Millainen olet kun ihastut?

Anonyymi-ap

Meneekö järki, vai pystytkö hillitsemään?
Entä ihastuksen seurassa? Punasteletko, sekoiletko sanoissa vai muututko virallisen oloiseksi?

30

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Järki menee, silmissä sumenee, sydän hakkaa... Samaan aikaan se ihminen on upeinta mitä koskaan nähnyt, ja mä olen miehiä nähnyt.

• Anonyymi00002

Ei muista enää vuoden takaisia olemisia tai olotiloja.

• Anonyymi00003

Olitko niin sekaisin vai hukutitko tunteet?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei, kun siitä on niin kauan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei, kun siitä on niin kauan.

Mutta siis en hukuttanut tunteita ainakaan mihinkään epäterveelliseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tunteet loppui.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tunteet loppui.

Ei se ihastuminen sen alun kaltaisena jatku loputtomiin.

• Anonyymi00006

Punastun tai ainakin tuntuu sille, puhun puutaheinää, sydän lyö niin että näkyy ulospäinkin ja käy heittässä muutaman voltin kurkussakin, kädet vapisisi jos en pitäisi niitä taskussa, otsalta valuu hikikarpaloita, kainalot hikoo, nieleskelen, katson kaikkea muuta mutten ihastusta.

-vastaan kaverin puolesta 😇

• Anonyymi00007

Ihana 😂 Tuntuu, että miehet kokee jotenkin voimakkaammin ja fyysisemmin ihastuksen kuin naiset.
        Oletan siis sinun olevan mies.

• Anonyymi00010

Hmmmmn 🤔

• Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ihana 😂 Tuntuu, että miehet kokee jotenkin voimakkaammin ja fyysisemmin ihastuksen kuin naiset.
        Oletan siis sinun olevan mies.

Koska miehiltä odotetaan tekevän asialle jotain. Naiset voivat vain odotella. Siinä ero.

Kun ihmiselle tulee paine toimia ja jännittää, sympaattinen hermosto aktivoituun.

• Anonyymi00008

Vähän menee järki. Joudun pakottamaan itseni käyttäytymään normaalisti. Saatan punastua, mutta en aina. Muutun varmaan hiljaisemmaksi, välttelen enkä pysty katsomaan silmiin. Tai jos katson, katson ohi.

• Anonyymi00021

Mistä teitä punastelevia miehiä riittää

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Näitä näkee jokapaikassa... Paljastavat itsensä 😉

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen!

• Anonyymi00009

Ajatukset menee sekaisin.

• Anonyymi00011

Pysyn hillittynä miksi koska tunteet ei määrää käytöstäni vaan minä

• Anonyymi00016

Oikein. Siinä on oikein kunnon miäs 👍

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oikein. Siinä on oikein kunnon miäs 👍

Kulta hei...

• Anonyymi00012

Homma on ns. hallinnassa. Jos sattuisi hipaisemaan, pelkään itsehillintäni pettävän. Joko säpsähdän tai tarraan kiinni. Saatan katsellessa jäädä ajatuksiini, siinä pitää skarpata.

• Anonyymi00014

Saatan kaiken muun kadottaa maailmastani, joudun kun kala verkkoon. En muista puhuinko tai teinkö mitä tai miten? Olen kadoksissa itseltäni ja jos toinen ymmärtää tilanteen, yrittää jutella kovalla äänellä tai läpsäyttää poskelle, Saatan menettää todellisuudentajun täydellisesti enkä muista kuin sekunnin miljoonas-osia, mutta jos syystä tai toisesta kosketan toista, jää siitä ikuinen jälki käteeni, ja sieluuni, muistan täydellisesti miltä toinen tuntui ja mitä tunsin siinä hetkessä.

https://www.youtube.com/watch?v=PMIbTPnx1zA&list=RDoVuF_gFP3gE&index=3

• Anonyymi00017

Hillitty ja seuraileva.

• Anonyymi00018

Aika harkitseva. Harkitsen rauhallisesti, mikä on paras exit strategia siinä paniikissa, ennen kuin happi loppuu - esim. onko ikkuna liian korkealla, montako estettä on matkalla ovelle, voiko teeskennellä kuollutta, harhauttaa heittämällä kengällä, jne. Näitä tavallisia juttuja.

• Anonyymi00020

😅😅😅😅

• Anonyymi00019

Innostun, olen kohtelias, keskustelen suht normaalisti vaikka jännitänkin. Lähetän viestejä maltillisesti. Tässä vaiheessa vastapuolen kiinnostus hiipuu tai sitten kertoo olevansa varattu.

On tämä vaikeaa.

• Anonyymi00022

Minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää pariinkymmeneen vuoteen ihastua keneenkään! Pelkkä ystävyyssuhde on haussa!

• Anonyymi00026

Vaikea sanoa, kun en ole oikeastaan koskaan ollut ihastunut ainakaan isommin.Puhe saattaisi varmaan takuta jos näin kävisi.

• Anonyymi00028

Minä en koe ihastumisen tarvetta enää ollenkaan. Pelkkä ystävyys riittää minulle ikäiseni miehen kanssa, mutta kenenkään lapsenlapsia en halua hoitaa!

• Anonyymi00030

Olin kaiketi ihastumassa erääseen varattuun, en vain nähnyt häntä tarpeeksi usein että olisin uponnut syvemmälle. Se jotenkin helpotti oloa.

Mutta se miltä tuntui vähän samalta kuin joskus teininä. En itse oikeastaan punastele vaan yleensä kun vähänkään alan hermoilemaan alan höpöttämään tai keksin jotain nasevaa sanottavaa jolla puran tilanteen jännitystä itseltä ja toiselta.

Ei siinä mitään järkeviä ajatuksia tule mieleen, erityisesti toisen silmät vaikka niitä etsiikin pelottavat.

Vähän kuin poliisikuulustelussa tietäen että pahoja on tehty, mutta onneksi ei välttämättä sitä rikosta mitä poliisi juuri nyt tutkii.

Jälkikäteen sitten harmitti että ei saanut sanotuksi mitään järkevää ja miksi käytti aikaansa varattuun, syyllisyydentunto ja typeryys, jota seurasi että onpa se oma pää tyhmä kun kuvittelisi toisen olevan kiinnostunut tällaisesta ja miten vielä tein varmaan typerän olon toisellekin.

Tilanteessa siis pysyy vielä jotenkin hallinnassa, mutta jälkikäteen alkaa itsesyytökset samalla kun energiatasot on tapissa. Seuraava kerta tuli sitten niin yllättäen että ihan häkellyin pelkästään hänen äänestä.

Naisten kanssa juttelen todella helposti vitsiä vääntäen, mutta helposti se ei hänen kanssaan sujunut.

• Anonyymi00032

Hillitsen itteeni mut silti aattelen meijän nauravan yhessä💘💋💕

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4058
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe