Ei meistä tule

Anonyymi-ap

Mitään, tiedän. Mä vaan haluan rakkautta.

29

314

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattaisi ensiksi opiskella rakkaus.

• Anonyymi00002

Mitä siinä opiskella pitää

• Anonyymi00013

Meinasitko oikein luennon pitää meille tämän palstaäijän avauksen kautta, spleinaaja? Krooh

• Anonyymi00003

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ollut jo kauan sitä mieltä ettei meistä voi tulla edes ystäviä koskaan! Olen voinut todella huonosti projektin ajan ja nyt haluan vain elää rauhassa ja unohdan kaikki ihmiset joita en tunne ja keskityn omiin sukulaisiini loppuelämäni ajan!

• Anonyymi00014

Niin ette te nk satulamiehetkään pidä näistä projekteista mistä palstaäijä oikeasti puhelet

• Anonyymi00004

Ja minä en halua ollenkaan! Minulla on kauan kestänyt kokemus parisuhteesta ja toista parisuhdetta en enää koskaan halua kenenkään kanssa!

• Anonyymi00005

Et ole ainut.

• Anonyymi00006

Oletko aivan varma?

• Anonyymi00007

En nyt aivan

• Anonyymi00008

Jos minulta vanhemmalta naiselta kysyt, niin olen ollut varma siitä etten halua toista parisuhdetta jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Ja siitä tulee tämän vuoden syksyllä kuluneeksi 20 vuotta!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos minulta vanhemmalta naiselta kysyt, niin olen ollut varma siitä etten halua toista parisuhdetta jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Ja siitä tulee tämän vuoden syksyllä kuluneeksi 20 vuotta!

Aloittajaäijä se on pistellyt koko aamun parastaan ns

• Anonyymi00009

Eihän sitä mitään tuu jos palstalla pyörii pelkästään eikä tee yhdessäolon vuoksi mitään.

• Anonyymi00010

Kun ei ole mitään tarvetta saada suhdetta kenenkään kanssa niin miksi tekisin mitään..

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kun ei ole mitään tarvetta saada suhdetta kenenkään kanssa niin miksi tekisin mitään..

Jos edes tarvetta tehdä mitään eikä ketään ikävä niin mitä hixxoa sinä tällä palstalla jatkuvasti pyörit????!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos edes tarvetta tehdä mitään eikä ketään ikävä niin mitä hixxoa sinä tällä palstalla jatkuvasti pyörit????!

Eikö tänne ole luvallista jakaa omia ajatuksiaan!

• Anonyymi00018

Kuinka kelaat, olisiko tämä naisolettu jolle oletettavasti jyliset täällä hiukan psykedeelisesti tehnyt jo jonkun siirron tähän mennessä jos niikseen tulisi?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Koetko tämän keskustelupalstan todella näin mustavalkoisesti mitä annat kommenteillasi ymmärtää? This is quite insane, okay

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Koetko tämän keskustelupalstan todella näin mustavalkoisesti mitä annat kommenteillasi ymmärtää? This is quite insane, okay

Ja tämä siitä huolimatta, että vastailet trollille. Aivan saakelin ahdistavaa seurattavaa silti. -TT

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja tämä siitä huolimatta, että vastailet trollille. Aivan saakelin ahdistavaa seurattavaa silti. -TT

Kyllä. Tämä oli minun kommenttini, minuutteja varastava spede

• Anonyymi00011

Minua ei kiinnosta kenen tahansa rakkaus. Pitää olla juuri oikean naisen rakkaus.

• Anonyymi00019

Sitten sinun täytyy ruveta etsimään sitä naista jonka rakkautta haluat. Tuskin hän täällä sinua odottaa. Käy sellaisissa paikoissa joissa on ikäisiäsi ihmisiö ja uskaltaudu juttelemaan jonkun kanssa!

• Anonyymi00015

Oon matkalla.

• Anonyymi00022

No katsele siellä matkalla ollessasi sopivia ehdokkaita. Kyllä ulkomailtakin voi löytää sopivan naisen! Aika monet ovat löytäneet!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No katsele siellä matkalla ollessasi sopivia ehdokkaita. Kyllä ulkomailtakin voi löytää sopivan naisen! Aika monet ovat löytäneet!

En ole lesbo. Miehen voisin tuoda tullessa, tarttis jonkun kokkaamaan, pyykkäämään ja siivoomaan. Lapsia ei tarvi tehdä, en töiltäni ehtisi.

• Anonyymi00023

minä haluan paljon enemmän ja ansaitsen kaiken tämän jälkeen.

• Anonyymi00025

voi ihana valtiattareni sitä varten kelvoton orjasi on olemassa

• Anonyymi00027

Minäkin tiedän ja se on mun valinta ja päätös.

• Anonyymi00029

Älä nyt päätä etukäteen

• Anonyymi00030

Miksi en päättäisi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      39
      4296
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      252
      3485
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      262
      3290
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      273
      2542
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1959
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      135
      1762
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      249
      1583
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      20
      1349
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1135
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1123
    Aihe