Nyt kun olen miettinyt sun luonnetta

Anonyymi-ap

Niin mua helpotti, että hommat vähän etenee. Mietin niitä juttuja ja tulevaisuutta siltä saralta mikä meillä on kummallakin kehityksen alla. Aurinkokin paistaa ulkona.

45

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä tulevaisuutta? Ei mulla ainakaan ole mitään sellaista.

• Anonyymi00003

Luot itse omaa todellisuuttasi. Voit tehdä siitä hyvää, jos oikein paljon haluat. Kun täällä ollaan, niin ei olla periksiantamassa. - en ap

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luot itse omaa todellisuuttasi. Voit tehdä siitä hyvää, jos oikein paljon haluat. Kun täällä ollaan, niin ei olla periksiantamassa. - en ap

Voi miten kaunista, tuo on vähän sellaisen ihmisen sanomaa joka on saanut aina kaiken valmiina.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Voi miten kaunista, tuo on vähän sellaisen ihmisen sanomaa joka on saanut aina kaiken valmiina.

Ei pidä paikkansa. Elämä on enimmäkseen kärsimystä. Kun kerta täällä ollaan, niin kärsitään edes tyylillä. Voit tietty jäädä katkerana kiroamaan, mutta mitä sekin sitten hyödyttää?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Elämä on enimmäkseen kärsimystä. Kun kerta täällä ollaan, niin kärsitään edes tyylillä. Voit tietty jäädä katkerana kiroamaan, mutta mitä sekin sitten hyödyttää?

Okei, erehdyin, sulla on oikea asenne.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo pessimisti on varmasti raskasta seuraa, tuskin kukaan kestäisi muutamaa minuuttia pitempään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuo pessimisti on varmasti raskasta seuraa, tuskin kukaan kestäisi muutamaa minuuttia pitempään.

Jep, asenne kysymys😃

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä sä vihjailet? Miten tämä liittyy kestääkö muutamaa minuutia pidempään vai ei?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin taida olla.
        Miksi en antais periksi ja luovuttaisi suosiolla kaiken suhteen kerralla, kärsimättä enempää tätä jotain ***mitä joku tekee tarkoituksena juuri tuhota toinen ja saada pois täältä lopullisesti.
        Miksi turhaan taistella vastaan jos joku sotkee toisen elämää ja juttuja tahallaan.
        Ottaa luvatta toisen elämästä palasia itselleen.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin taida olla.
        Miksi en antais periksi ja luovuttaisi suosiolla kaiken suhteen kerralla, kärsimättä enempää tätä jotain ***mitä joku tekee tarkoituksena juuri tuhota toinen ja saada pois täältä lopullisesti.
        Miksi turhaan taistella vastaan jos joku sotkee toisen elämää ja juttuja tahallaan.
        Ottaa luvatta toisen elämästä palasia itselleen.

Ainakin minä olen halunnut katsoa, kuka niin tekee. Kuka tai ketkä. Ja. Voin taata, että on viety enemmän kuin vain palasia. Topi

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ainakin minä olen halunnut katsoa, kuka niin tekee. Kuka tai ketkä. Ja. Voin taata, että on viety enemmän kuin vain palasia. Topi

No jos olis kyse vaan palasista niin tuskin oisin luovuttamassa-

• Anonyymi00002

Mitä tämäkin nyt tarkoittaa. En ole kyllä vastaillut mihinkään palstan ketjuihin tänään.

• Anonyymi00006

Ei nyt ole välttämättä mistään keskustelusta peräisin, tai no joo sen innoittamana tuli mietittyä erään luonnetta, vaikka siitä ei nyt mitään absoluuttista totuutta saanutkaan, koska ei tiedetä kirjoittajia, ketä oikeasti on kirjoitusten takana. Mutta silti siitä voi saada inspiraatiota.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei nyt ole välttämättä mistään keskustelusta peräisin, tai no joo sen innoittamana tuli mietittyä erään luonnetta, vaikka siitä ei nyt mitään absoluuttista totuutta saanutkaan, koska ei tiedetä kirjoittajia, ketä oikeasti on kirjoitusten takana. Mutta silti siitä voi saada inspiraatiota.

Hyvä, ei olekaan tärkeää tietää tarkalleen kuka kirjoittaa. Jos kirjoitukset osuvat omaan elämään ja jos niistä saa jotain oivalluksia niin tietty niitä voi käyttää omassa elämässä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyvä, ei olekaan tärkeää tietää tarkalleen kuka kirjoittaa. Jos kirjoitukset osuvat omaan elämään ja jos niistä saa jotain oivalluksia niin tietty niitä voi käyttää omassa elämässä.

Aika pelottavaa jos tältä palstalta saisi inspiraatiota omaan elämään, herregude.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei välttämättä tosiaankaan vaan jostain täältä.
        Vaan jostain ihan muualta(kin)

• Anonyymi00035
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Omassa elämässä? Ainakin aloituksissa ja kommenteissa täällä käytät toisten juttuja.
        Onkohan tarkoituksena sotkea toisten välejä?
        Vai leikkiä jollain ihmisellä kunnes sitä ei ole?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen eri mieltä. Joissakin tapauksissa on saatava tietää. Ehdottomasti. Topi

• Anonyymi00005

Kenestä kirjoitat? Arvostan sen verran omaa näkemystä toisesta, etten muuta sitä helposti.

• Anonyymi00007

Tää oli aika kiva viesti jollekin 🌞

• Anonyymi00036

Sun mielestä varmasti olikin. ;)

• Anonyymi00012

Ihmisen luonne on se kaikkein tärkein ”elin” fyysisessä elämässä. Yhdessäolo on molempien luonteisiin mukautumista ja toisen ymmärrystä ja arvostamista ja yhteiseen hyvään pyrkimistä.

• Anonyymi00014

Juurikin niin. Nyt tuli fiksuja sanoja.

• Anonyymi00021

Kukaan aikuinen ei ajattele noin.

Romanttisten elokuvien hömppää.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kukaan aikuinen ei ajattele noin.

Romanttisten elokuvien hömppää.

Miten kukaan voi julkisesti osoittaa tuollaista pyhää yksinkertaisuutta, aivan kun haluaisit haastaa yleisen tosielämän ja tuoda tilalle oman mielesi mielikuvituselämän, ihan pokkana puhutaan ns. pashaa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miten kukaan voi julkisesti osoittaa tuollaista pyhää yksinkertaisuutta, aivan kun haluaisit haastaa yleisen tosielämän ja tuoda tilalle oman mielesi mielikuvituselämän, ihan pokkana puhutaan ns. pashaa.

Kukahan luokaan jotain mielikuvituselämää
        tai toista ulottuvuutta esmes tässä aloituksessa sekä muissakin. Ihan pokkana pelkkää pashaa muka omana satuiluna, vaikka on jonkun ihan toisen elämää. Aika julmaa, eikös?

• Anonyymi00043

Sitä se juuri on.

• Anonyymi00013

Olis kyllä ihanaa jos tälläinen liittyisi itteeni.
      Mut saahan sitä kuvitella ja unelmoida.
      Onneksi ei kuitenkaan oleta että olisi itselle
      tai uskoisi näin olevan, vaik olis kuin ihanaa.

• Anonyymi00018

Mullakin hommat etenee, välillä tuskaisesti, välillä sujuvammin. Mutta tuskinpa mikään muuttuu sitten, kun on valmista.

• Anonyymi00019

Kiva kuulla. Nää lyhyet kommentit yleesä poistetaan, joten kirjoitan tähän vähän jatkoa. Vaikka ihan yleistä hölinää.

• Anonyymi00038

Onpa kiva että etenee teillä jutut.
        Mitenkäs sillä syyttömällä ihmisellä?

• Anonyymi00020

Tarkoititko, et oot iloinen, miten meidän juttu etenee? ❤️

• Anonyymi00022

Nainen kirjotti mies mielessään. ❤️❤️❤️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nainen kirjotti mies mielessään. ❤️❤️❤️

No ehkä ns parempi näin päin, nämä sinun luonneanalyysit naisista esim sillä kenohymiötunnisteella vasta karseaa luettavaa onkin, aloittajaäijä🚩

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No ehkä ns parempi näin päin, nämä sinun luonneanalyysit naisista esim sillä kenohymiötunnisteella vasta karseaa luettavaa onkin, aloittajaäijä🚩

Jännä tai siis ihmeellistä kuinka joku toinen yhdisti asioita toisiinsa.
        Tosin asiat ei taida olla ihan sitä miltä näyttää.
        Hirmuista ja karseaa pelailua.
        Kaukana totuudesta ja hyvyydestä.

• Anonyymi00023

Oletko viestin aloittaja nainen?
      Juteltiinko tänään töissä? Kävit kahdesti luonani työasioilla.

T. Rauhallinen mies

• Anonyymi00024

Olen Kyllä nainen, mutta olen ns. etänä, eli en ole poistunut kotoa moneen päivään, paitsi ruokaostoksille ja koiraa ulkoiluttamaan. En ole siis sinun tarkoittamasi nainen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen Kyllä nainen, mutta olen ns. etänä, eli en ole poistunut kotoa moneen päivään, paitsi ruokaostoksille ja koiraa ulkoiluttamaan. En ole siis sinun tarkoittamasi nainen.

No voi höh, kuinka nämä sinun todella luontevat keskustelut itsesi kanssa palstasetä päättyykin aina näin kalskahtavan tönkkösuolatusti. Kerro nyt vielä hiusten väri ym järkevää ja loogista

• Anonyymi00028

Pala palalta koko kuva joskus on valmis.
      Eri asia sitten kuitenkin on se että onko kyseessä oikea ja aito kuva vaiko feikki kuva.

• Anonyymi00029

🌞🌬️🥶

😇⁘⚫⁙⚫⁛⚫ ⁝😇

;

• Anonyymi00044

🫶🏻🫶🏻🫶🏻

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Kenelle noi annat sinä joku kuka oletkaan?

• Anonyymi00032

joa ytittäiwin keksiä jonkin jännittvän elokuvan en oikein osaa

• Anonyymi00041

minä olen yrittänyt vahingosssa mennä istumaan johonkin hammaslääkärin tuolliiin...

• Anonyymi00046

HYPPÄÄ KAIVOON..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      301
      5517
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3143
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe