Panot? Nyt et enää mua tarvitse
Oliko hyvät
26
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
On. Tämä hoitaa minua myös sisältä, syvältäkin;) sydämmestä. Hieroo ja välittää. Narsisti hoitaa vain oman halun ja kiimansa.
- Anonyymi00003
Oi että
- Anonyymi00013
Taitaa aloittajaäijä olla kuitenkin niin, ettet saisi sitä pystyyn edes huilua soittamalla ns. Tarkoitan sanoa, että monologisi on yhtä löysiä kuin keitetty spagetti🥱
- Anonyymi00020
Pitkä käsi
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taitaa aloittajaäijä olla kuitenkin niin, ettet saisi sitä pystyyn edes huilua soittamalla ns. Tarkoitan sanoa, että monologisi on yhtä löysiä kuin keitetty spagetti🥱
Juu on jo aikaa sitten jääny ap:ltä haaveeks ne touhut on jo niin vanha mies.
- Anonyymi00027UUSI
Eli hankit viimein sen dildon. Jo oli aikakin ...
- Anonyymi00004
Tule ja katso lumesta jäljet. Ei ole kuin vain sinun ja alle 37koon jälkiä
- Anonyymi00008
Kuka se 37 on👀 minun on 39 korkokenkä saapikas. Mitä helvettiä😠
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuka se 37 on👀 minun on 39 korkokenkä saapikas. Mitä helvettiä😠
Olisihan tuo hassua jos se korkokengän koko olisi jotain 50 luokkaa😂
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisihan tuo hassua jos se korkokengän koko olisi jotain 50 luokkaa😂
Niin, se voisi näin ollen tosiaan olla, että kovasti kertovan jäljet johtaisi omalla sylttytehtaalle
- Anonyymi00005
Tietäisitpä vain.
- Anonyymi00006
Ei kyllä kiinnosta oikeastaan
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta oikeastaan
?.?
- Anonyymi00010
ei se siitä johtunut vaan ihan sinusta. etkä näin saa takaisin minä vaan odotan koska teidät hakataan, kaikki hakattu takaisin teille.
- Anonyymi00014
Aloittajaäijän mielestä näiden ömm asioiden välillä on yhteys. Mitä mieltä lukijat ootte?
- Anonyymi00011
lisätään teidän omalla tyylillä 😂
- Anonyymi00012
ei olla vielä siellä
- Anonyymi00016
Valvoin ja itkin sua. Ja sä heti aamusta mietit tämmöisiä. 🙄
- Anonyymi00017
Tosiaan laitoin pari milliä tilille säästöön.
- Anonyymi00018
Oispa kun päästäis kunnolla ratsulle🫢🍓🙂 sitä on ikävä, voimassa edelleen Ota mut kulta kyytiin, tänään kun kauppaaan astelen, rohkeasti vaan
- Anonyymi00021
Voi kuule.
- Anonyymi00022
Otot
- Anonyymi00023
PanoPoikaKyntää kyntämästä päästyään
- Anonyymi00025UUSI
luisti kyl;)
- Anonyymi00026UUSI
Voit kasvattaa lapset ja asua pihamökissä, orini on ihanan villi ja vapaa.
- Anonyymi00028UUSI
missä sellasia on myynnissä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa554917Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543554Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2813410Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362683Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2952643Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun531929Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2741819En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431809Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm291413- 1201165