Heartagram.comissa on joku ihme arvoitus,eka siin lukee: "Unlock the door with Ville's latest scripture" ja sit jos siihen kirjottaa jotain,ihan mitä vaan,ni siihen tulee teksti:
"My dearest darlings,you have far more to achieve.Take a deeper look into dark to find the light,and you and the butterfly wings can lay"
Onko kellään mitään hajuu mitä toi vois tarkottaa? Siihen pitää kai keksii joku salasana,mut en mä ainakaa keksi. Mä oon kokeillu DILLIGAFia ja DARK LIGHTia,mut mitää ei oo tapahtunu. Toi liittyy kyl siihen uuteen levyyn jotenkin,mut mä en oo mitenkää hyvä tollasis arvoitus jutuissa...Jos joku fiksumpi ois vaikka keksiny sen salasanan? :)
Arvoitus?
17
1518
Vastaukset
- lilylazer
...kaikesta miettimisestä.
Kaikkea on kokeiltu, Jonnasta perunaan. Kyllä se nyt jotenkin uuteen levyyn liittyy, jos eka sinkku on Rip Out the Wings of a Butterfly , ja kun tuossa "vihjeessä" [Mikäli se nyt edes on vihje..] puhutaan perhosen siivistä ja darkista ja lightista...- heartagramgirl
Niin. Eiks toi "Scripture" tarkota jotain raamattua tai pyhää kirjaa? Jossain nettisivulla tai jossain lehdessä on julkaistu HIMin uuden biisin "Face of god" sanat,ehkä niistä vois löytyy jotain?
- ....
Rip Out the Wings of a Butterfly sanat tänne...
- ....
Siinä on Face of God sanat:
I'm drained but aching for more
And the devil inside is reading
The words of the saddest poem
To be engraved on the stone of my grave
I'd kill to share your pain (and carry the shame)
And sell my soul for you just to say:
I dream what you're dreaming
I feel what you're feeling
Love's our shadow on the wall
With the Face of God
You dream what I'm Dreaming
And See what I'm seeing
Love's our shadow on the wall
With the Face of God
Nothing will be enough for the ones
Who keep on stumbling in the garden
Of withering trust about to converge to leave
Ja tässä Behind the grimson door:
Covered the carcass of time with flowers
To send the scent of blame to the grave
Set the darkest thoughts on fire
And watched the ashes climb to Heaven's gates we hide
Behind the crimson door while the summer is killed by the fall alive Behind the crimson door while the winter sings:
"Your love will be the death of me"
Death served wine for lovers
Brought from the world where devils reign and intoxicated angels With sorrow they witnessed in the eyes of their slaves
http://www.thesacrament.net/- heartagramgirl
Kiitos,tosta vois löytyy jotain,mut en yhäkään tajuu mitää...mä oon miettiny tota koko yön. Väsyttää...
- ...
Tässä: heaven ablaze in our eyes
- ...
Mutta mitenköhän seuraavan arvoituksen saisi näkyviin, kun siihen tulee vain niitä kuvia.
- ...
... kirjoitti:
Mutta mitenköhän seuraavan arvoituksen saisi näkyviin, kun siihen tulee vain niitä kuvia.
Vaikeata on. :/
- heartagramgirl
... kirjoitti:
Vaikeata on. :/
Toka arvoitus? Onks niitä enemmäkin? Voi ei... mun pää räjähtää...
- lavs
heartagramgirl kirjoitti:
Toka arvoitus? Onks niitä enemmäkin? Voi ei... mun pää räjähtää...
minä ole huomannut 2 arvotusta...1 niitä vaan on(?).Missä se 2 sitten on jos se on?
- himfan777
lavs kirjoitti:
minä ole huomannut 2 arvotusta...1 niitä vaan on(?).Missä se 2 sitten on jos se on?
en määkän huomannu mitään toista arvoitusta :O
- ...
himfan777 kirjoitti:
en määkän huomannu mitään toista arvoitusta :O
Siinä toinenkin arvotus on. Koska mulla ei enää pääse siitä ovesta läpi tolla ekalla salasanalla.
- heartagramgirl
... kirjoitti:
Siinä toinenkin arvotus on. Koska mulla ei enää pääse siitä ovesta läpi tolla ekalla salasanalla.
Mulla koko arvotus juttu hävis just. Tai siis,onhan siinä yhä se Heartagram,mut mitää salasana-juttuu ei enää oo. Ehkä se toka arvotus tulee kohta...?
- Daniel Lioneye
uus tullu:
Crawl into the dark and within the box you will find what was founded in your honor...
en keksi millää, onko noi jostai biisin sanoista, mut en löydä muita kun butterfly lyriikat. mun kaveri ajatteli et toi voi olla jostain sadusta. - uusi
union square
- heartagramgirl
On se kumma,että aina ku tässä HIM-asiassa tapahtuu jotain edistystä,tai joku muuttuu,mä oon landella missä ei oo nettii. Sielä sitten istutaan kitumassa jännityksestä. :)
- him or die
se on magify
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029