Viimeinkin leikkaus oikeaan osoitteeseen

Anonyymi-ap

Ensi kuusta lähtien yksinasuva toimeentulotuen saaja menettää vuoden aikana 216 euroa. Tuolla summalla toki söisi kaksi tai kolmekin kuukautta tarvittaessa. Jospa ne työt sitten alkaa maistumaan. Ensi vuonna lienee tiedossa lisää leikkauksia. Asumistuen leikkaus ei vaikuttanut mitenkään, koska vajeen sai paikattua toimeentulotuella, mutta nyt vajetta ei paikata mitenkään kuin menemällä töihin.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011821173.html

10

389

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Höpö höpö työtön luisuu aina voittajaksi! 🏆

• Anonyymi00002

Tuolla rahalla syö just ehkä viikon🤭
      Ja toiseksi ei vaikuta elämään millään tavalla leikkaukset, vaikka yksin asun😂🤣
      Rahaa palaa näin työttömänä noin 1500-2000euroa joka kuukausi ruokaan ja polttoaineisiin

• Anonyymi00009

Oikea homma

• Anonyymi00003

Elämä ilman työtä on elämää 🤩👌👍

• Anonyymi00004

On se mukavaa, kun ei tarvii työtä tehdä voi tehdä kaikkea muuta mistä itse tykkää ja haluaa
      Elämä on ihanan rentoa 🤩😍

• Anonyymi00005

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi00006

Persut on itse tehokkaasti saanut hävitettyä Suomesta työpaikkoja oikein urakalla, ja saanut työtä antavat firmat nurin. SItten puupää- apinat täällä toistelee sitä samaa ikivanhaa fraasia, että eikö työt maistu tai niinkuin se idiootti- Purra että menkää töihin. Hallitus on saanut Suomen tuhon partaalle ja ääliöt täällä huutaa että menkää töihin. Toivon todella että työttömyys kohta avaajaakin. Voin tulla sitten huutamaan sun korvaan että mee töihin laiskuri!

• Anonyymi00007

mee töihin laiskuri! ☝🏿☝🏿☝🏿

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

mee töihin laiskuri! ☝🏿☝🏿☝🏿

On rahaa ei tarvii tehdä töitä 😁

• Anonyymi00010

Mukava katsella kun normi ihmiset työläiset paiskivat töitä rahan eteen, kun muuhun eivät pysty .Tekevät jopa väkisin töitä vaikka eivät haluisi, kun pakko tehdä 😂🤣🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      96
      900
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      48
      547
    Aihe