VAIKEAA ANALYSOIDA KUN EI YMMÄRRÄ.

Anonyymi-ap

Posson on vaikeaa analysoida asioita joista ei ymmärrä mitään. Niihin kuuluu ihmisen biologia, fysiologia, ulkoilu, liikunta, urheilu, parisuhde, avioliitto, lapset ja terveys.
Minä ymmärrän ja olen anaalisoinut rakkaan Possoni ja Syylittäjän kanssa hissipieruja, koska täällä Naminamissa on ongelmana lehmien ja minun suolistokaasut.
Tutkimuksessani selvisi, että terveet aikuiset tuottavat suolistokaasua keskimäärin 32 kertaa vuorokaudessa.
Minun peräilman päästämisessä oli tosin yksilölisiä eroja. Määrä vaihteli neljästä päivittäisestä pierusta aina 59 päivittäiseen pieruun.
Terveen aikuisen on aikaisemmin arvioitu pieraisevan keskimäärin 14 kertaa päivässä, mutta minähän en ole terve.
Laiffi tuhnuttaa sarjaan koko ajan, joten oli mahdoton analysoitava potilas.

Jari2010Lahdesta

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Oma pieru haisee hyvältä, mutta ei omakehukaan kovin huono ole.

• Anonyymi00004

Aikamoinen aloitus 2026-02-19 03:16:11 "täältä Chiang Maista" mieleltään terveeltä henkilöltä.

• Työkkäristä ilmottivat mulle ja Aimolle että alentavat korvauksia jos ei ala työt maistumaan... Meinasin tulla hulluksi koska olihan ne työt ihan hyvin meille maistuneet ja oltiin edellisen ja seuraavan työ paikan välissä vaan kotona huilaamassa 11 vuotta...
      Pidettiin kaikki pekkaset ja helluntait siinä kerralla.

Lisäksi Aimo toimi vapaa ehtoisesti ja pyytämättä linja autojen lähettäjänä asemalla.
      Luki sieltä tuulilasista määränpään, juoksi ekat 20 metriä bussin rinnalla käsillä huitoen
      ja huusi "Siitä vihreä bussi Porvooseen lähti laiturilta 2, hop hop, aja"
      Tili päivänä jännättiin sitten, mutta ne oli kai menneet väärälle tilille ne ligsat.

Me saneltiin ehdot että molemmille sitten yhteinen duuni tai ryhdytään rotestiksi nälkälakkoon. Eli keino keskukselta sitten tulivat hakemaan meidät pakentti autolla ja sanoivat että nyt on jätkille hyvä duuni luonnossa maa seudulla. Aimo alkoi valittamaan että ikinä en oo maitoo juonnu enkä juo ja sähisi tumman puhuvien hampaiden välistä kuin käärme. Perillä oli kuitenkin sitten suuri maito karja tila.

Saatiin ruutu vihko ja kyniä. Toisen piti hiipiä lehmien perässä korvat ja nenä höröllään
      ja huutaa milloin tulee pieru ja milloin tuhnu ja toinen kirjaa sen vihkoon laitumen laidalla. Aimo huusi siinä saman tien että "pieru, tuhnu, märkäpieru". Olin kirjaamassa niitä vihkoon ni kouluttaja sanoi että lehmien pierut kirjataan vaan.
      Ennenku ehdin kysyä monelta on ruokkis ja hyppy tunti ni se kouluttaja lähti menee ja jätti meidät laitumella.

Tartuttiin työhön. Minä kusin paimenpoikaan, kyllä kirveli ja otin sitten mukavan kylki asennon teltta patjalle ja kaadoin termoksesta cafeeta. Aimo hiipi lähimmän lehmän takana, nosti sen häntää ja katseli prrsreikää ja huusi "ei pierua".
      Olin aloittamassa kahvi tauon jälkeen ne kirjurin ja analyytikon hommat heti päivä unien jälkeen ja kuuntelin soni vookman laitteella Eino Bröniä. Voi leivät syötyäni näin kun Aimo retkottaa selällään laitumella taka jalka sätkien.
      Kyselin että mikäs ukko se täällä makoilee kesken työ päivän, ni Aimo virkosi ja kertoi että lehmä säikähti ja potkaisi kun Aimo koitti sormella että tuleeko sitä pierua vai ei.

Aimo siitä sitten pääsi sairas lomalle neljä viikkoa. Lääkäri kirjotti raporttiin että aivo tärähdys, mutta pyyhki sen yli ja laittoi että "pään seudulla rasitus vamma". Minä pöllin siitä lääkärin pöydältä suurennus lasin ja veren paine mittarin patterit, samaa kokoa kuin lildossa kotona. Elin keino keskukselta kyselin sitten että milloin on tili päivä. Ei vielä ole vastanneet, toi duuni keikka oli 2003.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3888
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3486
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2496
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1892
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1697
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1268
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1255
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48