vaikea. On jotain traumoja ja huono itsetunto. Mielestäni pärjään aika hyvin, niistä huolimatta, vaikka jotkut asiat ovatkin vaikeita.
En ole tarkoituksella
14
358
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No mutta hyvä!
- Anonyymi00002UUSI
Tää voisi olla kynästäni. Hienoa, että on muitakin jotka pärjää vaikeuksista huolimatta!
- Anonyymi00003UUSI
Mä olen omaksunut sellaisen asenteen, että mä teen asioita itselleni sopivaa vauhtia, ja suhtaudun itseeni kärsivällisesti ja myötätuntoisesti. En toki odota vastaavaa ymmärrystä muilta, tämä on sisäinen asia.
- Anonyymi00006UUSI
Hyvän asenteen olet omaksunut. Pikku hiljaa eteenpäin!
- Anonyymi00004UUSI
Et ole kuule ollenkaan ainoa, joilla tuollaisia ongelmia on. Vähän surullista se, että pärjää täällä, kun pitäisi saada olla hyväksytty juuri sellaisena, mitä on.
- Anonyymi00005UUSI
Monilla ihmisillä on isojakin vaikeuksia, se on hyvä muistaa.
- Anonyymi00007UUSI
Molemmat ovat asoita joita sä voit itse työstää. Kukaan muu ei sun itsetuntoa korjaa kuin sä itse. Samoin traumat ei saa antaa niille valtaa. Otat ojat elämästäsi ja itsestäsi. Toki tulee hetkiä milloin kaikki romahtaa ja muistuu mieleen. Mut aina voi nousta uudestaan. Tehnyt sen niin monta kertaa. Pystyt siihen. Meillä on yksi elämä siitä voi yrittää tehdä edes itselleen hyvän. Itsesi takia.
- Anonyymi00008UUSI
Trauma on trauma juuri siksi, että se hallitsee sinua, sinä et hallitse sitä. Eihän muuten mistään traumasta puhuttaisikaan!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Trauma on trauma juuri siksi, että se hallitsee sinua, sinä et hallitse sitä. Eihän muuten mistään traumasta puhuttaisikaan!
Se ei tarkoita, etteikö sitä voisi ainakin yrittää hoitaa. Ymmärsin myös niin, ettei pidä antaa sen trauman hallita liikaa, vaan minimoida se vaikutus mahdollisuuksien mukaan, eikä ainakaan antaa sen määrittää itseä.
Ihminen on kuitenkin paljon muutakin, kuin yksittäinen asia tai asiat ja voi yrittää keskittyä enemmän niihin.
Sivusta - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se ei tarkoita, etteikö sitä voisi ainakin yrittää hoitaa. Ymmärsin myös niin, ettei pidä antaa sen trauman hallita liikaa, vaan minimoida se vaikutus mahdollisuuksien mukaan, eikä ainakaan antaa sen määrittää itseä.
Ihminen on kuitenkin paljon muutakin, kuin yksittäinen asia tai asiat ja voi yrittää keskittyä enemmän niihin.
SivustaSen tekee terapeutit ja psykiatrit. "Otat ojat elämästäsi ja itsestäsi." <-- tuo ei ole mikään neuvo ihmiselle, jolla on oikeasti traumoja.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen tekee terapeutit ja psykiatrit. "Otat ojat elämästäsi ja itsestäsi." <-- tuo ei ole mikään neuvo ihmiselle, jolla on oikeasti traumoja.
No joo, minä olin eri kommentoija ja kirjoitinkin, että voi yrittää hoitaa ja nimenomaan ammattilaisen avulla.
Tuo oli vähän mielestäni myös typerästi sanottu, "että ottaa ohjat". - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen tekee terapeutit ja psykiatrit. "Otat ojat elämästäsi ja itsestäsi." <-- tuo ei ole mikään neuvo ihmiselle, jolla on oikeasti traumoja.
Minulla on traumoja itselläni. Ja olen oppinut elämään asian kanssa. Yritin vaan olla tsempaava. Itse olen päätänyt joskus etten anna niiden pilata elämääni. Mut voitte loputtomiin pahoittaa mielenne vääristä sanavallinoista ja päteä sekä epäillä. Tai sitten voitte koittaa alkaa elää. Asenne kysymyksiä. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kukaan muu loppujenlopuksi muuta ihmisen ajattelua kuin ihminen itse. Joo ammattilaiset voi auttaa. Itseäni terapia vei alaspäin velloin vanhoissa asioissa ahdistuin niistä. Halusin elää elämääni eteepäin enkä menneessä. Joillekin se varmasti sopii.
- Anonyymi00012UUSI
Jumala korjaa traumat ja haavat. Usko Häneen tekee sinusta uuden ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-247435Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986096Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1144163- 1554154
- 1631901
- 611768
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1361660- 381458
- 291428
- 451414