Joensuun seurakuntien kirkkovaltuusto esittää seurakuntien yhdistymistä. Aloite etenee seuraavaksi Kuopion hiippakunnan tuomiokapituliin.
Seurakuntien yhdistymisaloite
5
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joensuun seurakunnat yhdistyvät ja muodostuu itäsuomen suurseurakunta. Sen jälkeen rakennetaan uusi kirkko Sirkkalan puistoon ja sen rakentaa PKO
- Anonyymi00002
Ja SUURSEURAKUNTA rakentaakin sitten oikein ISONISON kirkon, ihan melkein Joensuun kokoisen.
Ja pastori kattelee kummissaan kun kirkossa näyttää niin vaisulta,
tuli mummoja muutama tummissaan, kova kuorsaus karkasi Kaisulta... - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja SUURSEURAKUNTA rakentaakin sitten oikein ISONISON kirkon, ihan melkein Joensuun kokoisen.
tuli mummoja muutama tummissaan, kova kuorsaus karkasi Kaisulta...Ja sitten kakki lauloi kauniin laulun. Tunnelma oli harras.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
tuli mummoja muutama tummissaan, kova kuorsaus karkasi Kaisulta...ISONISON? Joku lahko taas, vai?
- Anonyymi00004
Pieni on suurta, mutta on myös niin, että suuremmilla käsivarsilla on helpompi levätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716