Hoitajat on näköjään alkaneet tänään lakkoon.

Anonyymi-ap

Minä teen KUNNIAA HEILLE ja hoidan mieheni lääkärinä muihin tehtäviin.

Laskin, että hänen palkalla voi palkata 3-4 lähi-hoitajaa, koska hän MIEHENÄNI LOUKKAA MYÖS SOME KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!

Toista kertaa en kyllä SUOSTU vankilaan sen takia, että mieheni on lääkäri eikä KUNNANJOHTAJAN TAI POLIISI!

Poliisin tehtävä on kyllä hoitaa rikostutkina oikein, koska mieheni on ollut kokoajan yhtä syyllinen mitä minä.
Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS TUTKIA RIKOSTA VÄÄRIN, koska ME OLLAAN KYLLÄ MIEHENI KANSSA OLTU IHAN JULKISELLAKIN PAIKALLAKIN USEITA KERTOJA YHDESSÄ.

Mieheni ei todellakaan ole niin pieni kokoinen, etteikö häntä näkis!
Minä olen meistä tuo pieni ja mieheni on kohteliaana HERRASMIEHENÄ opetellut kävelemään niin, että hän EI NÄYTÄ niin PITKÄLTÄ.
Baari tiskillä minä olen istunut ja hän on seisonut sekä nojaillut tiskiin.

Loppuu tuo meidän VAINOAMINEN JA YKSITYS ELÄMÄN URKINTA!

Minä sentään osaan laskea ja LAPHA säästä noin 10 000€ kuukaudessa, kun mieheni lopettaa LÄÄKÄRIN TYÖT ja muutetaan pois korvausten avulla.

Kyllä minä uskon, että me työllistytään SIIVOUS-ALALLA JOSSAIN PÄIN SUOMEA NIIN VOIDAAN TEHDÄ TYÖPARINA TÖITÄ YHDESSÄ NIIN EI TARVI KENENKÄÄN TUKKIA NOKKAANSA EDES MEIDÄN YRITYSTOIMINTAAN!

Minähän olen ollut kotisiivouksia tekemässä Helsingissä, Espoossa, Kauniaisissa ja Kirkkonummella. Kyseiset kodit olivat niitä missä on rahaa ja siivousta arvostetaan.

Inarin kunnassa laskutetaan Helsingin hintoja, mutta Helsingissä he nauraa, koska minäkin pärjään siivouksissa siellä paremmin mieheni kanssa, kun luodaan SIIVOUSPALVELU jossa EI TARVI RYÖSTÄÄ ASIAKKAITA.
He saavat tarvittaessa siivouksen lisäksi myös LÄÄKÄRIN KOTIA, koska EI HELSINKILÄISET OLE VÄITTÄNEET MISSÄÄN ETTÄ MINÄ LOUKKAAN HEIDÄN KUNNIOITA MIEHENI KANSSA!

Sehän on helsinkiläisten etu, kun LAPIN LÄÄNIN ASUKKAAT TOISTUVASTI SYYTTÄVÄT HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA JOKA ON SUORAA SYRJINTÄÄ, KOSKA HE EIVÄT ITSE ILMEISESTI TYÖLLISTY SAMALLA TAVALLA.

Mieheni oli sitä mieltä, että LIIKETOIMINTA IDEA OLI HYVÄ, MUTTA HÄN HALUAA MÄÄRÄTÄ JA TUOSSA OLI KYSE YRITYKSESTÄ.
Tuokin on meidän yksitys elämään liittyvä asia!

Kyseessä on sentään IHMISOIKEUS LIIKETOIMINTA ja ei me kyllä LAPIN ALUEELLE enään jäädä näistä asioista vääntämään!

Sen aikaa ollaan täällä mitä tarvii, koska minä ainakin tarvin oman auton johon pakkaan tavarani ajelen sinne uuteen kotiin ihan itse yksin SUURELLA KUNNIALLA LÄPI SUOMEEN!
Mieheni voi lentää vaikka LUUDALLA KUNNIAA!

Kyllä me ehditään sen jälkeen aloittaa TAPPELU AIHEISTA:
- Kumpi ajaa
- Ajanko minä liian lujaa
- Onko poliisit pitämässä RATSIAA VAI EI

18

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hoitajille maksetaan jo liian suuria palkkoja joten yt:t painaa monin paikoin päälle joka johtaa irtisanomisiin ja hoito alueiden huonoon talouteen.

Taas perinteistä että ne alat jotka imevät vain rahaa kuten naisvaltaiset alat niin nille havitellaan valtavia palkkoja ja miesten alat eli yksityiset alat jotka pitävät tätä yhteiskuntaa pystyssä kuihtuvat pois.

naurettavaa tyttöjen ja tätien touhuilua taas.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ihme että kaupungin ja yksityisen puolella työskentevillä on niin isot palkkaerot keskenään vaikka tekevät samaa työtä. Eroa voi olla jopa 800 euroa peruspalkassa johon vaikuttaa ikälisät 2700 e - 3500 e

• Anonyymi00004
        UUSI

Tehtäväkohtaiset lisät päälle vielä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Työhaastatteluissa pitää hyvin myydä ittensä

• Anonyymi00003
      UUSI

Sivusta seuraajana voi vaan ihmetellä.
      Ensin hoitajat saa vuosien varrella osissa ja kertakorvauksena palkankorotukset.
      Sitten alkaa täysi sortaminen alas ja hyvinvointialueilta sanotaan irti hoitajia satamäärin isoista sairaaloista, määräaikaiset sijaisuudet lopetetaan myös kotihoidoista porukkaa ulos. Sitten huomataan että tarvitaankin hoitajia ja pyydetään takaisin töihin.
      Näin saadaan kerrytetyt lomat katkaistuun ja ensi kesän kesäsijaiset valmiina töihin. Rahan säästöä on tuokin mutta kierolla tavalla. Maahanmuuttajia palkataan mutta kielimuurit suuria johon vaatimustasoa nostettava. Kentällä kuultua potilas tuli sairaalaan ja lääkäri tuli lopulta potilaan luokse ja kysyi ....... miten sinä niitä lääkkeitä syöt kun en nyt aamuraportilla saanut mitään selvää asiasta ja paikkana sairaala

• Anonyymi00006
      UUSI

Sairaanhoitajia ei tarvita kun lähihoitajat ja maahanmuuttajat tekee työt.

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei ainakaan tuossa paikassa, missä minä olen.

• Anonyymi00007
      UUSI

Koko hoitoala on yksi pelilauta ihan kuin se pyörittäisi yhteiskuntaa. Kun vienti ei vedä otetaan hoitajilta rahat.

• Anonyymi00008
        UUSI

Vai onko se ne perustetut hyvinvointialueet mitkä syö rahaa mitkä ei edellenkään pärjää ja hakevat rahoitusapua ja mittavia säästöjä että pärjäisivät.

• Anonyymi00009
      UUSI

"Siksi palkkakuilua on kurottava umpeen pikimmiten. On käsittämätöntä, että työnantajapuoli ei ole halukas tunnustamaan tätä tosiasiaa. "
      Lehdestä poimitut lauseet kertoo kaiken.

• Anonyymi00010
      UUSI
    • Anonyymi00011
      UUSI

Lisään kyllä ihan itse, että nämä hoitajat edustaa työnantajaansa sekä asiakkaitaan ja VANHUSTEN HOIVAKODIT on pukattu SOMEEN myös.

Lähi-hoitajat laittelevat someen kuvia joissa he ovat PÄIHTYNEENÄ EDUSTAMASSA!

Ammattiliitotko nykyisin TUKEE TYÖNTEKIJÖITÄ JOTKA OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI ALKOHOLISTEJA JA NUO KUVAT JOITA MINÄ OLEN NÄISTÄ HOITAJISTA NÄHNYT EI VOI EDES SANOA, ETTÄ HEILLÄ ON LIEVÄ PÄIHDE ONGELMA VAAN HE OVAT KUNNON RÄKÄ JUOPPOJA!

Huolestuttaa kyllä, että KUKA VANHUKSET HOITAA, KOSKA HOITAJAT LÄHTEE VANKILAAN KAIKKI!
      HE OVAT HEITÄ JOTKA SAAVAT VAPAASTI PASKOA YMPÄRI SUOMEN SOMESSA JA KÄYTTÄÄ VANHUKSIA HYVÄKSI JOTKA ON SIJOITETTU HOIVAKOTEIHIN ASUMAAN TURVALLISUUSSYISTÄ, KOSKA HEIDÄN OMAISET KÄYVÄT TÖISSÄ.

• Anonyymi00012
      UUSI

On myös omaisia jotka ottaneet vanhuksen pois hoitokodista ja hoitavat itse taustalla hoitovirhe tai hoitovirheitä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Lähäri on lähäri aina ja pissiksiä löytyy seassa myös

• Anonyymi00014
      UUSI

Ihmeiden aika

• Anonyymi00015
        UUSI

Miehesi on valelääkäri ja sinä valehoitaja vai mitä??

• Anonyymi00016
      UUSI

Sairaanhoitajat parempiin mt-testeihin viimeistään ennen erikoistumisopintoja. Nepsyjä osa, eivät jaksa keskittyä ja kuvittelevat omiaan.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ai säkin oot kuullut uutisen, mulla on kuulemma tyttöystävä, jonka luona olen käynyt pakilassa, lääkäri🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      202
      11426
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      133
      10868
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      234
      6232
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      188
      5045
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3485
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2333
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      303
      1886
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      9
      1734
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1644
    Aihe