Tiedän etten saisi tuntea sitä mitä tunnen. Kiusaan itseäni. Eikö tämä loukkaa sinuakin. 😢❤️
On vaikeaa kun
22
422
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kun ei tiedä kuka tuntee niin vaikea loukkaantua🤔
- Anonyymi00002UUSI
Miksi et saa tuntea?
- Anonyymi00017UUSI
Tuntija taitaa olla varattu?
- Anonyymi00003UUSI
Ketä pitäisi loukata?
Luuletko oikeesti et kukaan tietää kenestä sä höpiset. Tai kuka ees oot. - Anonyymi00004UUSI
Ei ainakaan mulle. Mun kaivattu käyttää kysymysmerkkejä.
- Anonyymi00005UUSI
Ole kiltti äläkä kiusaa itseäsi. Elämä on paljon mukavampaa kun on lempeä itselleen. Olet rakas😘
- Anonyymi00006UUSI
Saat sinä tuntea, niin kuin tunnet. Oletko miettinyt, miksi tunne ei hellitä? Niin. Olen joskus vähän vihainen sinun toiminnallesi, mutta sitten muistutan itseäni, että kaikella on tarkoitus. Asioiden piti tapahtua näin.
- Anonyymi00007UUSI
Tiedän minä miksi se ei hellitä
- Anonyymi00011UUSI
Vähän samoja tuntemuksia, mutta toisesta näkökulmasta.
Ehkä sitä on jotenkin vihainen tilanteelle, että tuntee miten tuntee eikä ole osannut selvittää asioita suoraan eikä tilanne jätä rauhaan.
Tämä sivusta. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedän minä miksi se ei hellitä
Mutta tiedätkö sinä miksi se ei minulla hellitä?
- Anonyymi00008UUSI
Mua loukkaa se, että hän käyttää mua syntinä, josta kieltäytyminen kiillottaa hänen sädekehäänsä.
Toivon, että hän ei enää yritä mitään. Hoidetaan pakolliset hommat asiallisesti.- Anonyymi00014UUSI
Mitkä pakolliset
- Anonyymi00009UUSI
Pysy mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi00010UUSI
Entäs jos tunnetaan samoin.
- Anonyymi00013UUSI
Millä tavoin
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Millä tavoin
Silleen että tuo toinen tuntuu ajattelevan ja toimivan samalla tavalla kuin itse. Jotain sellaista, mitä ei ole aiemmin kokenut. Tietää, että sille ei tarvitse selittää kaikkea - että se ymmärtää.
Sivusta. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silleen että tuo toinen tuntuu ajattelevan ja toimivan samalla tavalla kuin itse. Jotain sellaista, mitä ei ole aiemmin kokenut. Tietää, että sille ei tarvitse selittää kaikkea - että se ymmärtää.
Sivusta.🥺 voi...
- Anonyymi00018UUSI
Ei kai sellainen, mikä pysyy salassa, voi loukata. Niin ainakin itse ajattelen.
- Anonyymi00019UUSI
tunteet in tunteita ei niille voi mitään niiden on hyvä tulla ja antaa olla joskus voi olla aivan eksyksissä tunteissansa mutta sieltä pimeästä saattaakin yhtäkkiä löytää vain perille tietäen mitä haluaa ja mitä oikeastaan ei haluakkaan tunteisiinsa enää päästäää mulla on sillain että saatan vuosiksi mennä niihin tunteisiin eli olen ollut ehkä joskus jossakin kuoleman rajamailla porteilla ja tehnyt haku ammuntaa siitä onko tämä ihminen oikeasti olemassa vai varjo minusta itsestäni no mutta jokatapauksessa kaikilla meillä on keinomme käsitellä joillakin ehkä viikossakin olo voi keventyä hyvä hälle
- Anonyymi00020UUSI
Mikä sen määrittelee mitä saat tuntea? Tai kuka?
- Anonyymi00021UUSI
Ei kiusaa. Rakkaus on liian arvokas hukattavaksi kuten aikakin.
- Anonyymi00022UUSI
Miksi jonkun lämpöiset tunteet loukkaisivat jotakuta? Ei tarvitse tehdä mitään, jos on jotenkin huono juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185888Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845502- 1253514
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933482- 1211261
- 571207
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301132- 38929
- 45923
- 25889