Maalaa huulensa punaiseksi ?? Mitä järkeä siinä on ? Onko se merkki miehelle, että nyt saa vai mitä ?
Tätä olen pohtinut koko yön.
Miksi naiset
13
212
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Huulipunaa on käytetty tuhansia vuosia (ks. lähteet), ja se on nykyäänkin suosituin kosmetiikkatuote.
Tekoälyltä lainattua:
Symboliikka ja merkitys
Huulipuna on historiansa aikana toiminut:
Statussymbolina: Muinaisessa Egyptissä ja hovielämässä.
Voimannäyttönä: Äänioikeutta ajavat suffragetit käyttivät punaista huulipunaa 1900-luvun alussa.
Paheellisuuden merkkinä: Keskiajalla ja ajoittain myöhemmin.- Anonyymi00002
2026 huulipunaa käyttää näemmä pitkätukkainen mies joka myy hampurilaisia pikaruokalassa.Elämme outoja aikoja.
- Anonyymi00008
Enemmän näkee katukuvassa noita ripsipidennyksiä, kun punaisia huulia, ankkahuulia myös jonkinverran, siis noita täytettyjä huulia ilman punaa.
- Anonyymi00003
Kyllä näin on. Se kuin uistin kalalle. Käy poika pyydykseen ja kadu myöhemmin.
- Anonyymi00004
Paviaaneilla on punainen pylly. Voi verrata naisten huuliin.
- Anonyymi00005
Demareilla on punainen jäsenkirja.Arvannet mihin sitä voi verrata.
- Anonyymi00006
Spugeilla on punainen nenu, ei niillekään oikein löydy vertailukohtaa. Eikä ole maalattu punaiseksi vaan juotu.
- Anonyymi00007
Se on historiallinen jäänne kun talon maalaamisesta jäi punamultaa ylimääräistä ja johonkin ne oli pakko käyttää. Nuukia kun oltiin.
Nykyään se on status signaali. Meilläpä onkin punaiseksi maalattu talo eikä mikään lautahökkeli. - Anonyymi00009
Ei ne huulet mustanakaan kovin miellyttävältä näytä, saati sinisenä. On kuin olisi avannosta nostettu.
- Anonyymi00010
Tomaatit ovat punaisia ja elähtäneet naiset puristelevat niitä hullu kiilto silmissä.
- Anonyymi00011
Puppua. En ole nähnyt koskaan.
- Anonyymi00012
Naisen punaiset huulet ei ole merkki mistään kuten ei mikään muukaan. Pää menee sekaisin jos piilomerkityksiä mietit. Älä siis mieti.
- Anonyymi00013
Vain häiriintyneet edes ajattelee piilomerkintöjä. Lapsellista touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052167Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 47833
- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta114712Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707