miksi muuten sanotaan noin :/ Katkeraa kalkkia?
Erityisen vaikeaksi hyväksymisen tekee se, että annoin vetää itseäni höplästä. Tai oikeammin, annoin itseni ymmärtää, ettei minua hyväksikäytetä. Annoin itseni ymmärtää, että minulle ollaan rehellisiä ja halutaan sanoa kaikki niinkuin asiat ovat.
Katkeruutta parhaimmillaan on se, että kokee itsensä petetyksi. Kaikin tavoin. Ehkä se on tappio, ehkä se on voitto, mutt epäreilu joka tapauksessa. Ihmisen hyväksikäyttö. Ei siinä, etteikö jokainen petä itseäänkin kun aavistelee jotain "pahaa" mutt että antaa itseään vuodesta toiseen petettävän, huijattavan, hyväksi käytettävän, niin =) b3st wish3s to 4v4ry 1. =)
Onko katkeruus sitten hyväksyttävää? NO onhan se. Jos kokee että epäoikeudenmukaisuutta, epäreiluutta, epäreiluutta, ja kaikkea -epä-olennaista on kerrottu seliseli, höpötys- huijaus-tarkoituksessa, ehkä myös itseään _ huijaten _ mutt kuitenkin. Suurin katkeruus on kai itseä kohtaan, että meni halpaan =) ... otti syyt ja syytteli myös itseään, näytti tunteensa ja
pyys anteeks. Lurjukselta 💔💔💔💔
Mutt näitä sattuu, ja tulee tapahtumaan=)
This is theLife =)
Katkeraa Kalkkia
3
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
4v4ry eikös toi kuuluis olla kolmosilla?
Tietysti tapaukseen liittyy useampi ihminen kuin minä ja hän. Tietenkin, ja pitemmältä ajalta laskien useampikin. Moni. Silti minulle on valehdeltu ja annettu ymmärtää, ettei ole mitään hätää. Mitään ei ole tapahtumassa eikä tapahtunut. Minun tulisi olla ihan rauhassa. Mutt minkäs teet , kun on tunteet. =) aavistukset ja oletukset. Muista asiaan kuulumattomista menneisyyden ja nykyisyyden haamuista. Turhista lupauksista, luuloista ja sitoumisen haluista. Minkäs teet, kun toivot liikaa? Vähemmästäkin katkeroituu. Itselleen toisille - elämälle. Tämä kalkki on vaan nieltävä,
eikö T0tt4?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540
