VAIKEAA ANALYSOIDA KUN EI YMMÄRRÄ.

Anonyymi-ap

Posson on vaikeaa analysoida asioita joista ei ymmärrä mitään. Niihin kuuluu ihmisen biologia, fysiologia, ulkoilu, liikunta, urheilu, parisuhde, avioliitto, lapset ja terveys.
Minä ymmärrän ja olen anaalisoinut rakkaan Possoni ja Syylittäjän kanssa hissipieruja, koska täällä Naminamissa on ongelmana lehmien ja minun suolistokaasut.
Tutkimuksessani selvisi, että terveet aikuiset tuottavat suolistokaasua keskimäärin 32 kertaa vuorokaudessa.
Minun peräilman päästämisessä oli tosin yksilölisiä eroja. Määrä vaihteli neljästä päivittäisestä pierusta aina 59 päivittäiseen pieruun.
Terveen aikuisen on aikaisemmin arvioitu pieraisevan keskimäärin 14 kertaa päivässä, mutta minähän en ole terve.
Laiffi tuhnuttaa sarjaan koko ajan, joten oli mahdoton analysoitava potilas.

Jari2010Lahdesta

4

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Oma pieru haisee hyvältä, mutta ei omakehukaan kovin huono ole.

• Anonyymi00004

Aikamoinen aloitus 2026-02-19 03:16:11 "täältä Chiang Maista" mieleltään terveeltä henkilöltä.

• Työkkäristä ilmottivat mulle ja Aimolle että alentavat korvauksia jos ei ala työt maistumaan... Meinasin tulla hulluksi koska olihan ne työt ihan hyvin meille maistuneet ja oltiin edellisen ja seuraavan työ paikan välissä vaan kotona huilaamassa 11 vuotta...
      Pidettiin kaikki pekkaset ja helluntait siinä kerralla.

Lisäksi Aimo toimi vapaa ehtoisesti ja pyytämättä linja autojen lähettäjänä asemalla.
      Luki sieltä tuulilasista määränpään, juoksi ekat 20 metriä bussin rinnalla käsillä huitoen
      ja huusi "Siitä vihreä bussi Porvooseen lähti laiturilta 2, hop hop, aja"
      Tili päivänä jännättiin sitten, mutta ne oli kai menneet väärälle tilille ne ligsat.

Me saneltiin ehdot että molemmille sitten yhteinen duuni tai ryhdytään rotestiksi nälkälakkoon. Eli keino keskukselta sitten tulivat hakemaan meidät pakentti autolla ja sanoivat että nyt on jätkille hyvä duuni luonnossa maa seudulla. Aimo alkoi valittamaan että ikinä en oo maitoo juonnu enkä juo ja sähisi tumman puhuvien hampaiden välistä kuin käärme. Perillä oli kuitenkin sitten suuri maito karja tila.

Saatiin ruutu vihko ja kyniä. Toisen piti hiipiä lehmien perässä korvat ja nenä höröllään
      ja huutaa milloin tulee pieru ja milloin tuhnu ja toinen kirjaa sen vihkoon laitumen laidalla. Aimo huusi siinä saman tien että "pieru, tuhnu, märkäpieru". Olin kirjaamassa niitä vihkoon ni kouluttaja sanoi että lehmien pierut kirjataan vaan.
      Ennenku ehdin kysyä monelta on ruokkis ja hyppy tunti ni se kouluttaja lähti menee ja jätti meidät laitumella.

Tartuttiin työhön. Minä kusin paimenpoikaan, kyllä kirveli ja otin sitten mukavan kylki asennon teltta patjalle ja kaadoin termoksesta cafeeta. Aimo hiipi lähimmän lehmän takana, nosti sen häntää ja katseli prrsreikää ja huusi "ei pierua".
      Olin aloittamassa kahvi tauon jälkeen ne kirjurin ja analyytikon hommat heti päivä unien jälkeen ja kuuntelin soni vookman laitteella Eino Bröniä. Voi leivät syötyäni näin kun Aimo retkottaa selällään laitumella taka jalka sätkien.
      Kyselin että mikäs ukko se täällä makoilee kesken työ päivän, ni Aimo virkosi ja kertoi että lehmä säikähti ja potkaisi kun Aimo koitti sormella että tuleeko sitä pierua vai ei.

Aimo siitä sitten pääsi sairas lomalle neljä viikkoa. Lääkäri kirjotti raporttiin että aivo tärähdys, mutta pyyhki sen yli ja laittoi että "pään seudulla rasitus vamma". Minä pöllin siitä lääkärin pöydältä suurennus lasin ja veren paine mittarin patterit, samaa kokoa kuin lildossa kotona. Elin keino keskukselta kyselin sitten että milloin on tili päivä. Ei vielä ole vastanneet, toi duuni keikka oli 2003.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe