Euroopan suosituin automerkki DACIA on Suomesta lopussa.
Sumessakin suosittu DACI Sandero ja DACIA Stepwy on myyty loppuu eikä uusia saada maahan.
Viime vuonna Sandeoa myytiin 275 000 autoa.
Sen seurauksena halvat käytetyt autot menevä kaupaksi kuin häkä.
Tällä palstalla retadit pilkkaavat DACIAa vaikka se on monelle se AUTO.
Suomalaiset ostavat halpoja perusautja
9
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Daciaa on jo taxissakin.
Suuntaus on oikea.
Taxin ei tarvitse maksaa 70.000 euroa.
10 tonnia on sopiva. - Anonyymi00002
Ei Daciat mihinkään lopu, niitä tehdään kokoajan.
- Anonyymi00003
Sais loppuu
- Anonyymi00004
Poistat karvakäsimaat kuten italian, espanjan ja portugalin tuosta vertailusta niin dacia tippuu kerrasta häntäpäähän. Valkoihoisten maissa, Saksassa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Suomessa Dacia ei tee kauppaansa.
- Anonyymi00005
Ruotsissa, Suomessa Dacia ei tee kauppaansa.........NO no Ruotsissa Saksassa kyllä myy !!!
- Anonyymi00006
Parhaat Daciat on sellaisia jotka keräävät pölyä kaupassa!!!!
- Anonyymi00007
Samaan aikaan Toyota joutuu myymään mm. bUrr4zukkia (toivottavasti nimi meni oikein) isoilla alennuksilla, kun ei se mene kaupaksi. Toki se on lytätty alimpaan helvettiin kaikissa autolehtien testeissä ja vertailuissa, eli vikaa on itse tuotteessakin.
- Anonyymi00008
No kaikkihan tietää et Toyota ja Dacia ovat pohjasakkaa. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kaikkihan tietää et Toyota ja Dacia ovat pohjasakkaa. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!!
Revin irti juurineen, ymmärrätkö sie mitä juurineen meinaa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708