Arvoitus?

heartagramgirl

Heartagram.comissa on joku ihme arvoitus,eka siin lukee: "Unlock the door with Ville's latest scripture" ja sit jos siihen kirjottaa jotain,ihan mitä vaan,ni siihen tulee teksti:

"My dearest darlings,you have far more to achieve.Take a deeper look into dark to find the light,and you and the butterfly wings can lay"

Onko kellään mitään hajuu mitä toi vois tarkottaa? Siihen pitää kai keksii joku salasana,mut en mä ainakaa keksi. Mä oon kokeillu DILLIGAFia ja DARK LIGHTia,mut mitää ei oo tapahtunu. Toi liittyy kyl siihen uuteen levyyn jotenkin,mut mä en oo mitenkää hyvä tollasis arvoitus jutuissa...Jos joku fiksumpi ois vaikka keksiny sen salasanan? :)

17

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylazer

      ...kaikesta miettimisestä.
      Kaikkea on kokeiltu, Jonnasta perunaan. Kyllä se nyt jotenkin uuteen levyyn liittyy, jos eka sinkku on Rip Out the Wings of a Butterfly , ja kun tuossa "vihjeessä" [Mikäli se nyt edes on vihje..] puhutaan perhosen siivistä ja darkista ja lightista...

      • heartagramgirl

        Niin. Eiks toi "Scripture" tarkota jotain raamattua tai pyhää kirjaa? Jossain nettisivulla tai jossain lehdessä on julkaistu HIMin uuden biisin "Face of god" sanat,ehkä niistä vois löytyy jotain?


    • ....

      Rip Out the Wings of a Butterfly sanat tänne...

    • ....

      Siinä on Face of God sanat:

      I'm drained but aching for more
      And the devil inside is reading
      The words of the saddest poem
      To be engraved on the stone of my grave

      I'd kill to share your pain (and carry the shame)
      And sell my soul for you just to say:

      I dream what you're dreaming
      I feel what you're feeling
      Love's our shadow on the wall
      With the Face of God
      You dream what I'm Dreaming
      And See what I'm seeing
      Love's our shadow on the wall
      With the Face of God

      Nothing will be enough for the ones
      Who keep on stumbling in the garden
      Of withering trust about to converge to leave

      Ja tässä Behind the grimson door:

      Covered the carcass of time with flowers
      To send the scent of blame to the grave
      Set the darkest thoughts on fire
      And watched the ashes climb to Heaven's gates we hide

      Behind the crimson door while the summer is killed by the fall alive Behind the crimson door while the winter sings:
      "Your love will be the death of me"

      Death served wine for lovers
      Brought from the world where devils reign and intoxicated angels With sorrow they witnessed in the eyes of their slaves

      http://www.thesacrament.net/

      • heartagramgirl

        Kiitos,tosta vois löytyy jotain,mut en yhäkään tajuu mitää...mä oon miettiny tota koko yön. Väsyttää...


    • ...

      Tässä: heaven ablaze in our eyes

      • ...

        Mutta mitenköhän seuraavan arvoituksen saisi näkyviin, kun siihen tulee vain niitä kuvia.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Mutta mitenköhän seuraavan arvoituksen saisi näkyviin, kun siihen tulee vain niitä kuvia.

        Vaikeata on. :/


      • heartagramgirl
        ... kirjoitti:

        Vaikeata on. :/

        Toka arvoitus? Onks niitä enemmäkin? Voi ei... mun pää räjähtää...


      • lavs
        heartagramgirl kirjoitti:

        Toka arvoitus? Onks niitä enemmäkin? Voi ei... mun pää räjähtää...

        minä ole huomannut 2 arvotusta...1 niitä vaan on(?).Missä se 2 sitten on jos se on?


      • himfan777
        lavs kirjoitti:

        minä ole huomannut 2 arvotusta...1 niitä vaan on(?).Missä se 2 sitten on jos se on?

        en määkän huomannu mitään toista arvoitusta :O


      • ...
        himfan777 kirjoitti:

        en määkän huomannu mitään toista arvoitusta :O

        Siinä toinenkin arvotus on. Koska mulla ei enää pääse siitä ovesta läpi tolla ekalla salasanalla.


      • heartagramgirl
        ... kirjoitti:

        Siinä toinenkin arvotus on. Koska mulla ei enää pääse siitä ovesta läpi tolla ekalla salasanalla.

        Mulla koko arvotus juttu hävis just. Tai siis,onhan siinä yhä se Heartagram,mut mitää salasana-juttuu ei enää oo. Ehkä se toka arvotus tulee kohta...?


    • Daniel Lioneye

      uus tullu:
      Crawl into the dark and within the box you will find what was founded in your honor...

      en keksi millää, onko noi jostai biisin sanoista, mut en löydä muita kun butterfly lyriikat. mun kaveri ajatteli et toi voi olla jostain sadusta.

    • uusi

      union square

      • heartagramgirl

        On se kumma,että aina ku tässä HIM-asiassa tapahtuu jotain edistystä,tai joku muuttuu,mä oon landella missä ei oo nettii. Sielä sitten istutaan kitumassa jännityksestä. :)


    • him or die

      se on magify

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe