Onko sulla mitään fyysisiä vaivoja tai vastaavia?
Ootko ehjänä?
24
413
Vastaukset
- Anonyymi00002
Seisoo jatkuvasti. Puutos tila vuosia.
- Anonyymi00004
Sen haittatekijä voi nykyään ihan laserilla kevyranestesiassa poistaa. Toipuminen on nopeaa ja seisominen on taatusti poissa, eikä tunnettuja nhaittavaikutuksia ole todettu.
- Anonyymi00003
Pitkä unettomuus ja julmettu vitutus.
- Anonyymi00007
Feministeille aika ominaista tuo
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Feministeille aika ominaista tuo
Lisään, että itsekin peräkammarin poikana kärsin samoista vaivoista. Etenkin kun pukeudun mekkoon alkaa vtutus, kun ei ne koskaan istu niin hyvin päälle.
- Anonyymi00005
Aakkostettu lista pitkä, melkein kaikki kirjaimet löytyy! Tykkään keräillä.
- Anonyymi00006
"Kuka sä oikein oot sanomaan
Et mä oon rikki hei
Mä en oo rikki vaan vähän kulunut.
Onks sullakin niitä päivii kun tavallaan
On irti maasta hieman irti
Tiiäthän sä mistä puhun?" - Anonyymi00008
Millon minkäkin paikan onnistun telomaan tai muuten vaan kolottaa tai särkee. Selkä on vähän sellanen ikuisuuskaveri ja ehkäpä uudempana olkapää on tullut jäädäkseen 😅
Ei haittaa menoa.- Anonyymi00013
Sun vaivoistas saa aina muutkin kärsiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sun vaivoistas saa aina muutkin kärsiä.
Oon pahoillani, että joudut kärsimään vielä munkin vaivoista 😥😉🤣
- Anonyymi00023UUSI
Ja sydän tietysti 💔
- Anonyymi00009
Ei mitään vaivoja täydessä terässä
- Anonyymi00010
Oon ottanut geenitestit ja tiedossa on periytyvät jutut. Voin kertoa ne sitten kun tunnetaan paremmin vaikka kahvilla mun keittiönpöydän ääressä heti sen jälkeen kun ollaan pöllytetty lakanat ruttuun.
- Anonyymi00011
Oooh.
- Anonyymi00014
Eikö se ole vähän myöhäistä siinä kohtaa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö se ole vähän myöhäistä siinä kohtaa?
Mikäs se sanonta on hevosen hampaista myyntihetkellä?
- Anonyymi00017
Säälonkka, johtuen muinoisesta pillastuneen hevosen jalkoihin putoamisesta maastoratsastuslenkillä. Ei vaikuta liikkumiseen, mutta pakkasella saattaa juilia. muutoin osat vielä tallella ja kasassa.
- Anonyymi00018
Syömishäiriö ja uupumus. Henkisiä kipuja lähinnä.
- Anonyymi00019
Polveen tuli nuili joskus ja mun seikkailut loppu siihen, ottakaa opiksi.
- Anonyymi00020UUSI
En ole ehjänä tosiaankaan.
On vaik mitä vaivoja.
Mutta kaikkeen, tai lähes kaikkeen auttais jos ei tarttis ikävöidä.
Läheisyys ja se toinen ihminen auttais paljon. - Anonyymi00021UUSI
on kuule vaivoja mullakin. kärvistelen hyvin usein niiden kanssa koska ei ole varaa tehdä asioille mitään.
- Anonyymi00024UUSI
Voi kun tietäisit 😞, tai ehkä tiedätkin, ehkä jonkun yhteisen tutun kautta tilanteeni on sun korviin kantautunut. Turhauttavaa. Mutta ehkä täältä ylös vielä noustaan, onneks lääkkeet nyt auttaa. Oppia ikä kaikki, nyt tiedän miltä järkyttävä fyysinen kipu tuntuu!! 🗡🪚😫💊☠️
- Anonyymi00025UUSI
Luultavasti tissisyöpä. Pitäisi kai lääkärille mennä, mutta en taida jaksaa.
- Anonyymi00026UUSI
Ei oikeastaan muuten kuin koko elämään vaikuttavia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353842Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2473429Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503192Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2672477En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1261707Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261554Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2331420Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111295- 1201095
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu181074