Kyyneleet vaan valuu...🥹tunnen ne...
Älä itke rakas
7
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin valuu kyyneleet joo... En tosin oo mikää Rakas...
- Anonyymi00002
Niinhän sä luulet.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
No en taida olla kuitenkaan. Mut ei se haittaa enää.
- Anonyymi00003
älä itke, Ritke Vorresteri
sullahan on leuka ku puuliiteri - Anonyymi00004
Ilon ja surun ilmaisut ovat nimenomaan voimallisen elämän merkki. Uskaltaa ottaa elämän sellaisena vastaan kuin se tulee ja ottaa siitä vastuuta - jopa muiden ihmisten puolesta.
- Anonyymi00006
Jos kyyneleet "tunsit" niin pian paljon pahempaa, nyt on jo pahempaa.
- Anonyymi00008
minä tunnen vain vihaa kun mietin viime vuosia ja 20 vuotta. teitä kohtaan. tuntuu hyvälle hakata kaikkia takaisin, niin hyvälle 😂 parasta terapiaa on antaa kaikki viha heidän päälleen ja tietää miten se pilaa niiltä kaikkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv698585Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan97367- 454026
- 223718
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353556Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h543445No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413313Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni53206- 522999
- 422725