Leski eronnut tai muutoin vapaa nainen

Anonyymi-ap

Millaiselta elämäsi tuntuu, etenkin näin ehtoopuolella, eli olistko miettinyt jokinlaista kaveruuttaa , miehen kanssa tai jopa suhdetta tai yhteisasumista. ei kenekään olisi hyvä viettää elämäänsä yksikseen.

36

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä, voisin aloittaa uuden suhteen ja voisn muuttaa esim, maasedulle johonkin taloon, olsi hienoo käyskennellä omalla pihalla kaikessa rauhassa juoda aamu kahvit pihakeinussa istuen jne. miksei.

• Anonyymi00002

Etsin kaveria, jonka kanssa kulkea turuilla ja toreilla, viettää yhteistä aikaa. Voi olla seksitön tai seksillinen suhde. Jos seksillinen, suhteessa vain hän ja minä. Jos seksitön, suhteessa voi olla muita. Omat kodit.

• Anonyymi00003

Luien jokseekin paljon erilaisia tilastoja, sekä tutkimuksia. joissa mm, infotaan, yksinäisyyden hurjasta lisääntymisestä, sekä kaipuusta kumppaniin löytymiselle.

• Anonyymi00004

Moni nainen kompensoi kumppani puutetta, hakimalla koiran tai kissan.

• Anonyymi00005

Ei tässä nyt viel missään ehtoopuolel, viel puoltoist vuotta työelämäs. Ero on koettu, leskeys on koettu, huonoja, jopa narsistisia (mies)suhteita on koettu, yksinäisyydestä on kärsitty. Mutta ei ihmistä ole tarkoitettu yksin elämään. Nyt kaks ja puol vuotta ihanas parisuhtees aivan ihanan miehen kans. Ihanaa saada olla rakastettu ja saada rakastaa, tuntea olevansa arvostettu.

• Anonyymi00006

Olipa mukava lukea noin iloista aisaa heti herättyään. Hyvät sulle!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olipa mukava lukea noin iloista aisaa heti herättyään. Hyvät sulle!

Kiitos!

• Anonyymi00007

Kukapa tahtoisi saunoa yksinään.

• Anonyymi00008

Minä, kun siedän vain infrapunasaunaa. Sellaisen ottaisin kotiin jos saisin, mutta vuokrakämppään sitä ei kannata edes harkita

• Anonyymi00010

Ex-eukkoni saunoi aina yksinään. Tunsi olevansa niin paljon parempi kuin minä. Kun sitten äitinsä käski eroamaan minusta, ei saanut kunnollista miestä mistään. Alkoi sitten uskovaiseksi.

• Anonyymi00021

Miksei, kunhan ei liian kuumassa sauno.

• Anonyymi00011

Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

• Anonyymi00013

Miten tuo liittyy aiheeseen? Höh.

• Anonyymi00012

Mulle olisi kelvannut matkoille, tansseihin ja tapahtumiin kaveri, mutta kun sellaista ei löytynyt niin lopetin etsinnän jo aikoja sitten. Kuljen sitten yksin ja nautin kun saan rauhassa mennä ja tulla miten haluan.

• Anonyymi00014

Hyvä luonteinen ja mukava nainen olsi se mahtava juttu jos sellaisen tapaisi.

• Anonyymi00016

Ehkäpä juuri siksi ihmiset ovat nykyään niin yksinäisiä ja elävät mieluummin yksikseen. Ihmisen luonne on se, mikä se on ja hän voi siitä huolimatta olla hyvä ja mukava ihminen. Lupaa luonteelle ei tarvitse kysyä keneltäkään. Eikä varsinkaan mieähiltä.

• Anonyymi00015

Vanhusten ja ikääntyvien uudet parisuhteet ovat yleistyneet, ja ne tarjoavat merkittävää hyvinvointia, seuraa ja turvaa elämänkolmannella iällä.

Vanhusten ja ikääntyvien uudet parisuhteet ovat yleistyneet, ja ne tarjoavat merkittävää hyvinvointia, seuraa ja turvaa elämänkolmannella iällä.

• Anonyymi00017

Ehkä löydät jonkun, jopa täälätä.

• Anonyymi00018

On ihanaa olla yksikseen. En ole parikymmentä vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen läheistä suhdetta kaivannut. On minulla ns. miespuolinen kävelyttäjä, jonka kanssa käyn silloin tällöin kaffilla, syömässä, kävelyllä ym. On vaan ihan kaveri. Ei todellakaan mitään muuta. Kaveri muiden kavereiden joukossa.

• Anonyymi00027

Sitä on allekirjoittaneellakin.

• Anonyymi00019

Tarkkaa yhtä lukua sille, kuinka moni ikäihminen (esim. yli 65-vuotias) tahtoo suhteen, on vaikea antaa, sillä halu vaihtelee yksilöllisesti. Tutkimusten ja kyselyjen perusteella on kuitenkin selvää, että halu parisuhteeseen ja kumppaniin ei katoa iän myötä, vaikka ihminen olisi jo leski tai eronnut.

Leskeyden jälkeen: Vaikka moni on sopeutunut yksin elämiseen, suuri osa leskeksi jääneistä on avoimia uudelle suhteelle, kun suruprosessi on edennyt .

• Anonyymi00020

Kyllähän kumppani on hyvinkin tärkeä meille kaikille.

• Anonyymi00022

Minulle eivät kumppanit ole olleet tärkeitä, tai että olisin heistä onnea tuntenut. Onnentunteet tulevat ihan muista jutuista.

• Anonyymi00023

Kaverit on tärkeitä.

• Anonyymi00024

Voi, että kun olen liian vanha. En haluaisi asua yksin, mutta kun kaikki
      kaveritkin on kuolleet. Muuten jotkut meistä olisivat tod.näk.
      siirtyneet yhteisasumiseen kavereina.

• Anonyymi00025

Vanhainkodissa ei tarvitse olla yksin, ei.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mutta sinne ei pääse kuin vasta niin huonokuntoisena, ettei enää osaa, tiedä eikä ymmärrä seurustelusta mitään.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vanhainkodissakin voi olla yksinäinen. Ei se mitään takaa, että ihmisiä on.
        Monet ovat vanhainlaitokseen päästessään niin dementoituneita,
        etteivät muista ihmistä, jonka kanssa minuutti sitten juttelivat jotain,
        että ei se parempimuististen yksinäisyyttä lievitä.
        Suurin osa vanhainlaitokseen päässeistä potee muistisairautta.

• Anonyymi00028

Niin kauan kuin on eloa, pitää pyrkiä nauttimaan. monin tavoin.

• Anonyymi00030

Moni tavoin ? Kerro sitten kun olet 80 ja yli kuinka monin tavoin pystyt
        nauttimaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Moni tavoin ? Kerro sitten kun olet 80 ja yli kuinka monin tavoin pystyt
        nauttimaan.

Joo, sitten kerron....öh.

• Anonyymi00032

Vanhemmalla naisella riittää vientiä. Luulen syntyneeni oikeaan aikaan. Tai sitten vain kuvittelen, että nyt eletään siitä outoa aikaa, että kerrankin vanhemmat naiset ovat kerrassaan muotia.

• Anonyymi00033

Tokihan elämä on elämistä varten.

• Anonyymi00034

JJa odottelua onnetarten....

• Anonyymi00035

Moni kokee suotta yksinäisyyttä.

• Anonyymi00036

Mitähän tuo toteamus tarkoittaa ja pitää sisällään? Ajatustaan voisi ehkä avata hieman enemmän, kun on kerran kirjoittamaan käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe