Sulta piiskaa, lempeän rajusti...
Mies haluan
26
634
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saisit. Hellästi tai rajusti. Uskaltaisitpa lähestyä, jos oikeasti haluaisit.
- Anonyymi00006
Ehkä vielä teen sen, mut myöhemmin
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä vielä teen sen, mut myöhemmin
En usko, että uskallat tai haluat. Olisit varmaan sen jo tehnyt?
- Anonyymi00002
Ja mitenkäs se onnistuu lempeys ei ole rajua ja rajusta ei saa lempeää tekemälläkään
- Anonyymi00004
Puhut vaan, voi olla viikko vaikeeta istumista.
- Anonyymi00005
Ei niin kovaa, vähän saa tuntua jälkeen mut ei liikaa
- Anonyymi00017
Luulet vaa, voi olla käsi kipeä kaikesta läpsimisestä. Teräsper*e 2026.
- Anonyymi00008
En ymmärrä miten muka onnistuu molemmat yhtäaikaa.
Talvi on kyllä hyvä aika, kesällä ei voi, mustelmat näkyy liikaa.- Anonyymi00009
Piiskaa sopivan napakasti, et tuntuu sillä hetkellä mut ei liikaa myöhemmin... Välissä voi silitellä, suudella ja antaa lempeämpää kohtelua
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Piiskaa sopivan napakasti, et tuntuu sillä hetkellä mut ei liikaa myöhemmin... Välissä voi silitellä, suudella ja antaa lempeämpää kohtelua
Toiset saa helposti mustelmia, eli hetken ilosta seuraa viikkojen nolous ja pepun piilottelu.
- Anonyymi00011
Saat hellästi nahkavyöstäni pyllyllesi. Sitten hellästi eteenpäin! Ikimuistoinen hetki
❤️❤️- Anonyymi00013
✋👱
- Anonyymi00019
Tiedätkö aloittajaäijä nää sinun länkytykset on sekä limaista että puuduttavaa luettavaa samanaikaisesti. Aikuiselt naiselt
- Anonyymi00012
Kiima.
- Anonyymi00020
Miksi juonnat näitä pslstaäijän hubbabubba- aloituksia onko tämä jotain piilovihaa vai? Tee
- Anonyymi00015
Kelpaako koivu-, mänty-, kuusi- vai katajapiiska?
- Anonyymi00016
Mua hän sais läpsiä ihan kämmenellä... Tekis sen kuitenkin tosi hellästi 🍑👋
- Anonyymi00025
Juu mua sää läpsiä herättävästi ja usein
- Anonyymi00026
Varmistun siitä että olen elossa jokaisena päivänä
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu mua sää läpsiä herättävästi ja usein
Puhutaan eri asioita, mutta jotakuta ois kyllä voinut noin 100 kertaa joku läpsiä takaraivoon 😉
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Varmistun siitä että olen elossa jokaisena päivänä
Mitä tarkoitat? Läpsit itseäsi?
- Anonyymi00018
Kiima harjalla hivellä hipsuttaa pimperoo samal
Vatkaten jatko dildolla himot kiimaan- Anonyymi00022
Sulla taitaa aloittajaäijä kosahtaa nämä nk booty call puheet aina viimeistään seuraavassa yrityksessä jos nainen onkin alkuun idealistinen ns
- Anonyymi00021
Paree ehtiä joku sm seksistä kiinnostunu usein moinen mies saattaa jo olla muutenkin kiinnostunu alistamisesta
- Anonyymi00023
Onneks ei ihan oikein mennyt :D
- Anonyymi00029
Miehen parasta "piiskaa" naiselle on kun mies samalla sivaltaa ja hyväilee naisen herkiä kohtia, saaden naisen kiihottumaan ja työntämään itseään miestä kohti, miehen tehtävä on lisätä intensiteettiä ja intohimoa, saaden naisen antamaan itsensä, estottomasti, luonnollisesti, saaden miehen unohtamaan miehisen jäykkyytensä, antaen kaiken herkkyytensä, lähestyen sitä hetkeä kun maailma katoaa alta, ei ole muuta kuin me, yhdessä, ei nainen ja mies vaan me ja se yhteenkuuluvuuden ja lämmön tunne. Se on tavoittelemisen arvoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211296Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373833Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092999Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042331Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin701996Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1941741Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53689