Olevasi minulle? Ihan hyvällä siis
Mitä koet
35
359
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En mitään. Olet onnellisesti naimisissa!
- Anonyymi00002UUSI
Ventovieras. Kuin kuka tahansa muu. Ilmaa. Pakollinen paha.
Mieheltä- Anonyymi00017UUSI
Onko sinulla palstaäijän gallupeihin kuin ”lähimmäiselle” vastaava taas paha mieli ja ns yhä pahenee? Koitahan ryhdistäytyä
- Anonyymi00003UUSI
En oikein tiedä. Sitä oon vähän miettinyt, että mitä mahdat ajatella. Vai etkö mitään?
- Anonyymi00009UUSI
Olet tehnyt paljon tunnepuolen saralla. En täysin ymmärrä sitä mutta kyllä sinä olet tärkeä.
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä ystävyys enemmän kuin muu
- Anonyymi00030UUSI
Haluaisin mies olla sinulle niin paljon!
- Anonyymi00004UUSI
Se toinen puoli, mutta en tyrkytä itseäni. Joten hiljaa, sivussa, välillä uunoillen 😜
- Anonyymi00005UUSI
En kukaan. Joku, jota pyöriteltiin ja pidettiin varalla, sekä kenen tunteilla leikittiin kaverusten toimesta ja jota manipuloitiin kaikella pskalla.
Haluaako joku vaihtaa osia?- Anonyymi00018UUSI
Onpa palstaäijä eli aapee svengaava tarina, kerrotko vielä uudestaan sen, mutta hitaammin hitaille ilman hitaita?
- Anonyymi00029UUSI
Katkeruus vanhentaa, tutkittu juttu.
- Anonyymi00006UUSI
Korkeintaan kaukainen muisto, vaikka kuvittelenkin välillä muuta.
- Anonyymi00007UUSI
Tuttu, kaveri, kollega.
n>m - Anonyymi00008UUSI
En mitään muuta kun ollaan samassa ryhmässä. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00010UUSI
ei tarvi kokea mitään sun suuntaan!
- Anonyymi00011UUSI
En mitään kai. Vain joku nainen, jolta sait huomiota. Mutta saat sitä muutenkin, niin et tarvitse minua mihinkään.
Välillä minulle tulee tunne, että ehkä sinäkin olet kiinnostunut minusta.
Mutta tieto siitä, että sinulla on muita naisia, etkä edes yritä lähestyä minua millään tavalla... Se saa minut taas ajattelemaan, että en ole sinulle mitään.- Anonyymi00014UUSI
Se on fakta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on fakta.
Kerrotko tarkemmin minulle, että mikä kaikki tässä palstaäijän vuodatuksessa olisi nääs sitä vaktaa? T naiselta oon vähän yli-utelias, sori siitä meistä na nuuskijoista ei vissiin tykätä ja niinku silleen
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin minulle, että mikä kaikki tässä palstaäijän vuodatuksessa olisi nääs sitä vaktaa? T naiselta oon vähän yli-utelias, sori siitä meistä na nuuskijoista ei vissiin tykätä ja niinku silleen
Sataprosenttista antipatiaa en suostu jne
- Anonyymi00012UUSI
Mä olen hänelle ihminen, joka kiehtoo häntä. Ja mä kiehdon häntä, koska hän ei tiedä minusta kaikkea. Hän haluaisi tietää. Tää ei kuitenkaan ole ihastumista. Mä oon vaan erilainen kuin muut hänen tuntemat naiset.
- Anonyymi00013UUSI
Intohimon kohde plus paljon muuta. Hyväpeppuinen ihanuus hän on, tuttu nainen, joka tietää tunteeni. Tuli ne silloin ilmaistua 🫂🔥
- Anonyymi00026UUSI
Mitä muuta?
- Anonyymi00015UUSI
En oikeen tiedä mitä vastata enkä tiedä onko ap mies vaiko nainen? Ketä tarkottaa
- Anonyymi00016UUSI
Kuin lahjapaketti odottamassa kuusen alla. Ulkoisesti jo nähty, mutta sisältöä ei vielä varmuudella tiedä. Koski kielloista huolimatta ja on yrittänyt ravistella, että arvaisi sisällön. Ilahduttaa saajaa ja antajaa. Jännittää 🙈
- Anonyymi00020UUSI
En vielä ihan sitä, mitä molemmat kaipaa.
- Anonyymi00021UUSI
En todellakaan tiedä.
- Anonyymi00024UUSI
En tiedä, entinen ”tuttu” 😀
- Anonyymi00025UUSI
Se ketä on sinulle tarkoitettu. Sinun oma rakkaasi ❤️.
Marika - Anonyymi00027UUSI
Mitä voin olla...mutta aina kun nähdään, haluaisin olla enemmän
- Anonyymi00028UUSI
No en mitään, miten voisin.
- Anonyymi00031UUSI
Tuleva rakkaasi, vaikket ehkä ihan sitä vielä tiedä
- Anonyymi00032UUSI
Ehkä koen tällä hetkellä vain ystävyyttä, kun historia pitkä
- Anonyymi00033UUSI
Kyllä mä olin suhun ihastunut vaikka nolona pitäisit. Mulla on jopa sun numero. Mut asiat meni miten meni.
- Anonyymi00034UUSI
Semmoinen viikonloppu ystävä voisin olla. Ei mitään enempää.
- Anonyymi00035UUSI
Nolo entinen hoito 🫣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain44012972Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2745663Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2884325Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö3363604Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent222498Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1342415Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov262206Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201980Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär491755En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis871414