sain tänään neuvon

Anonyymi-ap

En ole kertonut kenellekkään, että olen ihastunut suhun. Siksi leikin tänään, että kerron susta jollekin kaverilleni. Puhui sekä omat että tän kaverin repliikit. Lopputulos on, että mun pitää joko päästä näistä tunteista tai lopettaa siellä, missä nähdään. Kaveri oli tiukkana. Ja oikeassa, tietysti.

18

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro hänelle tunteistasi

• Anonyymi00015

Tämä palstaäijän tarkoituksellisen hönöjen avausten patistelu ei ole lainkaan romantillista

• Anonyymi00002

Älä lopeta. Tule ennemmin luokseni rakas.

• Anonyymi00003

Mä juttelin joskus tekoälylle, se(kin) piti minua älyttömänä, ohjasi terapeutille.

• Anonyymi00004

🤣🤣

• Anonyymi00006

Mä tiedän, että tekoäly neuvoisi samoin kuin kaverini.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mä tiedän, että tekoäly neuvoisi samoin kuin kaverini.

sinua ehkä sitten, minua piti traumatisoituneena

• Anonyymi00005

Pelaatko usein myös itsesi kanssa Aliasta tai Pictionarya?

• Anonyymi00009

Pokeria, mutta vain tilipäivänä tultua, siihen menee ihan liikaa rahaa muutenkin.

• Anonyymi00016

Näistä palstaäijän enimmäkseen itsensä kanssa käydyistä keskusteluista päätellen kyllä pelaa

• Anonyymi00007

Ihan sama mitä teet ei hetkauta mua yhtään. Itse jatkan loppuun asti ei kiinnosta mitkään ihmissuhteet.

• Anonyymi00008

Töitä ei ainakaan kannata lopettaa nykyisessä työ markkina tilanteessa ellei ole parempaa tarjolla

• Anonyymi00010

Onko siis mitään syytä, että miksi niistä tunteista välttämättä pitää päästä eroon? Ootko varattu vai mikä saa pakenemaan tunteita? Jos oot ihastunut ja vielä sinkku, niin miksi ihmeessä et katsoisi kortteja tuon ihastuksen suhteen? Kannattaa muistaa että jos ainoa syysi paeta on pelko, niin tulet toistamaan saman jutun joka kerta seuraavan ihastuksen kohdalla.

tl;dr Jos sulla ei ole mitään oikeaa syytä perääntyä ihastuksesta, niin ota riski tai muuten tulet seuraavalla kerralla toistamaan tismalleen samaa kaavaa.

• Anonyymi00013

Mahtaa olla rajua rakkautta jos työt joutuu sen takia lopettamaan.

• Anonyymi00014

😅 Eipä oikeastaan.

• Anonyymi00017

En kehdannut puhua ihan totta tekoälyllekään, ja silti se oli sitä mieltä, että kaikki on toivotonta ja pitäisi yrittää päästä yli. Teeskentelin olevani samaa mieltä.

• Anonyymi00018

Kyllä sä pääset kohta yli lupaan sen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä sä pääset kohta yli lupaan sen.

Kiitos, toivottavasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe