Leuka rintaan ja kohti uutta pettymysten viikkoa, vailla rakkautta 🤪
Huomentaaaaa
17
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii ajatella, toiset ne elää onnettomissa suhteissa
- Anonyymi00003
😆😆
- Anonyymi00005
Nii joo, Onneksi ei tartte elää missään suhteessa 😅
- Anonyymi00006
Ja toiset ilman suhteita ja ilman rakkautta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi että! Toiset ei kaipaa suhdetta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei välitetä pikkuasioista 😉
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi että! Toiset ei kaipaa suhdetta.
Mikäs siinä kunhan ei sotke toisten suhteita.
- Anonyymi00002
😄🤔🤭
- Anonyymi00004
Huomenta!
Mikään ei koskaan selviä täällä- Anonyymi00007
Eikö 😳 no hitto. Jos mä lopetan palstan ja istun lootusasentoon lattialle odottamaan, että se mies tippuu katon läpi mun eteen? 😂
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö 😳 no hitto. Jos mä lopetan palstan ja istun lootusasentoon lattialle odottamaan, että se mies tippuu katon läpi mun eteen? 😂
Haikarana tuo vähintääki nyytin. Pertsa kerto. -sivu
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haikarana tuo vähintääki nyytin. Pertsa kerto. -sivu
Mulla on jo aika isoksi kasvanut nyytti.
- Anonyymi00009
Ei se kaksoisleukaa häivytä.
- Anonyymi00012
Ehkä sulla. Mul on pienempi ja kuljen pooloneuleessa kesät talvet.
- Anonyymi00016
Kyllä mä ainakin pyrin tekemään edes vaikka niitä pienen pieniä tekoja enkä alistu passiivisuuteen erityisesti rakkaudenkin saralla, ainakin yritän. Pettymyksiä varmasti saa varsinkin jos on passiivinen. Tämä oma mielipiteeni.
- Anonyymi00018
Ihan hyvä mielipide.
- Anonyymi00017
no mutta veeti rakkauttahan on kaikkialla sinä poju tiiä siitä vielä mitään mutta älä huoli äititär opettaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent342588Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1692569Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561823En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1041487Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281275Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831169viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12890Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa61862Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83831Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä
suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.54777