Koska sawtutit mua pahimmalla mahdollisella tavalla. Toivon että hän tekee saman jonkun muun kanssa, jotta tiedät.
Mä en voi enää kohdata sua mies
14
194
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olisi pitänyt tyytyä kevythalaukseen j a-panoon.
- Anonyymi00002UUSI
hmm... pahin mahdollinen tapa on yksilöllinen käsite, joten mitä täällä avaudut? suolla sanasi suoraan asianosaiselle...
- Anonyymi00003UUSI
Pahin mahdollinen satuttaminen elämää kohtaan on sellaista, jossa toinen muka rakastaa toista, mutta ei halua edes sitä ilmaista toiselle. Se on tavallaan molempien elämän hukkaamista.
- Anonyymi00006UUSI
Se oli just tää, kiitos että ymmärrät <3
Ap - Anonyymi00007UUSI
Siitä vaan sitten ilmaisemaan.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä mu mitäpä jotku ei p illun takia tekis
- Anonyymi00004UUSI
Heti kun menee vähän huonommin niin hylätään.
- Anonyymi00005UUSI
Ajattele asiaa niin, jos olet ollut rehellinen ja sinut hylätään, ole onnellinen kun pääset eroon hylkääjistä, varmasti parempia vaihtoehtoja löytyy.
- Anonyymi00012UUSI
Eikö tuo ny ole aivan normaalia kun osaa oikein valita sen jonka kanssa elämänsä haluaa jakaa vihkivalakin on joskus ollu niin ylä kuin alamäissäkin ja heti hylätään kun alamäki alkaa niin se on menny suurimmassa osassa aviolittojakin jo kauan et ei mitään uutta mielestäni elämän pahin alamäki toinen on kiinnostunut vain sen takia mitä on tai mitä on antaa koskaan ei tule saamaan sitä mitä kaipaa
- Anonyymi00008UUSI
Kieri muija mudassa
- Anonyymi00009UUSI
toivottavasti kuitenkin teet lisää näitä vedätyksiä...
- Anonyymi00010UUSI
Satutitko itse häntä ensin kyllä sen huomaa jos mua edes yrittää satuttaa satutan takas pahimmalla mahdollisella keksimälläni tavalla mikä se voisi olla sellaisen ihmisen kohdalla joka toivoo omaa kuolemaansa pakottaa elämään pahin mahdollinen helvetti minkä voi keksiä siksi mulla on sanonta neljänkymmenen vuoden pesti kansanedustajana pitkä elinkautinen sinä aikana kerkeää saada monta vihamiestä kun ei osaa asioita hoitaa ja ne on aina ne joita pitää pelätä joiden elämää on eniten vaikeuttanu siinä työssä miksi ne uskaltaa toteuttaa uhkauksensa itsekin henkilökohtaisesti mua kun rajoittaa suomen laki ja mahdollinen vankeustuomio jos en lakia noudata siksi olen toivonnu että armomurha sallittaisiin laajennetulla oikeudella yritys jonka perustaisin samoin tein tanskassa on jo sallittua mu asiakkaan pitää matkustaa tanskaan muistaakseni se tanska oli ja pitää olla kuoleman sairas kai ettei hoidot hyödytä
- Anonyymi00013UUSI
Voi hyvä luoja!
- Anonyymi00014UUSI
Olisit voinut tehdä jotain toisin, päätit kuitenkin tehdä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain17810813Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710289Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325729Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784548Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313036- 1713035
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin381826Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981418Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61260Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161184