on iso alue joka muistuttaa siitä mitä menetin ja se alue on surua täynnä. Olin valtavan innoissani, kun mietin että saisin tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa vielä monia vuosia. Mutta niin ei käynyt ja se suru on kulkenut mukana kaikkialla niiden vuosien aikana, jolloin olen joutunut kokemaan häirintää! Luottamus ihmisiin on tasan nolla. Ennen kuin pystyn tutustumaan uuteen ikäiseeni mieheen haluan saada korvaukset, koska minusta se on oikeudenmukainen teko tilanteessa, jonka takia olen menettänyt paljon hyvää oloa kauan!
Minun sisällä
3
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oli valtavan tärkeää saada elää omillaan, kuinka edes kehtasitte aloittaa projektin minulta mitään kysymättä!! Kivut ovat lisääntyneet, koska sitä pelleilyä on jatkunut aivan liian kauan!
- Anonyymi00002
Mieluummin olen aina yksin, kuin olisin riippuvainen ystävämiehen rahoista! Ja minulle on todella tärkeää saada auttaa omia lapsiani myös taloudellisesti. Noin ajattelin jo silloin, kun haaveilin minulle rakkaasta työpaikasta, jonka menetin koska piti saada mainostaa mahdollisia mies ehdokkaita, joilla ei koskaan ollut minulle mitään merkitystä! En ole kokenut oloani koskaan huonoksi sen takia etten löytäisi uutta ystävää, mutta sen takia olen että menetin täysin turhan projektin takia mahdollisuuden tehdä töitä, vaikka jossain toisessa työpaikassa, mutta se ei ollut mitenkään mahdollista kaiken sen kauhean kautta rantain kertomisen kanssa! Olen ollut aivan uupunut moniin rankkoihin vuosiin ja siihen kaikkeen mitä niiden vuosien aikana tapahtui! Ehkä käy niin etten enää jaksa tai pysty tutustumaan keneenkään vielä moneen vuoteen, koska en voi hvyin henkisesti enkä fyysisesti! Tai etten jaksa enää koskaan tutustua keneenkään! Sekin on täysin mahdollista kaikkien rääkkivuosien takia! Olen jo niin tottunut hiljaiseen rauhalliseen elämääni että voi käydä niin, että koen kaikki ihmiset häiriötekijöinä omine juttuineen! Ehkä on hyvä olla yksin ja viettää aikaa omien lasten kanssa heitä auttaen, koska he ovat minulle rakkaimpia ihmisiä elämässä. Olen puoleksi masentunut ja sekin liittyy taloudelliseen tilanteeseen. Koska ilman projektia asiani olisivat todella hyvin! Tällä hetkellä en jaksa edes tutustua keneenkään. Oikeastaan ihan sama keitä näen, eivät ne kiinnosta minua sen kummemmin! Nukkumisrytmi on ollut huono kauan ja se liittyy juuri pelkästään taloudelliseen tilanteeseen! Osaltani ilmoitan etten halua tutustua keneenkään vielä moneen vuoteen ja hyvin todennäköisesti en enää koskaan!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mieluummin olen aina yksin, kuin olisin riippuvainen ystävämiehen rahoista! Ja minulle on todella tärkeää saada auttaa omia lapsiani myös taloudellisesti. Noin ajattelin jo silloin, kun haaveilin minulle rakkaasta työpaikasta, jonka menetin koska piti saada mainostaa mahdollisia mies ehdokkaita, joilla ei koskaan ollut minulle mitään merkitystä! En ole kokenut oloani koskaan huonoksi sen takia etten löytäisi uutta ystävää, mutta sen takia olen että menetin täysin turhan projektin takia mahdollisuuden tehdä töitä, vaikka jossain toisessa työpaikassa, mutta se ei ollut mitenkään mahdollista kaiken sen kauhean kautta rantain kertomisen kanssa! Olen ollut aivan uupunut moniin rankkoihin vuosiin ja siihen kaikkeen mitä niiden vuosien aikana tapahtui! Ehkä käy niin etten enää jaksa tai pysty tutustumaan keneenkään vielä moneen vuoteen, koska en voi hvyin henkisesti enkä fyysisesti! Tai etten jaksa enää koskaan tutustua keneenkään! Sekin on täysin mahdollista kaikkien rääkkivuosien takia! Olen jo niin tottunut hiljaiseen rauhalliseen elämääni että voi käydä niin, että koen kaikki ihmiset häiriötekijöinä omine juttuineen! Ehkä on hyvä olla yksin ja viettää aikaa omien lasten kanssa heitä auttaen, koska he ovat minulle rakkaimpia ihmisiä elämässä. Olen puoleksi masentunut ja sekin liittyy taloudelliseen tilanteeseen. Koska ilman projektia asiani olisivat todella hyvin! Tällä hetkellä en jaksa edes tutustua keneenkään. Oikeastaan ihan sama keitä näen, eivät ne kiinnosta minua sen kummemmin! Nukkumisrytmi on ollut huono kauan ja se liittyy juuri pelkästään taloudelliseen tilanteeseen! Osaltani ilmoitan etten halua tutustua keneenkään vielä moneen vuoteen ja hyvin todennäköisesti en enää koskaan!
Numero 22 muistuttaa aina siitä milloin pahuus alkoi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688