vahva toi lahen setä. Anu
Me ei todellakaan juotais ton kusipää kahvia
- Anonyymi00011UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Milsi ? Entä viina paukkuja . Lahen setä on kuulema voimakas , yheltä ukolta oli mennyt vetelät housuun kun se oli puristanut sitä. Anu
Anonyymi00011 kirjoitti:
Milsi ? Entä viina paukkuja . Lahen setä on kuulema voimakas , yheltä ukolta oli mennyt vetelät housuun kun se oli puristanut sitä. Anu
LAHEN RAUKKA HUORAN PENIKKA EI EDES NOSTA 10 KILOA
- Anonyymi00012UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Ongelma on että sinä ja kaverisi olette kaikki älyttömiä ja munattomia pelkureita, kaikki ovat nähneet satoja kertoja että et uskalla tavata kasvotusten.
Viime vuonna uhosit samaa ja että tulette käymään mutta ette uskaltanut. - Anonyymi00013UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
🤑😂😂😂😂😂
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ongelma on että sinä ja kaverisi olette kaikki älyttömiä ja munattomia pelkureita, kaikki ovat nähneet satoja kertoja että et uskalla tavata kasvotusten.
Viime vuonna uhosit samaa ja että tulette käymään mutta ette uskaltanut.Hyvä ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs
- Anonyymi00014UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Tytöt oli nähneet sen kuntosalilla penkissä oli nostanut 250 kiloa, miten pärjäätte sille. Anu
- Anonyymi00015UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hyvä ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs
No mä emmekä vaikka kahdeksalta, saat valita paikan ihan itse.
Vai pelottaako? Jos et kerro paikkaa niin kaikki näkevät että olet paskahousu. - Anonyymi00016UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Saatana ku tietäisin että kuka kusipää huoran pentu toi on ja sen osoitteen NI me käytäis parin kaverin kanssa vähä kyläilemässäAntaisit LAHEN SEDÄLLE persettäs NI
- Anonyymi00017UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Onko kahvillakin kusta päässä? Ohhoh
- Anonyymi00018UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
SInä homo luuseri et nosta edes tililtäs 10 euroa
- Anonyymi00019UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hui että! Hellanlettas sentään nostaako pikku läynö peräti 10 kiloa 😱
- Anonyymi00020UUSI
Et ole mukava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218716Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4357975Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115553Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825189Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill295029Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373527- 1253234
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853129Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353126Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252730