Nainen, nyt kun ollaan miljardöörejä

Anonyymi-ap

Niin voitais mennä lomalle vaikka kuuhun.
Tilasin Elon Muskilta menopaluu lennot kuuhun ja sieltä takaisin suoraan Davosin ilmastokokoukseen jossa voimme lässyttää muiden yksityisjeteillä lentävien porhojen kanssa kuinka tärkeää on se, että muu rahvas luopuu autoistaan ja saunoista ja ajavat pelkillä polkupyörillä että maailma pelastuisi ja ilmastonmuutos jäisi johonkin 1,5 asteikolle tai jotain sellaista.

:/

17

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

On hyvä että olemme hyvänä esimerkkinä ja teemme itse ne suurimmat ja näkyvimmät ilmastoteot.
      Sehän olisi tekopyhää vaatia toiselta jotain sellaista johon emme itse suostuisi.
      Olen voidellut jo päättäjiä muutamilla miljoonilla ajamaan politiikkaa suosimaan meidän seuraavaa gteentech bisnestämme.
      Siihen kuuluu megaluokan virtasyöppö tietojenkeräysserverin rakentaminen Suomeen ja sen kulut rahoitetaan vihreän energian lisämaksu tuotoilla ja saunasakko energia maksuilla ja sähkötukimaksuilla.

Keräämme kaikkien tiedot, valvomme jokaisen kansalaisen jokaista liikettä ja energian ja vedenkäyttöä ja myymme yksityistietojansa mainostajille ja muille roistoyrityksille.
      Rakennamme myös 30 miljoonan tuulipuiston serverin energiatarpeisiin josta kansa maksaa yritystukina 40 miljoonaa ja myymme sen tuottaman sähkön kansalle pörssissä ylihintaan.

Meidän greentech firmamme nimi on kuukeli oy.

• Anonyymi00003
        UUSI

Olen myös wef:in kautta voidellut ja painostanut päättäjiämme kohti digitalisaatiosiirtymää, jolloin saamme kaikki tärkeät ja salatut asiakirjat kassakaapeista ja arkistoista kopsattua ja siirrettyä johdon päähän ja myös langaton urkinta tulisi näin mahdolliseksi.
        Olen kertonut heille tarinoita suojaavasta palomuurista, jota ei oikeasti ole vaan sekin on vain myyty heille joukkona bittejä ykkösiä ja nollia sinne muiden bittien sekaan.

Onneksi kaikki menee läpi, ne ovat heille myyty kuin vaatteet, joita vain tyhmät eivät pysty näkemään.

On tää bisnis helppoa ja kivaa.
        Kunpa se pikkupoika pysyisi hiljaa joka huusi ettei sillä keisarilla olekaan vaatteita....

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen myös wef:in kautta voidellut ja painostanut päättäjiämme kohti digitalisaatiosiirtymää, jolloin saamme kaikki tärkeät ja salatut asiakirjat kassakaapeista ja arkistoista kopsattua ja siirrettyä johdon päähän ja myös langaton urkinta tulisi näin mahdolliseksi.
        Olen kertonut heille tarinoita suojaavasta palomuurista, jota ei oikeasti ole vaan sekin on vain myyty heille joukkona bittejä ykkösiä ja nollia sinne muiden bittien sekaan.

Onneksi kaikki menee läpi, ne ovat heille myyty kuin vaatteet, joita vain tyhmät eivät pysty näkemään.

On tää bisnis helppoa ja kivaa.
        Kunpa se pikkupoika pysyisi hiljaa joka huusi ettei sillä keisarilla olekaan vaatteita....

Eikä minua oikein kiinnosta juutalaisia palvova yhteiskunta. Tappavat kuitenkin suomalaisia jotka maksavat heidän teuras retket gaazaan. Ei käy. Täältä pitää päästä pois

• Anonyymi00002
      UUSI

Mutta minulla on sinuakin rikkaampi mies jo varattuna olemme tunteneet jo vuodesta 2014 :)

• Anonyymi00004
        UUSI

Mut mä omistan sun miehesikin.
        Sekin tekee töitä mulle.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mut mä omistan sun miehesikin.
        Sekin tekee töitä mulle.

No en usko😆 tuskin sä maailmaa kiertämällä slummeissa nukkumalla olet rikastunut

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No en usko😆 tuskin sä maailmaa kiertämällä slummeissa nukkumalla olet rikastunut

Mut mä omistan kaiken.
        Ja siihen kuuluu kaikki.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mut mä omistan kaiken.
        Ja siihen kuuluu kaikki.

Sähän oot Jumala ja kaikki kuuluu hänelle🙏mä taas oon Jumalan vaimo...

• Anonyymi00006
      UUSI

Muutan ennemmin mosambigiin kuin jään tänne xD

• Anonyymi00008
      UUSI

Sä oot ehkä rikas, mut mä oon köyhä...

• Anonyymi00009
      UUSI

"Tri Tel Davos". -IhankuElisa

• Anonyymi00011
      UUSI

Aloit syrjimään taas!!! 🙏🏻🖕🙏🏻

• Anonyymi00018
      UUSI

:D Aloitukselle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      367
      12340
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5397
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      213
      3931
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      196
      2599
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1982
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      852
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      772
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      716
    Aihe