joka ei välitä sinusta yhtään? Sehän on typerintä mitä ihminen voi tehdä.
Miksi takertua ihmiseen
13
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävikö sulle niin? Takerruit eikä välittänyt?
- Anonyymi00002
Jatkan, koska ei tullut vastausta. Kysynkin, tarkoititko minulle tuon kysymyksen? Jos, niin vastaan, että asiahan ei suinkaan ole aivan niin mustavalkoinen eikä yksiselitteinen.
Ps. Se seitti. Se on jo revennyt ja vuotaa pahasti.
- Anonyymi00003
Traumasidos ei ole niin yksinkertainen.
- Anonyymi00004
Ja aina ei ole kyse edes traumasta vaari ihan jostain muusta. Sivusta vain kirjoittelen
- Anonyymi00005
Ikävää ja suruisaa jos sul on traumoi ja tollasta.
Voimia niiden kanssa!
- Anonyymi00006
Kenestä kirjoitat?
Jos itsestäs takertujana, niin ei kai siihen muut tiedä vastausta kun sä itse.
Mikäli itsestäs osapuolena joka ei välitä yhtään,
oot aika säälittävä ja typerä ihan itse,
jos et ole keskustellut ja selvittänyt kaikkea sen toisen kanssa.
Mut mikäli jostain ihan muusta tapauksesta kun omastasi,
niin miten sä voit sanoa mikä tilanne oikeesti on?
Et vttu mitenkään.- Anonyymi00010
Ei kenelläkään ole mitään selvitettävää tuntemattoman nobodyn kanssa.
- Anonyymi00007
Eiköhän se ole oman pskantärkeyden ylläpitoa lähinnä, jos ei osaa omaa toimintaa katsastella objektiivisesti, niin on helppo tuudittautua siihen fantasiaan että ihmiset takertuvat sinuun. Onhan se jännää, epäilemättä.. Kuten myös pöyristellä reaktioita laittomaan toimintaan, touché, ketään ei kiinnosta. Suhteet, sikiäminen tai muu sekoilu, ellei ota mukaan touhuun pakkomielteenkohteen jälkikasvua, lycka till.
- Anonyymi00008
Tämä aloitus on osiossa:
"järki ja tunteet"
Järki ja tunteet kuuluvat yhteen, mut ei sillä nyt ole väliä.
Aloituksesta päättelisin ettei aloittajalla ole kumpaakaan.
Ei niin järkeä kuin tunteitakaan.- Anonyymi00015
Tarkoitat varmaan sitä jolle aloitus on tarkoitettu...
- Anonyymi00009
Samaa mieltä. Jos jollekkin on sanottu suoraan että ei halua olla ystävä eikä mitään muutakaan niin miksi väkisin pitää tulla iholle ym.
- Anonyymi00011
Miksi mennä väkisin iholle jos ei ole sanottu mitään suuntaan eikä toiseen, ja kun on iholle tultu, on sanottu ettei halua kyseisen henkilön seuraa, ja silti tunkee iholle. Silloin alkaa automaattisesti inhoamaan.
- Anonyymi00012
En ole takertunut kehenkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746