mitäs mielt tytöt on jos kundi on posliini?
Mun mielest se sopii hyvin ja kyl mun naiset on ainakin pitäneet mut haluaisin viel lisää arviot tytöilt niin tietää mitä tekee....
miehet posliineiks
14
7328
Vastaukset
- PAIJAAJA
tuntuu, kun mies on posliini!!! Varsinkin pallit, niitä mielikseen silittelee.
- se on sitten siistiä
jos mies on karvaton. Missä sellaisia vaan on kun eioo tielle sattunut kun yks? Sekin on karvaton kun sanoin että muuten et saa, karvat ensteks veks. ;)
ei muuta kuin turkuun kaikki naiset niin täält löytyy nää unelmien prinssit;)
Mut nyt löytyy onneks vahvistuksia sille epäilylle että miehetkin voivat olla sheivattuja ja eikä niille vaan naureta vaan myös naiset pitää posliinista!
- karvoja
eihän ne turkulaiset es tiedä miksi ihmisessä on karvoja,kerrankin kysyin kelloa turkulaiselta mi vastas et"ai nyvvai?" voi vähän ajatella minkä tasoisia ihmisiä siellä järjellisesti asuu.
- ole etelän
Niko20 kirjoitti:
sä olet varmaankin hesast tai tampereelt, mut ei sille mitään voi...
vares...
- tiuhti
Poikaystäväni on joskus ajellut, mutta ei aivan kokonaan. Jättänyt vähän peniksen ympärille, parin sentin rinkulan. Näyttäähän se penis entistä suuremmalta silloin ja on jotenkin jännittävämpi :) Mutta se on kurjaa, jos sitten se sänki pääsee kasvamaan.
Se on kyl yks niist harvoist haittapuolist mut ei anneta sen häiritä!! täytyy sit vaan pitää huoli ettei pääse karvat kasvamaan
- :DD
Minä RAKASTAN sitä kun kihlattuni on posliini!! :D Se on vain niin ihanaa! Ollaan molemmat posliineita.
- JOSEFIINA
KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ EIHÄN NAISETKAAN HALUA KOKO AJAN NYPPIÄ KARVOJA SUUSTAAN...........
- mak3
onhan se niinkin et seksi on paljon puhtaampaa ja paremman näköstä ku molemmat on posliineja....
- olen
Olen seurustellu avomieheni kanssa kohta vuoden ja edelleen se jaksaa ajella karvansa pois :) Ja minä tietenkin kans. Ainoa karvainen meillä on siis tuo meidän koira :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111298Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061200Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3801137Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.99845Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte13751Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113750- 34692
Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371690Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6680kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot222661