tajusin juuri, kun vilkaisin sinne, että koska en näe hänen statustaan siellä, minut on joko blokattu, tai hänellä ei enää ole mun numeroa.
Että se on sitten aika selvä juttu, hän ei varmasti ole viestiä vailla. :(
WhatsApp on kätevä
35
578
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla ei ainakaan ole hänen numeroaan ja olisin kuitenkin viestiä vailla!
https://youtu.be/-AY5-0uXn9w?si=GKuwXfNw-5Gy8Gqk- Anonyymi00010
Nyyh! Tästä ikävä taas nousi pintaan, silloin kun olimme yhdessä exmieheni kanssa, niin hän soitti tätä kappaletta minulle 🥲 Muistoja karkuun ei pääse.
- Anonyymi00002
Tai ei oo enää sit vtun wa olemassa.
Mut iha sama. - Anonyymi00003
En blokkaa ketään, mutta poistan numeroita ja keskusteluja, jotka kohtelevat huonosti kuten eivät vastaa viesteihin.
- Anonyymi00005
Sama. N
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sama. N
Mä poistan numeroita etten sortuisi lähettelemään viestejä humalassa tai krapulassa. En oo vielä tehnyt sellaista, mutta parempi varoa.
- Anonyymi00004
Jossain kohtaa on pakko luovuttaa.
- Anonyymi00011
Onko pakko luovuttaa, jos molemmilla on tunteita?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
kysy joltain kokemusasiantuntijalta
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä sä tiedät toisen tunteet? Kai silloin jotain tapahtuisi jos molemminpuolista.
- Anonyymi00008
Videopuheluihin juu on kenties halvin vaihtoehto niihin
- Anonyymi00009
Ja yhteensopivin varmaan eri puhelin mallien välillä
- Anonyymi00013
Tai sitten hän ei julkaise statustaan.
- Anonyymi00014
Poistin chatin ja numeron, jotta sen olisi helpompi unohtaa. Ja kyllä se toimi 👌
- Anonyymi00017
saman tein, vielä ei ole auttanut
- Anonyymi00026
Kuten läsnäolosi ikävä-palstalla todistaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuten läsnäolosi ikävä-palstalla todistaa.
Ei enää hänelle :)
- Anonyymi00016
Minä poistin kaipaamani numeron sen jälkeen kun minulla ei ollut hänelle mitään virallista asiaa ja hän oli tehnyt selväksi julkisella kirjoituksella ettei halua mua. Mutta ei hän kyllä varmaan mua etsikään😅
- Anonyymi00018
No hyvä sentään, ettet yrittänyt laittaa viestiä ja joutunut toteamaan, että se ei mene perille. Se on nimittäin surullista.
- Anonyymi00019
Jooh. Taas kannatti olla varovainen. Hihhei.
- Anonyymi00020
Poistin keskustelut ja numeron laitoin kännykän muistilistaan. Niin olen tehnyt jo monesti. On sitten siellä tallessa, jos taas haluan laittaa viestiä. Otan sen pois itseltäni, että en joka päivä ikävissäni lähettäisi viestejä. Ajattelen, että ne eivät aina ole haluttuja. Toivon edelleen tapaamista, mitä pyysin.
En ole estänyt ketään. Joten viestit tulevat perille! - Anonyymi00021
Niin, kyllä siitä voi päätellä, missä mennään.
- Anonyymi00022
Ei kyllä oikeesti voi.
Omalla numerollani on wa olemassa, mutta en pääse siihen ite edes nyt. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kyllä oikeesti voi.
Omalla numerollani on wa olemassa, mutta en pääse siihen ite edes nyt.no kylläpä voi, ja toihan on ihan ihmeellinen tilanne, miten onnistuit?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
no kylläpä voi, ja toihan on ihan ihmeellinen tilanne, miten onnistuit?
Ei kai sitä voi sano että onnistuin, kun tahtoisin kyllä päästä sinne.
- Anonyymi00028
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00029
Minä olen pistänyt estoon sekä poistanut kaikkien miesten numerot joiden kanssa tekemissä oleminen on KUNNIAN LOUKKAUS.
Kunniansa loukkaneet ovat vaatineet minulta nuhteetonta taustaa, mutta he ovat samalla itse pilanneet minun ja mieheni maineen.
Minähän saan tietenkin vaimona palkkaa, koska mieheni ei saa edes syrjiä minua.
Jos hän ei ole kiltisti niin minä voin kysyä häneltä, että ; Ajattelitko lähteä vankilaan vapaehtoiseksi lääkäriksi?
Voin sanoa hänelle, että : Vaikka olenkin vanha, ruma, lihava ja LEMOTAN niin PAIKKAAS IHAN VARMASTI KYSELLÄÄN! - Anonyymi00030
Minä ainakin poistin jo aikoja sitten, etten laittaisi viestiä heikkona hetkenä. Ihan liikaa tuli häirittyä häntä.
- Anonyymi00034
Sama. Poistin kerran jotta unohtaisin, joka ei todellakaan toiminut. Sivu
- Anonyymi00031
Jos tulet tänään wa:n, lisään sut uudelleen. T.nainen
- Anonyymi00032
En todellakaan ole tuollaiselta itsekkäältä ilkeältä ihmiseltä elän nyt omaa elämääni kannattaisi vähän miettiä miten puhuu toiselle
mut nyt saat kärsiä - Anonyymi00033
Tyhmät vaihtoehdot sulla.
On voinut laittaa näkyvyyden pois kaikilta. Näin itselläni on. - Anonyymi00035
En käytä wa. Joskus käytin miten enää. Laita txt.
- Anonyymi00036
No eipä hänen numeronsa tilaa vie, joten annan olla. Ei ole muiden miesten numeroja jonossa.
Yleensä tekstittelen, mutta vaan asiaa koska en halua häiritä joten vähiin jääneet nekin viestit.
Koska hän ei omasta aloitteestaan viestittele, olen ymmärtänyt ettei sitten kiinnosta.
Ollaan kyllä juteltu hieman ja jotain yhteistä paikkojen suhteen...
Olen tottunut että jos miestä kiinnostaa, hän ottaa ja pitää yhteyttä vuorostaan joten..
Mukava kuitenkin aina välillä nähdä ja moikata, tulee sellainen lämmin tunne kun nähdään 🙋🏼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa565009Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2533556Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2823422Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362773Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2972658Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2741849En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431819Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321422- 1201175