🤔🫛☕ Laskiaisen perinneruoat ovat hernekeitto ja laskiaispulla. Onneksi sinkkuna saan päättää itse ruokalistan. Mäkeäkään en mene laskemaan.
Kevätaurinko paljastaa liialliselle toimeliaisuudelle sopivia kohteita. Huokaus!🧹🪣🧽
Hyvää Laskiaistiistaita
7
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi!
🏂🏿 💨- Anonyymi00003
⛷️💨 Moi mooi!
Anonyymi00003 kirjoitti:
⛷️💨 Moi mooi!
Ollaanpas siinä reippaita. Kai sitä pitäisi ulos raahautua kun tuo aurinkokin häikäisee.
- Anonyymi00002
Ikkunanpesu ainakin täällä edessä 🫤hernekeitto on syöty,pullaa olen syönyt koko viime viikon.
Ikkunanpesuvedessä kannattaa olla tilkka tärpättiä tai etikkaa niin vesi ei jäädy helpolla. Toisaalta viikonlopuksi tulee paremmat ulkoilusäät ja ikkunanpesuilmat.
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Ikkunanpesuvedessä kannattaa olla tilkka tärpättiä tai etikkaa niin vesi ei jäädy helpolla. Toisaalta viikonlopuksi tulee paremmat ulkoilusäät ja ikkunanpesuilmat.
Pese rillis.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Etikkaa yleensä laitan.tänä vuonna pitääkin osta uusi kuivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018334- 565222
- 244867
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284774Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364590Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744487- 624063
- 423705
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402984- 452689