Jos itselle vieras ihminen vaikka pudottaa jotain maahan, antaako hänen hoitaa se ylös lähtökohtaisesti itse, mutta ottaa huomioon ihmisen iän/kunnon, kantamiensa tavaroiden määrän ja muut erityiset tilanteet ja myös sen mihin tavara on lentänyt?
Etenkin, jos henkilö pudottaa tavaran ihan viereensä, antaa nostaa itse, mutta jos on jotain muuta erityistä syytä, niin auttaa ja samalla sanoo asiasta, etenkin kun tulee siihen lähelle.
Jos tavara lentää omien jalkojen juureen tai muuten selvästi lähemmäs itseä, on luonnollista nostaa se toiselle maasta, oli kyseessä kuka tahansa.
Viimeksi tavara lensi viistosti oikealle. Hän oli kassalla ja ajattelin sitten auttaa sen ylös, mutta siinä meni jo vähän aikaa ja hän ehti ensin. Oli hyväkuntoisen oloinen jotain 50-60-vuotias nainen. Ajattelin jälkeenpäin, että turhaan olisin häntä siinä tilanteessa auttanut, vaan antaa vain hoitaa jatkossa vastaavissa tilanteissa itse tai jos olisi auttanut, olisi pitänyt tehdä se ainakin nopeasti, eikä jäädä miettimään.
Toisen, tuntemattoman ihmisen puolesta tekemisestä
Anonyymi-ap
0
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861