Olen valinnut sinut

Anonyymi-ap

Pahoinvointisten purkausteni kohteeksi. Ole onnellinen että näin on vain palstalla.

31

334

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketään ei kiinnosta dani

• Anonyymi00002

Kuka, kenet ja miten se ilmenee? Onko palkinnosta maksettu jo verot?

• Anonyymi00004

Ei ole kyse palkinnosta, vaan siitä että työkyky meni tietyn henkilön tekemisten takia!!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole kyse palkinnosta, vaan siitä että työkyky meni tietyn henkilön tekemisten takia!!

Ja sai muutenkin paljon pahaa aikaan! Voin ehdottomasti kertoa, että ne ovat olleet elämäni kaikista rankimmat vuodet! En olisi koskaan halunnut kokea niitä ja se kaikki olisi jäänyt kokematta, jos minulta olisi kysytty vain muutama kysymys ennen projektin aloitusta! En vain pysty ymmärtämään sitä, miksi en ollut edes sen arvoinen, että minun mielipidettä olisi arvostettu siitä mikä minulle on tärkeää. Sen takia jouduin häirikön kiusaamaksi vuosien ajaksi! Minkälaisia ihmisiä olivat ne, jotka eivät kunnioittaneet minua ollenkaan, vaan luulivat itse tietävänsä paremmin kuin minä, mikä on minulle tärkeää! Olen ollut kauan hyvin surullinen juuri sen takia, ettei minulta kysytty mitään, jotain vain selitettiin, mistä en ymmärtänyt yhtään mitään! Yksikään ihminen ei voi pitää sellaisen projektin aloitusta oikeutettuna, kun edes henkilöistä ja heidän persoonastaan ei otettu tarpeeksi selvää! Jos olisi otettu, ei häirikköä olisi otettu projektiin mukaan ollenkaan!! Ikäkysymys myös olisi pitänyt kysyä, silloinkin olisi käynyt niin, että paljon nuorempaa henkilöä ei olisi otettu mukaan ollenkaan!

• Anonyymi00003

luuletpa sä suuria itestäs

• Anonyymi00011

En luule suuria itsestäni, mutta olen oikeudenmukainen ihminen ja jos on kiusattu vuosien ajan, siitä on syytä maksaa korvauksia..

• Anonyymi00026

No ainakin tämäkin palstaäijän euron provokaatio vangitsi huomionne, hyvä neiti. T naiselta

• Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En luule suuria itsestäni, mutta olen oikeudenmukainen ihminen ja jos on kiusattu vuosien ajan, siitä on syytä maksaa korvauksia..

Kuka sinua palstaäijä kiusaa poliisitko kiusaa naapuritko kiusaa kuinka monta kertaa sama on toistunut nomadin kohdalla jaja? Salama voi iskeä kahdesti ns, mutta ei kai nyt sentään nääs kymmenettä kertaa, että aina samat kuviot kärhämät naapuruston kanssa ja tuota toista tahoa ei sitten olekaan ilman toista. Ymmärsitte kyllä jeevekset mihin viittaan

• Anonyymi00006

Okei, nauti vielä hetki tilanteesta.

• Anonyymi00028

Oletko taas nk illan irtioton jälkeen palannut samaan kehäpäätelmään? Jaksamisia. Sivusta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Oletko taas nk illan irtioton jälkeen palannut samaan kehäpäätelmään? Jaksamisia. Sivusta

Minä en tunne ketään nastia1 no ei kannattais

• Anonyymi00007

Tuu ja tapa kuka vaihtaa hiippakuntaa ?

• Anonyymi00009

Osastolla kone kiinni mössykät.

• Anonyymi00029

Jooh, minä havaitsin myös nämä tietyt vakuohiipparit tästä palstaäijän täkystä

• Anonyymi00014

Onnellisia ovat varmaan kaikki joiden elämässä et ole.

• Anonyymi00031

Niin kylläpä vain met suomikakkosen lukijat voimme olla onnellisia kun tämän juttu- uulan tekstit ei kosketa mikään lailla, ellei itse välttämättä halua näin kokea eiks jep

• Anonyymi00015

vois ainakin antaa sitä työaikaa mistä niille maksetaan

• Anonyymi00016

lopputili

• Anonyymi00018

Lasikopissa KTSI ahkerina. Tätä on sote parhaimmillaan kaikkien eduksi.

• Anonyymi00019

Täällä ne ohjautuvat kaikkien palstan lukijoiden luettavaksi. Herkät syyllistyy turhan takia -hypätkää yli nömä.

• Anonyymi00020

voi voi, tarvitset paremminkin ammattiauttajaa ja sopivan lääkkeen ongelmiin korvien välissä

• Anonyymi00021

Joo voit ensihätään lainata omistasi hänelle.
        Tulokset on samat +-0.

• Anonyymi00032

Et yhtään koe, että yrität hiukkasen liikaa taaskin tässä palstaäijän aloituksessa? No sinä olet maneereista päätellen ko jäbä itse, mutta kyllä näitä sekavia lausuntoja on nääs ulkopuolisiltakin tipahdellut, että malliksi tämä

• Anonyymi00022

Millaista se olisi irlissä?

• Anonyymi00024

Purat pahaa oloa ja esität muuta?

• Anonyymi00033

Tarkoitatko sitä, että olet pettynyt kun jonkun olemus irl ei vastaa tätä kuvaa mitä palstaäijä, eli aapee tarjoaa? Sen verran kolmanne maailman ongelma, että pääset siitä eroon jos tahtoa vaan löytyy. Lycka till. Sivusta arvaa kuka👍

• Anonyymi00025

😄

• Anonyymi00034

Joo, olet hölinäkeiju juuri niin tärkeä kaikkien kokonaisuuksien kannalta, että tämän palstaäijän pakinan täytyy koskea juuri sinua etenkin kun olet niin kovin sanavalmis ja kykenet tuottamaan sellaista sisältöä, joka iskeytyy sieluun. Tosin itse en ole havainnut juuri muuta kuin nämä WT- emojit joilla pyrit kusettamaan itseäsi, että sinulla on todella Haufkaa täällä

• Anonyymi00030

Irl ei kestä.

• Anonyymi00036

Oikein hyvä. Minulla on uudet kuviot.

• Anonyymi00037

No niin, no lasketaampa sitten yhdessä kahvimitat: yksi, kaksi, kolme, psykoosi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      60
      5456
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      257
      3604
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      287
      3516
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      40
      3383
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      303
      2724
    6. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      336
      2034
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      74
      2011
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      151
      1868
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      37
      1465
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1215
    Aihe