Miesten sterilisaatio

nimimerkki

Heps, onko miehiä paikalla joille on tehty sterilisaatio (vasektomia). Millasia kokemuksia itse operaatiosta ja onko ehkäisy pitänyt? Kerrohan kokemuksesi

6

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitee +4

toinen tiedossa oleva petti eli ennen jälkitarkastusta petti itsehillintä ja niin sitä oltiin taas yhtä veronmaksajaa rikkaampi maa

toinen hoiti homman kunnolla; kävi terpparissa vartin toimenpiteessä, oli saikulla pari päivää parin tikkinsä kaverina. vaimo väittää että testaili laitteensa toimivuutta itsekseen.. harrasti seksiä ja muisti ehkäisyn kunnes oli käynyt antamassa näytteen siemenettömyydestään. ja ihmeparantumisia ei ole tilastoitu!

homma voi mennä pieleen eli yhteys ei katkeakkaan tai todennäköisemmin siittiö on ovela pentele joka ui umpimähkään ja pääsee perille ja onnistumisprosentti näissä tapauksissa lienee sata! vasta tuo spermatesti kertoo toimenpiteen luotettavuuden.

pari pointtia; viisi lasta ja sterilisaatio, täysin odottamaton ero ja uusi vaimo jolla ollut ura mutta ei perhettä... tiukka paikka jota työstetään edelleen! viikonlopun onnettomuus jossa nuoria menehtyy autollinen ja perheestä tulee lapseton... käsittääkseni on mahdollista siementä pakastaa tulevaisuuden varalle ja voipi olla harkinnan arvoista!

• ainakin

Meillä kävi vaimo leikkauksessa. Päiväkirurginen toimenpide naisillakin ja hoitui parinpäivän sairaslomalle. Vaimo halusi meillä mennä itse leikkaukseen eikä koskaan edes ehdottanut että minun pitäisi mennä. Vaimo perusteli lääkärillekin että miehelle voi tulla vaikeuksia erektion kanssa ja mahdollisesti mies saattaa vielä tarvita lapsentekokykyään myöhemmin jos jotain odottamatonta sattuu. Haluttomuus palstalla jollain miehellä oli ilmaantunut haluttomuutta sterilisaation jälkeen.

• NSM
        ainakin kirjoitti:

Meillä kävi vaimo leikkauksessa. Päiväkirurginen toimenpide naisillakin ja hoitui parinpäivän sairaslomalle. Vaimo halusi meillä mennä itse leikkaukseen eikä koskaan edes ehdottanut että minun pitäisi mennä. Vaimo perusteli lääkärillekin että miehelle voi tulla vaikeuksia erektion kanssa ja mahdollisesti mies saattaa vielä tarvita lapsentekokykyään myöhemmin jos jotain odottamatonta sattuu. Haluttomuus palstalla jollain miehellä oli ilmaantunut haluttomuutta sterilisaation jälkeen.

Miehelleni tehtiin vasektomia reilut kolme vuotta sitten. Lapsiluku (2) täynnä ja halusimme vapautua jatkuvasta raskauden pelosta. Nannaa on ollut, heppi seista tapittaa uljaana kuin aina ennenkin. Lekuri ei ensin meinannut olla suostuvainen nuoren ikämme (vasektomian aikaan juuri 30 v.), sanoi, että kun se ero teille muutaman vuoden päästä tulee, niin haluatte kumminkin tahoillanne lapsia. Mielestämme tämä oli loukkaavasti sanottu, vaikka tilastojen mukaanhan tämä onkin todennäköistä. Uskomme vahvasti, että vihkivalamme pitää. Ja vaikka jotain sattuisikin, emme silti tarvitse enää lisääntyä, vaan nautimme näistä kahdesta kullannupusta ja antoisasta seksistä, jonka vasektomia meille soi.

• hedelmätön

kyllä tuo toimen pide tehtiin. toimen piteen jälkeen muutama kerta ehkäisyn kanssa jotta olemassa olevat siittiöt poistuvat. täytyy myöntää että seksi on parantunut nautinto paljon parempaa orkut järisyttäviä ja palutuminen uskomattoman nopeaa. en tiedä kuvittelenko vain mutta tuntuu että vehkeeni olisi kasvanut. samanlaisia kommentteja olen kuullut muilta miehiltä.

• 2 vuotta sitten

Leikkauksen jälkeen söin 2 vrk kipulääkettä. Muutaman päivän haavakohtaa juili eli ei voinut tehdä äkkinäisiä liikkeitä. Kaikki kivut oli ohi n. 5 päivässä.

Nussimisen pystyi aloittamaan heti samana päivänä leikkauksen jälkeen, kumin kanssa.

Vaimo ja ennenkaikkea minä olen tyytyväinen leikkaukseen.

• Kannatan

Lapsiluvun(5) täytyttyä oli valmis kyseiseen toimenpiteeseen. Toimenpide itellään hyvinkin vaivaton, kesti n. puolisen tuntia ja siitä toipuminen oli suht nopeaa.
      Lopputulos on ollut positiivinen, varsinkin kun on eron myötä joutunut tutustumaan uusiin kumppaneihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59