Mitä koet

Anonyymi-ap

Olevasi minulle? Ihan hyvällä siis

35

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En mitään. Olet onnellisesti naimisissa!

• Anonyymi00002
      UUSI

Ventovieras. Kuin kuka tahansa muu. Ilmaa. Pakollinen paha.

Mieheltä

• Anonyymi00017
        UUSI

Onko sinulla palstaäijän gallupeihin kuin ”lähimmäiselle” vastaava taas paha mieli ja ns yhä pahenee? Koitahan ryhdistäytyä

• Anonyymi00003
      UUSI

En oikein tiedä. Sitä oon vähän miettinyt, että mitä mahdat ajatella. Vai etkö mitään?

• Anonyymi00009
        UUSI

Olet tehnyt paljon tunnepuolen saralla. En täysin ymmärrä sitä mutta kyllä sinä olet tärkeä.

• Anonyymi00023
        UUSI

Ehkä ystävyys enemmän kuin muu

• Anonyymi00030
        UUSI

Haluaisin mies olla sinulle niin paljon!

• Anonyymi00004
      UUSI

Se toinen puoli, mutta en tyrkytä itseäni. Joten hiljaa, sivussa, välillä uunoillen 😜

• Anonyymi00005
      UUSI

En kukaan. Joku, jota pyöriteltiin ja pidettiin varalla, sekä kenen tunteilla leikittiin kaverusten toimesta ja jota manipuloitiin kaikella pskalla.
      Haluaako joku vaihtaa osia?

• Anonyymi00018
        UUSI

Onpa palstaäijä eli aapee svengaava tarina, kerrotko vielä uudestaan sen, mutta hitaammin hitaille ilman hitaita?

• Anonyymi00029
        UUSI

Katkeruus vanhentaa, tutkittu juttu.

• Anonyymi00006
      UUSI

Korkeintaan kaukainen muisto, vaikka kuvittelenkin välillä muuta.

• Anonyymi00007
      UUSI

Tuttu, kaveri, kollega.
      n>m

• Anonyymi00008
      UUSI

En mitään muuta kun ollaan samassa ryhmässä. Ikävä kyllä.

• Anonyymi00010
      UUSI

ei tarvi kokea mitään sun suuntaan!

• Anonyymi00011
      UUSI

En mitään kai. Vain joku nainen, jolta sait huomiota. Mutta saat sitä muutenkin, niin et tarvitse minua mihinkään.
      Välillä minulle tulee tunne, että ehkä sinäkin olet kiinnostunut minusta.
      Mutta tieto siitä, että sinulla on muita naisia, etkä edes yritä lähestyä minua millään tavalla... Se saa minut taas ajattelemaan, että en ole sinulle mitään.

• Anonyymi00014
        UUSI

Se on fakta.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se on fakta.

Kerrotko tarkemmin minulle, että mikä kaikki tässä palstaäijän vuodatuksessa olisi nääs sitä vaktaa? T naiselta oon vähän yli-utelias, sori siitä meistä na nuuskijoista ei vissiin tykätä ja niinku silleen

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin minulle, että mikä kaikki tässä palstaäijän vuodatuksessa olisi nääs sitä vaktaa? T naiselta oon vähän yli-utelias, sori siitä meistä na nuuskijoista ei vissiin tykätä ja niinku silleen

Sataprosenttista antipatiaa en suostu jne

• Anonyymi00012
      UUSI

Mä olen hänelle ihminen, joka kiehtoo häntä. Ja mä kiehdon häntä, koska hän ei tiedä minusta kaikkea. Hän haluaisi tietää. Tää ei kuitenkaan ole ihastumista. Mä oon vaan erilainen kuin muut hänen tuntemat naiset.

• Anonyymi00013
      UUSI

Intohimon kohde plus paljon muuta. Hyväpeppuinen ihanuus hän on, tuttu nainen, joka tietää tunteeni. Tuli ne silloin ilmaistua 🫂🔥

• Anonyymi00026
        UUSI

Mitä muuta?

• Anonyymi00015
      UUSI

En oikeen tiedä mitä vastata enkä tiedä onko ap mies vaiko nainen? Ketä tarkottaa

• Anonyymi00016
      UUSI

Kuin lahjapaketti odottamassa kuusen alla. Ulkoisesti jo nähty, mutta sisältöä ei vielä varmuudella tiedä. Koski kielloista huolimatta ja on yrittänyt ravistella, että arvaisi sisällön. Ilahduttaa saajaa ja antajaa. Jännittää 🙈

• Anonyymi00020
      UUSI

En vielä ihan sitä, mitä molemmat kaipaa.

• Anonyymi00021
      UUSI

En todellakaan tiedä.

• Anonyymi00024
      UUSI

En tiedä, entinen ”tuttu” 😀

• Anonyymi00025
      UUSI

Se ketä on sinulle tarkoitettu. Sinun oma rakkaasi ❤️.

Marika

• Anonyymi00027
      UUSI

Mitä voin olla...mutta aina kun nähdään, haluaisin olla enemmän

• Anonyymi00028
      UUSI

No en mitään, miten voisin.

• Anonyymi00031
      UUSI

Tuleva rakkaasi, vaikket ehkä ihan sitä vielä tiedä

• Anonyymi00032
      UUSI

Ehkä koen tällä hetkellä vain ystävyyttä, kun historia pitkä

• Anonyymi00033
      UUSI

Kyllä mä olin suhun ihastunut vaikka nolona pitäisit. Mulla on jopa sun numero. Mut asiat meni miten meni.

• Anonyymi00034
      UUSI

Semmoinen viikonloppu ystävä voisin olla. Ei mitään enempää.

• Anonyymi00035
      UUSI

Nolo entinen hoito 🫣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      440
      12972
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      274
      5663
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      288
      4325
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      336
      3604
    5. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      22
      2498
    6. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      134
      2415
    7. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      26
      2206
    8. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      20
      1980
    9. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      49
      1755
    10. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      87
      1414
    Aihe