puoliksi masentunut siitä hetkestä alkaen, kun sain tiedon etten saakaan vakituista työpaikkaa. Joka oli ainoa suuri unelma minulle koko elämäni aikana! Takaraivossa on aina se tunne, että miksi en kelvannut ja suurin syy siihen oli se esitys, mitä minulle rakkaat ihmiset esittivät ja mistä en ymmärtänyt mitään. Siksi minut potkittiin pois sieltä, näin tulen ajattelemaan aina! Se sai aikaan riitoja, koska vaikka minulle yritettiin selittää en ymmärtänyt heidän esityksestään mitään! Olin kauhuissani kaikissa niissä vieraissa työpaikoissa ja siksi en yhtään ihmettele miksi voin niin huonosti, että jokaisen työpäivän jälkeen olin täysin valmis kävelemään päin punaisia valoja ja pystyin huokaisemaan helpotuksesta vasta kun olin kotona! Projektin toteutus oli suoraan helvetistä. Ketään ei saisi laittaa vuosien ajaksi sellaiseen tilanteeseen mistä hän ei ymmärrä yhtään mitään! Eikä ollut mitään tietoa siitä miksi niin huonosti kohdeltiin joka paikassa, eikä ollut mahdollisuutta koko tyäpäivän aikana saada rauhassa keskittyä siihen tärkeimpään eli työntekoon! Koko projektia kun ajattelee siitä kaikki muistot ovat negatiivisia muistoja! Jos se olisi jatkunut vain parin vuoden ajan, sen olisi vielä kestänyt, mutta ei sitä aikaa mitä se kesti! Sitä oli täysin mahdotonta hyväksyä! Siksi sillä ei koskaan ollut mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan! En jaksa projektia enää ollenkaan, tulee taas se tunne, että pitääkö kävellä päin punaisia valoja ulkona kävellessäni! En halua mitään muuta enää kuin ne korvaukset jotka minulle kuuluvat! Yhtäkään uutta ihmistä en enää koskaan elämääni halua. Kaikki se näytelmä missä tahansa, on ollut todella typerän tuntuista ja samalla myös hyvin ahdistavaa! En ole sellainen ihminen, joka haluaisi olla aina ns. keskipisteenä eri tilanteissa! Sekin on tuntunut kammottavalta aina!
Olen ollut
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan vain ne korvaukset ja sen lisäksi haluan, ettei kukaan enää koskaan yritä lähestyä minua ei edes ystävyyden nimissä! Olen todella syvästi satutettu ja tulee kestämään useita vuosia päästä kunnolla tasapainoon, koska aina näkee asioita, jotka muistuttavat elämäni rankimmista vuosista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688