Kannattaisitteko että lieksan vätykset laitettaisiin sinne orjatöihin?
Työttömät jamalin saunalautalle risuja keräämään
18
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työttömät kerää tunmelipurkkeja ympäri Lieksaa
- Anonyymi00002
Voi kerätä myös havuja ahnuksesta
- Anonyymi00003
Keräily pitää koneinssit virkeänä.
- Anonyymi00004
Hyvä aloitus,mutta mistä löytää sen saunalautan tai sen jamalin ihmemaailman?
- Anonyymi00005
Saunan taakse voin lähteä muutaman poliitikon kanssa...
- Anonyymi00007
Ei muuta kun jonoon, menijöitä on paljon.
- Anonyymi00006
Minulla olisi työttömille pojille paljon parempaa "työtä" yamalissa... 😉
T: Jatkis- Anonyymi00008
Tökis jospa kerrankin valehtelisit omalla nikilläsi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tökis jospa kerrankin valehtelisit omalla nikilläsi.
Äläpä kyseenalaista jatkiksen väkevää sanomaa! Taidatkin olla itse törkytyrpa...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äläpä kyseenalaista jatkiksen väkevää sanomaa! Taidatkin olla itse törkytyrpa...
Tökis taas kahdessa roolissa. Olethan vain paslanjauhaja. Ei minkään laista totuutta jutuissasi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tökis taas kahdessa roolissa. Olethan vain paslanjauhaja. Ei minkään laista totuutta jutuissasi.
Saanko minäkin jauhaa paslaa...? 🙋♂️
- Anonyymi00011
Olen innokas risujen keräilijä ja joulukuusten pihistelijä.
- Anonyymi00012
Uskon Yamalin olevan mielenkiintoisempi paikka kuin työttömien persujen Lieksa
- Anonyymi00013
Muskotissa työnnän salaa kilon sipuliteemakķarapötkön housujeni etukukseen ja kassaneiti huokailee ihastuksesta, jos ehtii juoksukaljat sieltä haettuani.
- Anonyymi00015
Jatkis iskee bemaripoikia samalla tavalla!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jatkis iskee bemaripoikia samalla tavalla!
Sinähän yrität nakkimakkaran avulla. Sehän isompi kuin sinun omasi pippeli.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinähän yrität nakkimakkaran avulla. Sehän isompi kuin sinun omasi pippeli.
Ai, äitisi on kertonut...? Onpa epäluotettava akka, ihan kuin poikansa...
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai, äitisi on kertonut...? Onpa epäluotettava akka, ihan kuin poikansa...
Äitini on kuollut n30v sitten. Joten kyllä tieto on saatu jamalista. Ja onhan jo pitkään ollut tieto 10cm löysästäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134