Pahoinvointisten purkausteni kohteeksi. Ole onnellinen että näin on vain palstalla.
Olen valinnut sinut
31
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketään ei kiinnosta dani
- Anonyymi00002
Kuka, kenet ja miten se ilmenee? Onko palkinnosta maksettu jo verot?
- Anonyymi00004
Ei ole kyse palkinnosta, vaan siitä että työkyky meni tietyn henkilön tekemisten takia!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole kyse palkinnosta, vaan siitä että työkyky meni tietyn henkilön tekemisten takia!!
Ja sai muutenkin paljon pahaa aikaan! Voin ehdottomasti kertoa, että ne ovat olleet elämäni kaikista rankimmat vuodet! En olisi koskaan halunnut kokea niitä ja se kaikki olisi jäänyt kokematta, jos minulta olisi kysytty vain muutama kysymys ennen projektin aloitusta! En vain pysty ymmärtämään sitä, miksi en ollut edes sen arvoinen, että minun mielipidettä olisi arvostettu siitä mikä minulle on tärkeää. Sen takia jouduin häirikön kiusaamaksi vuosien ajaksi! Minkälaisia ihmisiä olivat ne, jotka eivät kunnioittaneet minua ollenkaan, vaan luulivat itse tietävänsä paremmin kuin minä, mikä on minulle tärkeää! Olen ollut kauan hyvin surullinen juuri sen takia, ettei minulta kysytty mitään, jotain vain selitettiin, mistä en ymmärtänyt yhtään mitään! Yksikään ihminen ei voi pitää sellaisen projektin aloitusta oikeutettuna, kun edes henkilöistä ja heidän persoonastaan ei otettu tarpeeksi selvää! Jos olisi otettu, ei häirikköä olisi otettu projektiin mukaan ollenkaan!! Ikäkysymys myös olisi pitänyt kysyä, silloinkin olisi käynyt niin, että paljon nuorempaa henkilöä ei olisi otettu mukaan ollenkaan!
- Anonyymi00003
luuletpa sä suuria itestäs
- Anonyymi00011
En luule suuria itsestäni, mutta olen oikeudenmukainen ihminen ja jos on kiusattu vuosien ajan, siitä on syytä maksaa korvauksia..
- Anonyymi00026
No ainakin tämäkin palstaäijän euron provokaatio vangitsi huomionne, hyvä neiti. T naiselta
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
En luule suuria itsestäni, mutta olen oikeudenmukainen ihminen ja jos on kiusattu vuosien ajan, siitä on syytä maksaa korvauksia..
Kuka sinua palstaäijä kiusaa poliisitko kiusaa naapuritko kiusaa kuinka monta kertaa sama on toistunut nomadin kohdalla jaja? Salama voi iskeä kahdesti ns, mutta ei kai nyt sentään nääs kymmenettä kertaa, että aina samat kuviot kärhämät naapuruston kanssa ja tuota toista tahoa ei sitten olekaan ilman toista. Ymmärsitte kyllä jeevekset mihin viittaan
- Anonyymi00006
Okei, nauti vielä hetki tilanteesta.
- Anonyymi00028
Oletko taas nk illan irtioton jälkeen palannut samaan kehäpäätelmään? Jaksamisia. Sivusta
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Oletko taas nk illan irtioton jälkeen palannut samaan kehäpäätelmään? Jaksamisia. Sivusta
Minä en tunne ketään nastia1 no ei kannattais
- Anonyymi00007
Tuu ja tapa kuka vaihtaa hiippakuntaa ?
- Anonyymi00009
Osastolla kone kiinni mössykät.
- Anonyymi00029
Jooh, minä havaitsin myös nämä tietyt vakuohiipparit tästä palstaäijän täkystä
- Anonyymi00014
Onnellisia ovat varmaan kaikki joiden elämässä et ole.
- Anonyymi00031
Niin kylläpä vain met suomikakkosen lukijat voimme olla onnellisia kun tämän juttu- uulan tekstit ei kosketa mikään lailla, ellei itse välttämättä halua näin kokea eiks jep
- Anonyymi00015
vois ainakin antaa sitä työaikaa mistä niille maksetaan
- Anonyymi00016
lopputili
- Anonyymi00018
Lasikopissa KTSI ahkerina. Tätä on sote parhaimmillaan kaikkien eduksi.
- Anonyymi00019
Täällä ne ohjautuvat kaikkien palstan lukijoiden luettavaksi. Herkät syyllistyy turhan takia -hypätkää yli nömä.
- Anonyymi00020
voi voi, tarvitset paremminkin ammattiauttajaa ja sopivan lääkkeen ongelmiin korvien välissä
- Anonyymi00021
Joo voit ensihätään lainata omistasi hänelle.
Tulokset on samat +-0. - Anonyymi00032
Et yhtään koe, että yrität hiukkasen liikaa taaskin tässä palstaäijän aloituksessa? No sinä olet maneereista päätellen ko jäbä itse, mutta kyllä näitä sekavia lausuntoja on nääs ulkopuolisiltakin tipahdellut, että malliksi tämä
- Anonyymi00022
Millaista se olisi irlissä?
- Anonyymi00024
Purat pahaa oloa ja esität muuta?
- Anonyymi00033
Tarkoitatko sitä, että olet pettynyt kun jonkun olemus irl ei vastaa tätä kuvaa mitä palstaäijä, eli aapee tarjoaa? Sen verran kolmanne maailman ongelma, että pääset siitä eroon jos tahtoa vaan löytyy. Lycka till. Sivusta arvaa kuka👍
- Anonyymi00025
😄
- Anonyymi00034
Joo, olet hölinäkeiju juuri niin tärkeä kaikkien kokonaisuuksien kannalta, että tämän palstaäijän pakinan täytyy koskea juuri sinua etenkin kun olet niin kovin sanavalmis ja kykenet tuottamaan sellaista sisältöä, joka iskeytyy sieluun. Tosin itse en ole havainnut juuri muuta kuin nämä WT- emojit joilla pyrit kusettamaan itseäsi, että sinulla on todella Haufkaa täällä
- Anonyymi00030
Irl ei kestä.
- Anonyymi00036
Oikein hyvä. Minulla on uudet kuviot.
- Anonyymi00037
No niin, no lasketaampa sitten yhdessä kahvimitat: yksi, kaksi, kolme, psykoosi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa605456Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2573604Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2873516Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403383Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3032724Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3362034Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun742011En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1511868Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201215