En ole kertonut kenellekkään, että olen ihastunut suhun. Siksi leikin tänään, että kerron susta jollekin kaverilleni. Puhui sekä omat että tän kaverin repliikit. Lopputulos on, että mun pitää joko päästä näistä tunteista tai lopettaa siellä, missä nähdään. Kaveri oli tiukkana. Ja oikeassa, tietysti.
sain tänään neuvon
18
474
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro hänelle tunteistasi
- Anonyymi00015
Tämä palstaäijän tarkoituksellisen hönöjen avausten patistelu ei ole lainkaan romantillista
- Anonyymi00002
Älä lopeta. Tule ennemmin luokseni rakas.
- Anonyymi00003
Mä juttelin joskus tekoälylle, se(kin) piti minua älyttömänä, ohjasi terapeutille.
- Anonyymi00004
🤣🤣
- Anonyymi00006
Mä tiedän, että tekoäly neuvoisi samoin kuin kaverini.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä tiedän, että tekoäly neuvoisi samoin kuin kaverini.
sinua ehkä sitten, minua piti traumatisoituneena
- Anonyymi00005
Pelaatko usein myös itsesi kanssa Aliasta tai Pictionarya?
- Anonyymi00009
Pokeria, mutta vain tilipäivänä tultua, siihen menee ihan liikaa rahaa muutenkin.
- Anonyymi00016
Näistä palstaäijän enimmäkseen itsensä kanssa käydyistä keskusteluista päätellen kyllä pelaa
- Anonyymi00007
Ihan sama mitä teet ei hetkauta mua yhtään. Itse jatkan loppuun asti ei kiinnosta mitkään ihmissuhteet.
- Anonyymi00008
Töitä ei ainakaan kannata lopettaa nykyisessä työ markkina tilanteessa ellei ole parempaa tarjolla
- Anonyymi00010
Onko siis mitään syytä, että miksi niistä tunteista välttämättä pitää päästä eroon? Ootko varattu vai mikä saa pakenemaan tunteita? Jos oot ihastunut ja vielä sinkku, niin miksi ihmeessä et katsoisi kortteja tuon ihastuksen suhteen? Kannattaa muistaa että jos ainoa syysi paeta on pelko, niin tulet toistamaan saman jutun joka kerta seuraavan ihastuksen kohdalla.
tl;dr Jos sulla ei ole mitään oikeaa syytä perääntyä ihastuksesta, niin ota riski tai muuten tulet seuraavalla kerralla toistamaan tismalleen samaa kaavaa. - Anonyymi00013
Mahtaa olla rajua rakkautta jos työt joutuu sen takia lopettamaan.
- Anonyymi00014
😅 Eipä oikeastaan.
- Anonyymi00017
En kehdannut puhua ihan totta tekoälyllekään, ja silti se oli sitä mieltä, että kaikki on toivotonta ja pitäisi yrittää päästä yli. Teeskentelin olevani samaa mieltä.
- Anonyymi00018
Kyllä sä pääset kohta yli lupaan sen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä sä pääset kohta yli lupaan sen.
Kiitos, toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808