Moicca! Täältä paukahtaa sääliä kaikille kenel on penskoja Thaimaassa.
Isät joutuu maksamaan penskojen elämän hirveät kulut lopun elämää... Pennut kuluttaa hirveesti, eivät he vielä kuluta paljon, mutta edessä on murros ikä ja tulee kusiset paikat niin että heilahtaa! Kakara tarvii helposti ruokaa monta kertaa päivässä tai alkaa ulvoo ja kerjää sokeri paloja. Ne paskoo tahallaan ja tarvii vaippoja. Aimo käytti nokittamista ollessaan pari vuotta isänä. Aina kun penskan paska tuli tuvan lattialle, nokitti siihen niin pian oppivat sisäsiisteiksi.
Naapurissa asui hullu ukko jolla oli ainakin kolme lasta. Ensin pannut naista ja saanut penskoja. Niitä kuskaili sitten autolla, pensaa paloi ja luonto saastui, kun kakarat olis voinu mennä kävellen. Se osti niille poljettavat pyörätkin jotka maksaa selvää rahaa kaupassa.
Säälin sitä ukkoa tosi paljon, kun ei se saanut kakaroitaan edes estettyä tekemään lumi ukkoa, kato ku siinä kohtaa ei nurmi kasva seuraavana kesänä ja varikset ja oravat tulee siihen ilkkumaan sen maille... potku pallon oli ostannu ja rispiin jota heittelivät niin että jouduin peittämään ikkunat vaneri levyllä... Oksan reiästä katselin öisin että mitä koiruuksia ne keksiikään...
Meinasin ensin tulla hulluksi mutta sitten kävikin sääliksi... todella.... Sitten ne lapset muutti pois siitä aikuisina ja se ukko eli loppu elämämsä yksin onnellisena siellä isossa talossa ja säästi rahaa... oli ja säästi aina vaan.
Sääliä ilmaiseksi
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
