Kun palstan viestejä katsoo...

Anonyymi-ap

Oppii monta tärkeää asiaa ihmissuhteista ja palstalaisista

Esimerkiksi sen että naisiin, joita ei tunne ei kannata panostaaa koska he ajattelevat miehistä

-miesten tulee tehdä aloitteet
-miehet ovat syyllisiä toisten miesten tekemisiin
-mies ei saa ajatella itsenäisesti vaan naiset päättävät mitä saa ajatella
-mies jos silti ajattelee toisin, joutaa hoitoon
-miehet jotka ovat päihteidenkäyttäjiä tai maahanmuuttajia ansaitsevat automaattisesti myötätunnon, muut miehet eivät
-miehen tulee suojella naisia, naisen ei tarvitse laittaa tikkua ristiin oman eikä muiden puolesta
-miehen lähestyminen voi olla lähellä stalkkausta, mutta samalla nauretaan että mies voisi johtua vastuuseen jos lähestyy kahviehdotuksella
-miehen pitää vain tietää kun nainen on kiinnostunut, nainen ei tule tässä mitenkään sitä signaloimaan
-miehen valitus taustalla aiheuttaa pahoinvointia, naisen valituksen pitäisi aiheuttaa empatiaa
-miehen vääränlainen kommentti jopa vain väärin tulkittuna on merkki ettei hän ole saanut naista, ei tule saamaan naista eikä ansaitse naista
-miehen oikeanlainen kommentti ei aiheuta mitään reaktioita

Kertokaapa nyt miksi kaipaisin yhtään naista tältä palstalta?

88

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nyt kun lähdit tuolle yleistämislinjalle, niin ota huomioon, että täällä on vain muutama, jotka noita mainitsemiasi juttuja viljelevät.
      Toisekseen, koko palstalla on kourallinen kaikista naisista.
      Se mitä täällä palstalla muutama mies kirjoittelee, ei saa minua uskomaan, että kaikki miehet pitäisivät kaikkia naisia h*orina ja pettäjinä esimerkiksi.
      Hieman suhteellisuutta nyt hei tyyppi!

• Anonyymi00002
        UUSI

Aloittajana sanon että minä en ole mitään yleistämistä aloittanut. Nuo on lähes suoria lainauksia yleistyksistä palstalta, jotka koskevat miehiä.

En ole vain myöskään nähnyt naisia siellä kommentoimassa tai käskemässä muita naisia vähentämään yleistyksiä miehistä vrt. viimeinen kommenttini.

Kaipaako naiset siis täällä miehiä ja miestä vai kaipaavatko he tukea siihen että saavat tuntea pahaa oloa yleisesti miehiä kohtaan?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aloittajana sanon että minä en ole mitään yleistämistä aloittanut. Nuo on lähes suoria lainauksia yleistyksistä palstalta, jotka koskevat miehiä.

En ole vain myöskään nähnyt naisia siellä kommentoimassa tai käskemässä muita naisia vähentämään yleistyksiä miehistä vrt. viimeinen kommenttini.

Kaipaako naiset siis täällä miehiä ja miestä vai kaipaavatko he tukea siihen että saavat tuntea pahaa oloa yleisesti miehiä kohtaan?

Niin, edelleenkin, jos vähän suhteutat, niin ne ovat muutamat samat, jotka noita tuon tyylisiä kirjoittavat, lisäksi miehet trollaavat. Täällä on myös hyvin nuoria ja myös sellaisia joilla ei ehkä ole ihan samanlainen käsitys maailmasta, kuin monilla muilla.
        Enkä minä ainakaan mene kommentoimaan, jos joku nainen tai mies täällä purkaa kiukkuaan yleisesti tai jos kommentti on mielestäni kovinkin tuon tyyppinen kuin kirjoitit.
        Lisäksi pitää olla palstanlukutaitoa eli jokainen tai lähes jokainen kirjoittaa siitä omasta vinkkelistään eli monesti juuri siitä yhdestä m*lkusta, johon ovat viimeksi törmänneet ja purkavat sitä kiukkuaan. Se ei silti tarkoita, että kaikki naiset ajattelisivat samoin, että sanoisinpa huolesi olevan turha.
        Anonyymina on aina helppo huudella!
        Kyllä sulle vielä joku kiva kainalonlämmittäjä löytyy, vaikkei nyt ensimmäisenä ehkä täältä palstalta kannata etsiä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin, edelleenkin, jos vähän suhteutat, niin ne ovat muutamat samat, jotka noita tuon tyylisiä kirjoittavat, lisäksi miehet trollaavat. Täällä on myös hyvin nuoria ja myös sellaisia joilla ei ehkä ole ihan samanlainen käsitys maailmasta, kuin monilla muilla.
        Enkä minä ainakaan mene kommentoimaan, jos joku nainen tai mies täällä purkaa kiukkuaan yleisesti tai jos kommentti on mielestäni kovinkin tuon tyyppinen kuin kirjoitit.
        Lisäksi pitää olla palstanlukutaitoa eli jokainen tai lähes jokainen kirjoittaa siitä omasta vinkkelistään eli monesti juuri siitä yhdestä m*lkusta, johon ovat viimeksi törmänneet ja purkavat sitä kiukkuaan. Se ei silti tarkoita, että kaikki naiset ajattelisivat samoin, että sanoisinpa huolesi olevan turha.
        Anonyymina on aina helppo huudella!
        Kyllä sulle vielä joku kiva kainalonlämmittäjä löytyy, vaikkei nyt ensimmäisenä ehkä täältä palstalta kannata etsiä.

Kiitos, noin varmaan kannattaakin ajatella.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mä naisena en edes lue muiden naisien (syyllistäviä tai muitakaan) aloituksia. Kun kaivattuni sattuu olemaan mies. Käytän palstaa vain omien tunteiden käsittelyyn. Vastailen sopiviin aloituksiin. Nykyään noin 0- 4 aloitusta max. Harvemmin jään edes odottamaan vastasiko joku. En oleta, että hän olisi täällä, vaikka tiedän joskus olleen. Harvoin teen aloituksia ja silloin kun teen, ne liittyy konkreettisesti johonkin IRL tapahtumaan. Tyylin: miksi tunti sitten kävelit ohi moikkaamatta? Tai kohta nähdään, mikä fiilis?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mä naisena en edes lue muiden naisien (syyllistäviä tai muitakaan) aloituksia. Kun kaivattuni sattuu olemaan mies. Käytän palstaa vain omien tunteiden käsittelyyn. Vastailen sopiviin aloituksiin. Nykyään noin 0- 4 aloitusta max. Harvemmin jään edes odottamaan vastasiko joku. En oleta, että hän olisi täällä, vaikka tiedän joskus olleen. Harvoin teen aloituksia ja silloin kun teen, ne liittyy konkreettisesti johonkin IRL tapahtumaan. Tyylin: miksi tunti sitten kävelit ohi moikkaamatta? Tai kohta nähdään, mikä fiilis?

Selailen vain muitakin aloituksia, mutta hämmentää nuo keskustelut. Alkaa miettiä oikeasti että onko omakin kaivattu sellainen, jonka mielestä kaikki on aina miehen vika kaikkialla. Uskaltaako sitä luottaa naiseenkaan yhtään jos taustalla on tuollaisia ajatuksia.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Muuhun ottamatta kantaa, saati lukematta tän pidemmälle kommentteja, ja aloitustakaan en jaksanut kokonaan lukea koska, niin noh koska...

En yleistä missään asiassa että kaikki on samanlaisia kuin joku on.

Mutta taisit itse yleistää et kaikki naiset on tollasia??

Niin ja siis se mihin piti ottaa kantaa.
        Kaipaan ihan miestä, yksilöä, en mitä tai ketä tahansa.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Muuhun ottamatta kantaa, saati lukematta tän pidemmälle kommentteja, ja aloitustakaan en jaksanut kokonaan lukea koska, niin noh koska...

En yleistä missään asiassa että kaikki on samanlaisia kuin joku on.

Mutta taisit itse yleistää et kaikki naiset on tollasia??

Niin ja siis se mihin piti ottaa kantaa.
        Kaipaan ihan miestä, yksilöä, en mitä tai ketä tahansa.

Aloittajana kerroin miltä miehenä tulee tunne jos saapuu palstalle kaipaamaan naista sattumalta ja päätyy lukemaan näitä aloituksia.

Sitä miettii onko se oma nainen täällä avautumassa myös miehistä.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Aloittajana kerroin miltä miehenä tulee tunne jos saapuu palstalle kaipaamaan naista sattumalta ja päätyy lukemaan näitä aloituksia.

Sitä miettii onko se oma nainen täällä avautumassa myös miehistä.

Saattaa varmaan jokainen joskus avautua ja jopa väärällä tavalla. Ite tosin pyrin ja suurimmaksi osaksi oon pystynytkin avautumaan yksilöllisesti jos ja kun on jotain sanottavaa "pahasti" jostain.
        Olis kyl ihanaa jos olis jollekin se "oma nainen"

• Anonyymi00003
      UUSI

Mene itkemään äitis helmoihin.

• Anonyymi00007
        UUSI

Äiti on kuollut aikoja sitten, joten niitä helmoja ei enää löydy.

• Anonyymi00005
      UUSI

Joillakin palstawosuilla on asetuksena miesvihamielisyys ja miesten hyväksikäyttö omiin tarkoituksiinsa. Oman alansa amatilaisia pettymyksineen.

• Anonyymi00008
      UUSI

Naiset haluaa sivistyneen ja hyvätuloisen luolamiehen!

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei minua aloittajana haittaa mitä jotkut naiset haluavat, eihän sille mitään mahda.
        Mutta omia ajatuksiaan jos jakaa aiheista niin se kuva syntyy naisistakin yleisellä tasolla täällä palstalla ja oksettaa ajatus että se oma kaivattu toimisi samoin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei tämä ole mikään seuranhakupaikka. Ei kukaan nainen tule tänne siinä toivossa että joku tuntematon ukkeli täällä alkaa kaivata. Jokainen kaipaa täällä ihmistä jonka tuntee oikeassa elämässä.

• Anonyymi00018
        UUSI

On täällä vähän muutakin ku kaipailua vai tunnetko kaikki täältä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

On täällä vähän muutakin ku kaipailua vai tunnetko kaikki täältä.

Missä täällä sitä kaipailua on. Luojan kiitos en tunne ketään täältä.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Missä täällä sitä kaipailua on. Luojan kiitos en tunne ketään täältä.

On täällä kaipailuakin.
        Enemmänkin olis jos ei aina joku hyökkis kimppuun ja vaikka mitä.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

On täällä kaipailuakin.
        Enemmänkin olis jos ei aina joku hyökkis kimppuun ja vaikka mitä.

Juu älä hyöki sitten.

• Anonyymi00013
      UUSI

En ajattele yhdestäkään asiasta kuten kuvittelet naisten tällä palstalla ajattelevan. Olen kuitenkin nainen ja kirjoittelen tällä palstalla. Vaan älä huoli, en minäkään ole sinusta kiinnostunut. Enkä kenestäkään muustakaan noin keskenkasvuisesta miesoletetusta.

• Anonyymi00014
        UUSI

Jatka samaan tyyliin, annoit oivan syyn miksi sinun juuri ei kaipaile kukaan.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jatka samaan tyyliin, annoit oivan syyn miksi sinun juuri ei kaipaile kukaan.

Toivon, ettei kaipailekaan. Minä kun olen varattu. Minun kaipailemiseni ei kannata.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toivon, ettei kaipailekaan. Minä kun olen varattu. Minun kaipailemiseni ei kannata.

Et sinä ole varattu etkä ole ollut.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Et sinä ole varattu etkä ole ollut.

Olen, joten sinun ei kannata alkaa ikävöimään minua.

• Anonyymi00016
      UUSI

Ja minä oppinut palstan miehistä. Kun naapurin Raijan mies sattuu olemaan musta ja äänestävät väärää puoluette. Niin se looginen syy että kaikki naiset saa raiskata ja tappaa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ei, vaan se että Raisa äänestää vihreitä ja valitsee vielä mustan miehen. Kun tämä musta mies raiskaa Raisan niin syy on kaikissa muissa miehissä, erityisesti niissä jotka äänestivät persuja ja eivät kertoneet muille valkoihoisille miehille ettei naisia saa raiskata ja pitää kunnioitaa.

Naisen logiikka, eh?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei, vaan se että Raisa äänestää vihreitä ja valitsee vielä mustan miehen. Kun tämä musta mies raiskaa Raisan niin syy on kaikissa muissa miehissä, erityisesti niissä jotka äänestivät persuja ja eivät kertoneet muille valkoihoisille miehille ettei naisia saa raiskata ja pitää kunnioitaa.

Naisen logiikka, eh?

Sinä miehen logiikalla päätelet sen olevan noin. Voiko tyhmempää olla.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Naisen logiikka, eh?

Ja kuinka selität että minulle kirjoitti täällä ilmeisesti suomalainen mies että toivoo että minut raiskataan. Enkä ole suhteessa maahanmuuttajan kanssa tai halunnut puhua hänen kanssaan politiikasta tai mistään muustakaan 🙄

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinä miehen logiikalla päätelet sen olevan noin. Voiko tyhmempää olla.

Täällä on kokonaisia ketjuja, joissa kuulutetaan miesten vastuuta ja miten maahanmuuttajia mm. alistetaan jne.

"Voiko tyhmempää olla."

Miehen logiikkaa voittaa aina naisen logiikan, niin tässäkin asiassa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja kuinka selität että minulle kirjoitti täällä ilmeisesti suomalainen mies että toivoo että minut raiskataan. Enkä ole suhteessa maahanmuuttajan kanssa tai halunnut puhua hänen kanssaan politiikasta tai mistään muustakaan 🙄

Saanko suoran linkin tällaiseen viestiin?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä on kokonaisia ketjuja, joissa kuulutetaan miesten vastuuta ja miten maahanmuuttajia mm. alistetaan jne.

"Voiko tyhmempää olla."

Ei näy voittavan. Se, että sinun logiikkasi on niin heikkoa, ettei sillä ymmärrä edes ketjujen sisältöä, on toki aika harmillista, sinun kannaltasi.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Saanko suoran linkin tällaiseen viestiin?

Et saa. Etsipä itse olen vaan tyhmä nainen en varmaan osaa linkittää.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"Voiko tyhmempää olla."

"Miehen logiikkaa voittaa aina naisen logiikan, niin tässäkin asiassa."

Jo sinun "logiikkasi" on esimerkki tästä "miehen logiikasta", niin sitten miehet ovat aivant tajuttoman tyhmiä ja epäloogisia olentoja. No onneksi miehissäkin on järkeviä ja älykkäitä, sitä et vain kuulu heihin.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"Voiko tyhmempää olla."

Juu todella voithan sä uskotella niin itsellesi. Äitisikin sanoo varmaa et osaat laulaa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei näy voittavan. Se, että sinun logiikkasi on niin heikkoa, ettei sillä ymmärrä edes ketjujen sisältöä, on toki aika harmillista, sinun kannaltasi.

Jos olet loogisesti noin heikko ja yleistät sekä kuuluttelet miehiltä asioita niin miksi kuvittelet että sinun aivosi riittävät tähänkään keskusteluun?

Koska eivät ne riitä. Moralisoit kykenemättä peruslogiikkaan : tavallinen nainen

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jos olet loogisesti noin heikko ja yleistät sekä kuuluttelet miehiltä asioita niin miksi kuvittelet että sinun aivosi riittävät tähänkään keskusteluun?

Koska eivät ne riitä. Moralisoit kykenemättä peruslogiikkaan : tavallinen nainen

En kuulusttele miehiltä, korkeintana sinulta. Tosin se huomattiin jo, ettei sinulle ole mitään älyllistä sanottavaa ja logiikkasi on olemattoman heikkoa. Siksipä en kuulustele edes sinulta. Ameebaltakin saisi järkevämpiä vastauksia kuin sinulta.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Et edes tajunnut et komentoija vaihtui välissä.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En kuulusttele miehiltä, korkeintana sinulta. Tosin se huomattiin jo, ettei sinulle ole mitään älyllistä sanottavaa ja logiikkasi on olemattoman heikkoa. Siksipä en kuulustele edes sinulta. Ameebaltakin saisi järkevämpiä vastauksia kuin sinulta.

Voi voi milleniaali lapsi, et ole oppinut yhtään mitään elämässäsi paitsi ehkä imemään kullia.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Et sinäkään, jatka imemistä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Voi pientä ota tikkari 🍭 Noh isi selittää sulle sit kuinka maailma toimii kun mami ei jaksa.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Niinpä ... ei tajunnut ei 🤣

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Voi voi milleniaali lapsi, et ole oppinut yhtään mitään elämässäsi paitsi ehkä imemään kullia.

Siitäkö sä oot oppisi saanut 😅 Selvä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Huolestuttavaa, että noin ikäloppu on edelleen pikkukakara ajattelultaan. Luulisi ihmisen edes liki eläkeikäisenä osaavan ajatella kuin aikuinen, mutta ei näköjään. Tai no dementia ja muut muistisairaudet kuulemma voivat aiheuttaa myös tuollaista kielenkäyttöä.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Et sinäkään, jatka imemistä.

Illalla sitten ehkä. 🤫

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Voi pientä ota tikkari 🍭 Noh isi selittää sulle sit kuinka maailma toimii kun mami ei jaksa.

Ei "isi" näköjään kykene, kun ei se itsekään tajua mitään.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Juu todella voithan sä uskotella niin itsellesi. Äitisikin sanoo varmaa et osaat laulaa.

Äitiköhän sille nuo imuttelujutukin on opettanut.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sä voit itse imeskellä sen tikkarisi, kun tykkäät niin tuosta imuttelusta.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei "isi" näköjään kykene, kun ei se itsekään tajua mitään.

Niin joillekin on mahdoton opettaa oikein mitään. Mut voivat silti olla rakkaita jollekin.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Niin joillekin on mahdoton opettaa oikein mitään. Mut voivat silti olla rakkaita jollekin.

Kyllähän tässä maailmassa jollekin rakkaita idiootteja riittää. Toivoisin, että osoittaisivat sille rakkalleen kuitenkin edes sen verran rakkautta, että keksisivät jokin keinon saada sen pitämään leipäläpensä kiinni. Olisi sille idiootillekin parempi, kun ei munaisi itseään aina ja kaikkialla.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sä voit itse imeskellä sen tikkarisi, kun tykkäät niin tuosta imuttelusta.

No niin Seppo äläpä nyt innostu. 😅

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

No niin Seppo äläpä nyt innostu. 😅

Ai sen nimi on Seppo. No ainakin se on kovasti tuon imuttelun perään.

• Anonyymi00017
      UUSI

No tältä palstalta on turha kaivata yhtään ketään miehen naista tai naisen miestä sen enempää fiksumpaa olisi ehkä mahdollisesti yrittää käyttää näitä palstoja löytääkseen joku jonka on ihan oikeasti tavannutkin edes joskus jos näitä palstoja kaipaamiseen haluaa käyttää

• Anonyymi00023
      UUSI

En minä ainakaan oo vastuussa kenenkään toisen miehen/naisen tekemisistä!

• Anonyymi00025
      UUSI

Jotenkin omituinen ajatus, että tulisit tänne kaipailemaan palstalaisia... Ei kai kukaan niin kuvittelekaan?

• Anonyymi00035
        UUSI

Aloittajana en ole näin väittänytkään. Tein vain havaintoja palstalaisista ja jos itse päädyin sattumalta tänne niin voihan se kaipaukseni kohdekin?

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Aloittajana en ole näin väittänytkään. Tein vain havaintoja palstalaisista ja jos itse päädyin sattumalta tänne niin voihan se kaipaukseni kohdekin?

Kai sinä nyt itse tiedät ketä kaipaat? Voit jättää täysin huomiotta ne kirjoittelijat täällä, jotka eivät vastaa käsitystäsi siitä kuka ja minkälainen kaivattusi on. Omalla kohdallanikin kaipaamani mies on tosi hyvä tyyppi, ei tulisi pieneen mieleenkään ajatella, että hän olisi joku pskanokista, joka kirjoittelee täällä naisvihamielisiä juttuja. Minä tulin palstalle päästämään ulos sen kaipauksen tuota hyvää tyyppiä kohtaan, kun oikeassa elämässä en sitä voinut tehdä. Palstan misogyyneillä ei ole minulle mitään merkitystä.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kai sinä nyt itse tiedät ketä kaipaat? Voit jättää täysin huomiotta ne kirjoittelijat täällä, jotka eivät vastaa käsitystäsi siitä kuka ja minkälainen kaivattusi on. Omalla kohdallanikin kaipaamani mies on tosi hyvä tyyppi, ei tulisi pieneen mieleenkään ajatella, että hän olisi joku pskanokista, joka kirjoittelee täällä naisvihamielisiä juttuja. Minä tulin palstalle päästämään ulos sen kaipauksen tuota hyvää tyyppiä kohtaan, kun oikeassa elämässä en sitä voinut tehdä. Palstan misogyyneillä ei ole minulle mitään merkitystä.

"Omalla kohdallanikin kaipaamani mies on tosi hyvä tyyppi, ei tulisi pieneen mieleenkään ajatella, että hän olisi joku pskanokista, joka kirjoittelee täällä naisvihamielisiä juttuja."

Tälleen sivusta totean, että juurikin noin. Ei ole pienintäkään pelkoa, että minun kaipaukseni kohde laukoisi mitään näin typerää ja misogynistä kuin iso osa täällä olevasta tekstistä on. Hän on aidosti hyvä tyyppi ja hyvä mies, ei sellainen räkänokka, joita täällä näkee paljon.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

"Omalla kohdallanikin kaipaamani mies on tosi hyvä tyyppi, ei tulisi pieneen mieleenkään ajatella, että hän olisi joku pskanokista, joka kirjoittelee täällä naisvihamielisiä juttuja."

Tälleen sivusta totean, että juurikin noin. Ei ole pienintäkään pelkoa, että minun kaipaukseni kohde laukoisi mitään näin typerää ja misogynistä kuin iso osa täällä olevasta tekstistä on. Hän on aidosti hyvä tyyppi ja hyvä mies, ei sellainen räkänokka, joita täällä näkee paljon.

Aloittajana mietin vain että teidän olettamus on että se yksittäinen mies jota ette välttämättä tunne kuitenkaan niin hyvin ei ole samanlainen kuin palstan miehet, mutta kuitenkin palstan miehistä teette vaikkapa räkänokkina yleistyksiä?

Eikö ole aika erikoinen ajatuksen kulku? Ettehän te tunne miehiä täältäkään, joten miten se teidän kaipauksen kohde on niin spesiaali näihin palstalla oleviin miehiin verrattuna vaikkapa minuun että ette hänestä tekisi yleistyksiä?

Palstalla ei ole pelkästään naisvihaa vaan miesinhoa, se oikein tihkuu joistakin teksteistä kuten teillä juuri. Tulee vähän fiilis että hädin tuskin uskallan miehenä olla palstalla ettei vain joku ajattele että olisin samanlainen tuomittava kauhea olento.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Aloittajana mietin vain että teidän olettamus on että se yksittäinen mies jota ette välttämättä tunne kuitenkaan niin hyvin ei ole samanlainen kuin palstan miehet, mutta kuitenkin palstan miehistä teette vaikkapa räkänokkina yleistyksiä?

Eikö ole aika erikoinen ajatuksen kulku? Ettehän te tunne miehiä täältäkään, joten miten se teidän kaipauksen kohde on niin spesiaali näihin palstalla oleviin miehiin verrattuna vaikkapa minuun että ette hänestä tekisi yleistyksiä?

Palstalla ei ole pelkästään naisvihaa vaan miesinhoa, se oikein tihkuu joistakin teksteistä kuten teillä juuri. Tulee vähän fiilis että hädin tuskin uskallan miehenä olla palstalla ettei vain joku ajattele että olisin samanlainen tuomittava kauhea olento.

Minä tunnem hänet kyllä. En tiedä miksi oletat, etten tuntisi. Minusta on hyvin erikoinen ajatuskulku olettaa, etten tuntisi häntä. Siis ehkä sinä itse et tunne lainkaan sitä, jota kaipaat. Minä en kuitenkaan kaipaisi ketään, jota en tunne.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Minä tunnem hänet kyllä. En tiedä miksi oletat, etten tuntisi. Minusta on hyvin erikoinen ajatuskulku olettaa, etten tuntisi häntä. Siis ehkä sinä itse et tunne lainkaan sitä, jota kaipaat. Minä en kuitenkaan kaipaisi ketään, jota en tunne.

Kerroin yleisesti palstalaisista tässä, sinun tilanteesta en tiedä mitään kuten et sinäkään minun.

Aloituksenihan käsittelee palstaa, ei sinun suhdetta siihen mieheen.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Kerroin yleisesti palstalaisista tässä, sinun tilanteesta en tiedä mitään kuten et sinäkään minun.

Aloituksenihan käsittelee palstaa, ei sinun suhdetta siihen mieheen.

No minäpä puhuin itsestäni ja sinä vastasit minulle. Ihan yhtälailla tuon voi sanoa yleiselläkin tasolla, että miksi ihmeessä oletetat, etteivät ihmiset tuntisi sitä, jota he kaipaavat? Siis joo, ehkä sinä kykenet kaipaamaan jotakuta, jota et lainkaan tunne. On kuitenkin aika outoa olettaa, että muut kaipailisivat itselleen ventovieraita ihmisiä.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

No minäpä puhuin itsestäni ja sinä vastasit minulle. Ihan yhtälailla tuon voi sanoa yleiselläkin tasolla, että miksi ihmeessä oletetat, etteivät ihmiset tuntisi sitä, jota he kaipaavat? Siis joo, ehkä sinä kykenet kaipaamaan jotakuta, jota et lainkaan tunne. On kuitenkin aika outoa olettaa, että muut kaipailisivat itselleen ventovieraita ihmisiä.

Outoa olettaa? Miksi se olisi outoa olettaa? Väitänpä että se on juuri päinvastoin että ihmiset kaipaavat niitä joihin ei ole riittävää yhteyttä tosielämässä eivätkä tunne heitä tarpeeksi hyvin.

Se että tunnet ihmiset osittain ei tarkoita etteikö heissä voisi olla miesinhoa ja naisvihaa. Usein sitä kuvittelee tuntevansa toisen.

On aivan eri asia puhua täysin ventovieraista kuin siitä että tuntee jonkun. Et sinäkään varmaan tunne häntä läpikotaisin vai tunnetko?

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sama. Kirjoitellut vain tuntemastani miehestä.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Outoa olettaa? Miksi se olisi outoa olettaa? Väitänpä että se on juuri päinvastoin että ihmiset kaipaavat niitä joihin ei ole riittävää yhteyttä tosielämässä eivätkä tunne heitä tarpeeksi hyvin.

Se että tunnet ihmiset osittain ei tarkoita etteikö heissä voisi olla miesinhoa ja naisvihaa. Usein sitä kuvittelee tuntevansa toisen.

On aivan eri asia puhua täysin ventovieraista kuin siitä että tuntee jonkun. Et sinäkään varmaan tunne häntä läpikotaisin vai tunnetko?

No onhan se nyt todella outo olettama. Tai no ehkä se ei ole outo sellaisen henkilön mielestä, joka kaipailee itselleen täysin tuntematonta henkilöä. Valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan kaipaile täysin tuntemattomia, vaan siiihen, että on tunteita toista kohtaan tarvitaan se, että tuntee toisen. On hyvin harvinaista kaipailla täysin tuntemattomia.

Kyllä, tunnen hänet varsin hyvin. Tosin ihminen ei tunne edes itseään "läpikotaisin" ja itsensäkin voi usein yllättää omilla reaktioillaan.

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

No onhan se nyt todella outo olettama. Tai no ehkä se ei ole outo sellaisen henkilön mielestä, joka kaipailee itselleen täysin tuntematonta henkilöä. Valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan kaipaile täysin tuntemattomia, vaan siiihen, että on tunteita toista kohtaan tarvitaan se, että tuntee toisen. On hyvin harvinaista kaipailla täysin tuntemattomia.

Kyllä, tunnen hänet varsin hyvin. Tosin ihminen ei tunne edes itseään "läpikotaisin" ja itsensäkin voi usein yllättää omilla reaktioillaan.

Lisään vielä, että hänessä ei ole taipumusta ihmisvihaan, kuten ei itsessänikään. Viha jotain ryhmää kohtaan ei ole tunne, jota kumpikaan tuntisimme. Sen voin sanoa varmuudella, sillä hän ei ole sellainen ihminen. Hän on realisti ja loogikko, kuten minäkin. En voisi ikinä kaivata ihmistä, jolla olisi taipumusta noin epäloogiseen käytökseen kuin viha jotakin ryhmää kohtaan. Itse en tuhlaa energiaani edes yksittäisen yksilön aktiiviseen vihaamiseen. Se tekisi pahaa vain itselleni. Siitä en kuitenkaan ole varma, etteikö hän voi vihata jotakuta yksilöä/yksilöitä.

• Anonyymi00038
      UUSI

"Oppii monta tärkeää asiaa ihmissuhteista ja palstalaisista"
      Pitäisiköhän sinun joskus ottaa pitkä irtiotto palstasta ja tutustua ihan oikeaan elämään ja naisiin palstan ulkopuolella. Jos kirjoituksesi on ihan tosissaan kirjoitettu ja on kokonaisuudessaan noin naisista ajatteleva ihminen kirjoituksen takana ja otat tälläisen palstan ihan tosissaan niin...
      vaikka tuntemattomia kaikki tässä ollaankin niin sanoisin että aika huolestuttavaa ja surullista.

• Anonyymi00056
        UUSI

Aloittajana opin siis ihmissuhteista ja palstalaisista. Suomennettuna niistä, jotka ovat palstalaisia ja heidän mahdollisista ihmissuhteista.

Loppuun on aina hyvä heiittää tuollainen piikki, jossa vähätellään miestä, tämän huomioita yms. ehkä seuraavaksi kerrot miten pelottava aloittaja on?

Epäilenpä että olet noita samoja naisia, jotka noita asioita ovat palstalla tuoneet esille kuten aloituksessa listattiin.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Aloittajana opin siis ihmissuhteista ja palstalaisista. Suomennettuna niistä, jotka ovat palstalaisia ja heidän mahdollisista ihmissuhteista.

Loppuun on aina hyvä heiittää tuollainen piikki, jossa vähätellään miestä, tämän huomioita yms. ehkä seuraavaksi kerrot miten pelottava aloittaja on?

Epäilenpä että olet noita samoja naisia, jotka noita asioita ovat palstalla tuoneet esille kuten aloituksessa listattiin.

Miksi keskityt muihin naisiin kuin siihen, jota kaipaat?
        Eikö olisi vain parempi, että kirjoittelisit kauniita se yksi nainen mielessä, kuin että kiinnität huomion kaikkiin muihin ja kulutat energiaasi negatiiviseen?

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Eikö olisi vain parempi, että kirjoittelisit kauniita se yksi nainen mielessä, kuin että kiinnität huomion kaikkiin muihin ja kulutat energiaasi negatiiviseen?

Sivusta totean, että olen ihmetellyt samaa asiaa. Eli siis sitä, miksi näyttää olevan tärkeämpää keskittyä haukkumaan muita, kuin puhua hyvää kaivatustaan. Jos saisin kuulla jonkun kaipailevan minua tällaisten aloitusten kera, niin en kyllä haluaisi tuntea tyyppiä yhtään enempää.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Mistäs minä tiedän kuka sinä näistä naisista palstalla voisi olla jos hän sattuisi olemaan palstalla?

Eikö sinua häiritse että kaipaamispalstalla on niin paljon negatiivista mitä kirjoitetaan esimerkiksi miehistä? Miksi et tuomitse naisten kirjoituksia täällä ja olisiko kaipaukseni kohde samanlainen hiljaa hyväksyjä?

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Sivusta totean, että olen ihmetellyt samaa asiaa. Eli siis sitä, miksi näyttää olevan tärkeämpää keskittyä haukkumaan muita, kuin puhua hyvää kaivatustaan. Jos saisin kuulla jonkun kaipailevan minua tällaisten aloitusten kera, niin en kyllä haluaisi tuntea tyyppiä yhtään enempää.

Tässäkin on sopiva piikki, todennäköisesti joltain provoajalta jossa tarkoitus vain häpäistä aloittaja tuntemaan itsensä pieneksi.

Ei mene läpi, tuollainen leikki.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mistäs minä tiedän kuka sinä näistä naisista palstalla voisi olla jos hän sattuisi olemaan palstalla?

Eikö sinua häiritse että kaipaamispalstalla on niin paljon negatiivista mitä kirjoitetaan esimerkiksi miehistä? Miksi et tuomitse naisten kirjoituksia täällä ja olisiko kaipaukseni kohde samanlainen hiljaa hyväksyjä?

Oikeasti en viitsi vängätä kanssasi tästä asiasta enkä mistään muustakaan. Se ei ole tämän palstan idea.

Ehkä löydät jotain kaunista sanottavaa kaivatustasi joskus ja päätät kirjoittaa sen palstalle ja keskittyä kaiken tämän muun sijasta siihen, kuinka hyvältä hän saa sinut tuntemaan itsesi tässä maailmassa.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tässäkin on sopiva piikki, todennäköisesti joltain provoajalta jossa tarkoitus vain häpäistä aloittaja tuntemaan itsensä pieneksi.

Ei mene läpi, tuollainen leikki.

Missä näet piikin? Se piikki, jonka kuvittelet näkeväsi, on omaa kuvitelmaasi. Jos koet itsesi jotenkin häväistyksi, niin sinun kannattaa miettiä miksi koet niin. Se, että minä kerron totuuden siitä kuinka kokisin sen, että joku "kaipailisi" minua näin tökeröiden avausten kera, ei millään tavalla häpäise sinua. Eihän sitä tiedä, ehkä se sinun kaivattusi tykkää tällaisesta. Minusta se tosin ei kerro hänestä hyvää, jos hän pitäisi tällaisesta, mutta toisaalta enpä minä ole se, joka häntä kaipailee.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Oikeasti en viitsi vängätä kanssasi tästä asiasta enkä mistään muustakaan. Se ei ole tämän palstan idea.

Ehkä löydät jotain kaunista sanottavaa kaivatustasi joskus ja päätät kirjoittaa sen palstalle ja keskittyä kaiken tämän muun sijasta siihen, kuinka hyvältä hän saa sinut tuntemaan itsesi tässä maailmassa.

Ehkä muidenkin palstalaisten kannattaisi keskittyä siihen, siitähän tässä ketjussa oli kyse?

Mutta jos me kaikki muut olemme hiljaa niin emmekös silloin anna hiljaisen hyväksynnän sille että esimerkiksi miehistä saa tehdä yleistyksiä palstalla?

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Ehkä muidenkin palstalaisten kannattaisi keskittyä siihen, siitähän tässä ketjussa oli kyse?

Mutta jos me kaikki muut olemme hiljaa niin emmekös silloin anna hiljaisen hyväksynnän sille että esimerkiksi miehistä saa tehdä yleistyksiä palstalla?

Juurihan tässä aloituksessa ja toki miljoonassa muussakin aloituksessa palstalla, tehdään yleistyksiä naisista. En näe sinun puuttuvan siihen, vaikka se on aivan yhtä yleistä kuin yleitäminen miehistäkin. Ymmärtäisin paremmin, jos sinua ärsyttäisi yleistäminen ylipäänsä. Se nimittäin ärsyttää itseänikin. En kuitenkaan kykene ymmärtämään miksi haluat oikein erityisesti antaa vähemmän hiljaisen hyväksyntäsi sille, että naisista saa yleistää. Sinähän teet juuri niin ihan itse.

• Anonyymi00054
      UUSI

Tätä palstaa lukiessa tulee kyllä miehistä niin vastenmielinen kuva, että ei hyvää päivääkään. Jos mieskuva perustuisi vain tähän palstaan, niin ei taatusti haluaisi enää ikinä yhtään ainoaa miestä elämäänsä. Onneksi on tuo tosimaailma kuitenkin tämän voimakkaana vastapainona ja siellä vastaosa miehistä on ihan hyviä tyyppejä.

• Anonyymi00057
        UUSI

Harmi kun samaa ei voi sanoa naisista ja sitä tämä palstakin todistaa.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Harmi kun samaa ei voi sanoa naisista ja sitä tämä palstakin todistaa.

Olen pahoillani, jolleisi sinulla ole tuota tosimaailmaa tasapainottamassa oloasi.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Olen pahoillani, jolleisi sinulla ole tuota tosimaailmaa tasapainottamassa oloasi.

Ihmisten kokemukset ovat erilaisia, joillakin se tasapainottuminen tarkoittaa vaan että joutuu vain entistä enemmän olemaan negatiivisten asioiden kanssa tekemisissä. Mutta vikahan on aina siinä joka tänne kirjoittaa, jotta voidaan tuomita kokemattomana palstalaisena.

Mikään miehen havainto palstalla tai sen ulkopuolella ei voi olla tietenkään totta, mutta jokainen nainen kokee misogyniaa ihan ja kaikkialla koko ajan paitsi tietysti siltä iki-ihanalta kaipauksen kohteelta joka on täydellinen mies.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ihmisten kokemukset ovat erilaisia, joillakin se tasapainottuminen tarkoittaa vaan että joutuu vain entistä enemmän olemaan negatiivisten asioiden kanssa tekemisissä. Mutta vikahan on aina siinä joka tänne kirjoittaa, jotta voidaan tuomita kokemattomana palstalaisena.

Mikään miehen havainto palstalla tai sen ulkopuolella ei voi olla tietenkään totta, mutta jokainen nainen kokee misogyniaa ihan ja kaikkialla koko ajan paitsi tietysti siltä iki-ihanalta kaipauksen kohteelta joka on täydellinen mies.

Keetä ihmettä sinä sitten kaipaat? Jotakuta, josta ajattelet vain pahaa? Miksi ihmeessä kaipaat häntä? Mitä ihmettä sinä hänessä oikein kaipaat? En minä ainakaan kaipaisi ketään, josta ajatten tuolla tavoin vain pahaa.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Keetä ihmettä sinä sitten kaipaat? Jotakuta, josta ajattelet vain pahaa? Miksi ihmeessä kaipaat häntä? Mitä ihmettä sinä hänessä oikein kaipaat? En minä ainakaan kaipaisi ketään, josta ajatten tuolla tavoin vain pahaa.

Lue aloitus, kuka ajattelee pahaa ja kenestä?

Minä hänestä vai lukemattomat naiset miehistä eli potentiaalisesti vaikkapa se kaivattuni minusta koska olenhan mies?

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Lue aloitus, kuka ajattelee pahaa ja kenestä?

Minä hänestä vai lukemattomat naiset miehistä eli potentiaalisesti vaikkapa se kaivattuni minusta koska olenhan mies?

Miksi kaipaisit ketään, joka mahdollisesti ajattelee pahaa sinusta? Eihän siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi00076
      UUSI

Samoja ajatuksia, en naisena yleistä palstan miesten kirjoituksia. Enkä usko, että palstan naisiakaan kannattaa yleistää.

Reaalielämässä, vaikkapa deittimaailmassa, tapaamani miehet ovat olleet minun mielestäni mukavia (muutama poikkeus), ja keskenään erilaisia:
      -elämäntavat (mutta esim. vain yksi päihteidenkäyttöjä/huumeidenkäyttäjä tullut vastaan; about kaikille minun tuntemilleni naisille se on red flag, täältä palstalta olet saanut toisenlaisen kuvan, en tiedä montako päihdemyönteistä naisen viestiä olet täällä lukenut…ja tokikaan en tiedä mitä naisia irl deiteillä liikkuu… )
      - statukset ja varallisuus (osalle merkitystä, osalle ei)
      - luonteet
      - toiveet
      - erilaisia arvoja (palstasta poiketen kukaan tapaamani mies ei ole puhunut esimerkiksi rumasti vaikkapa naisista, jotka harrastavat lyhyitä suhteita, ja lähes kaikilla oli, että myös he itse harrastavat niitä, jos tuntuu sopivalta molemmista -täällähän muutama, tai joku mies kirjoittelee vuokrahotelleista yms., ja olen tavannut vain pari rasistista miestä irl deiteilläni…)
      - en ole tavannut aloitekyvyttömiä miehiä deittimaailmassa, päinvastoin. Palstan miesten aloitekyvystä en osaa sanoa (ehkä palstalla on keskimääräistä syrjäytyneempiä miehiä?), enkä naistenkaan (voi olla, että olet saanut oikean kuvan palstan naisista aloitekyvyttöminä?)

-eli palstan miesten kirjoitukset eivät kyllä täsmää heihin, joita olen tavannut, kuin osin. Sama pätenee naisiin.

Xxx

• Anonyymi00078
        UUSI

Ehkä irl deittimaisissa on heitä naisia, jotka syyttävät kahvikutsusta stalkkeriksi? En tiedä. Täällä palstalla oli keskustelu siitä, jos joku on ladannut kännykkään seurantaohjelman salaa…. Ja sehän on laitonta stalkkausta. Mutta onko joku palstan nainen kirjoittanut, että joku on stalkkeri, kun pyytää tapaamista, on mennyt multa ohi…

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Ehkä irl deittimaisissa on heitä naisia, jotka syyttävät kahvikutsusta stalkkeriksi? En tiedä. Täällä palstalla oli keskustelu siitä, jos joku on ladannut kännykkään seurantaohjelman salaa…. Ja sehän on laitonta stalkkausta. Mutta onko joku palstan nainen kirjoittanut, että joku on stalkkeri, kun pyytää tapaamista, on mennyt multa ohi…

En myöskään tiedä mistä palstan naisten kirjoitteluista olisi tullut pointti, ettei naisen tarvitse tehdä mitään, laittaa tikkua ristiin -ehkä on ollut joku kirjoitus, tai ehkä monia? Kyllä normielämässä monet naiset tekee töitä ja suunnittelee juttuja, siivoaa, laittaa ruokaa, harrastelee, viettää aikaa ihmisten kanssa… toiset tosi paljon, toiset vähän vähemmän, ja on varmasti niitäkin, jotka ei tee oikein mitään, kuten miehissäkin.

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

En myöskään tiedä mistä palstan naisten kirjoitteluista olisi tullut pointti, ettei naisen tarvitse tehdä mitään, laittaa tikkua ristiin -ehkä on ollut joku kirjoitus, tai ehkä monia? Kyllä normielämässä monet naiset tekee töitä ja suunnittelee juttuja, siivoaa, laittaa ruokaa, harrastelee, viettää aikaa ihmisten kanssa… toiset tosi paljon, toiset vähän vähemmän, ja on varmasti niitäkin, jotka ei tee oikein mitään, kuten miehissäkin.

Summa summarum. Täällä kirjoittelee monenlaisia miehiä, myös irl deiteillä voi tavata monenlaisua miehiä. Ja sama naisista.

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Summa summarum. Täällä kirjoittelee monenlaisia miehiä, myös irl deiteillä voi tavata monenlaisua miehiä. Ja sama naisista.

Palstalla on myös aloituksia, joita luulen tuotetuiksi. En tiedä, mutta arvelen niin. Niissä on usein sana mies, tai sana nainen… osa oletuksistasi saattaa tulla niistäkin.

• Anonyymi00085
      UUSI

Näin kerran myrtsis miten komea jätkä poltti röökiä ja katso, kun kaks naista tappeli. Toinen pääsi niskan päälle ja hakkas sitä toista kalloon, niin että se toinen meni yht'äkkiä aivan mykäks.

Sit näin myrtsis miten joku ulkonäkö jätkä nistibodari veti ihan kunnon avokkaan akkansa kaloon sivuu ja tää oli vaa "joojoo vittu mä maksan".

Samassa loossissa, myrtsissä akka alkaa huutaa jätkälleen "mä oon sua vittu tässä nielly ja mielistelly".

Vitu myrtsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      178
      10813
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10289
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5729
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4548
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3036
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3035
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1826
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1418
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1260
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1184
    Aihe