Katkeraa Kalkkia

miksi muuten sanotaan noin :/ Katkeraa kalkkia?

Erityisen vaikeaksi hyväksymisen tekee se, että annoin vetää itseäni höplästä. Tai oikeammin, annoin itseni ymmärtää, ettei minua hyväksikäytetä. Annoin itseni ymmärtää, että minulle ollaan rehellisiä ja halutaan sanoa kaikki niinkuin asiat ovat.

Katkeruutta parhaimmillaan on se, että kokee itsensä petetyksi. Kaikin tavoin. Ehkä se on tappio, ehkä se on voitto, mutt epäreilu joka tapauksessa. Ihmisen hyväksikäyttö. Ei siinä, etteikö jokainen petä itseäänkin kun aavistelee jotain "pahaa" mutt että antaa itseään vuodesta toiseen petettävän, huijattavan, hyväksi käytettävän, niin =) b3st wish3s to 4v4ry 1. =)

Onko katkeruus sitten hyväksyttävää? NO onhan se. Jos kokee että epäoikeudenmukaisuutta, epäreiluutta, epäreiluutta, ja kaikkea -epä-olennaista on kerrottu seliseli, höpötys- huijaus-tarkoituksessa, ehkä myös itseään _ huijaten _ mutt kuitenkin. Suurin katkeruus on kai itseä kohtaan, että meni halpaan =) ... otti syyt ja syytteli myös itseään, näytti tunteensa ja
pyys anteeks. Lurjukselta 💔💔💔💔

Mutt näitä sattuu, ja tulee tapahtumaan=)
This is theLife =)

3

219

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

4v4ry eikös toi kuuluis olla kolmosilla?

• Joo . Kuuluis olla - Kummankaa- kolmenkimppa! Neljänsuora =) for EveryOne, For4v4r,
        täyskäsi !

• Tietysti tapaukseen liittyy useampi ihminen kuin minä ja hän. Tietenkin, ja pitemmältä ajalta laskien useampikin. Moni. Silti minulle on valehdeltu ja annettu ymmärtää, ettei ole mitään hätää. Mitään ei ole tapahtumassa eikä tapahtunut. Minun tulisi olla ihan rauhassa. Mutt minkäs teet , kun on tunteet. =) aavistukset ja oletukset. Muista asiaan kuulumattomista menneisyyden ja nykyisyyden haamuista. Turhista lupauksista, luuloista ja sitoumisen haluista. Minkäs teet, kun toivot liikaa? Vähemmästäkin katkeroituu. Itselleen toisille - elämälle. Tämä kalkki on vaan nieltävä,
      eikö T0tt4?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1188
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      899
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      727
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      720
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      215
      593
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      533
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      488
    9. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      483
    10. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      59
      476
    Aihe