Löytyykö täältä kiinnostuneita eroottisesta hieronnasta? Ainoastaan mieheltä miehelle. Mitä maksaisit em. palvelusta?
Eroottinen hieronta
35
872
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palvelun mukaan hinta mitä tyytyväisempi olen sitä paremmin maksan...
- Anonyymi00002
Normi hieronta hinta ja tietenkin kivasta extraa!
- Anonyymi00003
Just noin, normi hinta plus kivan hinta
Kyllä vaan, normi hinta ja hyvän mielen lisää.
- Anonyymi00006
Aikoinaan toimin virallisena hierojana. Jokaiselle oli normaali veloitus. Hieronta oli kokonaisvaltainen rentoutus. Suurin osa miehistä nautti, kun runsaalla öljyllä rauhallisin ottein lypsin kullista spermat. Rentoutus oli hyvä ja miehet tyytyväisiä.
- Anonyymi00007
Varmasti oli tyytyväisiä hyvään palveluun. 😏
- Anonyymi00014
Buaahaa mitäs ääliö buaahaa.
- Anonyymi00009
Mistähän tällaisia palveluntarjoajia löytyis??
- Anonyymi00015
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00018
Pysy sä siellä kun aikuiset puhuu seksuaalisuudesta.
- Anonyymi00033
Voisin hieroakkin,ikää on muta se olisi varmaan mukavaa.hinnasta varmaan sovittaisiin yhdessä
olisi kyllä kiva olla hierottavana.. ja hieroa jonkun isoa kalua ja pakarat kunnolla öljjyllä ja sormettaa imeä isoa. löytyisikö kuopiosta miehiä kik on kuopiobi17582
- Anonyymi00016
Buaahaa katos sehän ikeniinsä pierevä urpo buaahaa. Mitäs olet urpo.
- Anonyymi00017
nepali22 kirjoitti:
men sinä niuvaan urpo. röh,röh
Sinua ne ei taida huolia sinne. Ei ole tarkoitettu porsaille. Joku raja sielläkin kait on.
sinähän sen tiedät kun aina olet siellä röhkimässä spede
- Anonyymi00020
No no sinäpä todellakin näytät tietävän speden. Olet siis speden koppis.
Anonyymi00020 kirjoitti:
No no sinäpä todellakin näytät tietävän speden. Olet siis speden koppis.
ha,ha,ha,ha
haa,haa
- Anonyymi00019
Porissa olisi tarvetta
- Anonyymi00021
Kouvolassa myös tarvetta!
- Anonyymi00022
Hyvinkäällä tarvitaan kerran kk.
- Anonyymi00034
Hyvinkää olis lähellä,jos hierojaa tarvitset( ei ammattilainen)ota yht, kik kisuille
- Anonyymi00023
Haluaisin hierontaa Hämeestä.
- Anonyymi00024
Olen aina haaveillut että olisin kokovartalohieronnassa, ihan siis normaali hieronta, mies hieroja ja pikkuhiljaa ihan kuin vahingossa hierojan sormet kävisi peppuvaossa ja reisien välistä hipaisisi kiveksiä. Minulla alkaisi seisomaan ja kun pitäisi kääntyä selälleen niin kalu olisi kovana ja siitä alkaisi sitten eroottisempi hieronta joka päättyisi orgasmiin tai jopa että minua pantaisiin takaapäin paljaalla kalulla ja saisin spermat sisääni.
Samoin. Haaveena vaan on pysynyt, kun täällä lapissa ei ole mahdollisuuksia tutustua tuollaisiin palvluihin
- Anonyymi00025
Eroottista hierontaa, annan hierontaa halukkailla.
- Anonyymi00027
Halukas Pirkanmaalta kiinnostunut.
- Anonyymi00026
Löytyiskö kouvolasta hierojaa ??
- Anonyymi00032
Voisi olla, millainen hierottava ja olisko paikkaa?
Olisiko Seinäjoen alueella hyvää hierojaa, tai naista hierottavaksi?
- Anonyymi00028
Vaihto hieronta vois kiinnostaa, jos löytyisi toinen ammatti hieroja. Pirkanmaalta M63.
- Anonyymi00029
Olisko Oulussa mies hierojaa?
- Anonyymi00035
Minä myös haen Oulusta hierojaa.
- Anonyymi00030
Luotettavalle siistille miehelle löytyy Joensuusta hierontaa,pienellä maksulla..
kokovartalo hieronta..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803