Onhan se varmaan

Anonyymi-ap

Tympeä sinkkuna kun ei saa seksiäkään kuin silloin tällöin eikä kukaan ole aina vieressä

33

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tympeintä on olla ylpeä ja sitten lopulta oma elämä murenee ja joutuu näkemään, että oli ihan samanlainen surkimus kuin kaikki muutkin.

• Anonyymi00002
        UUSI

Sultalo

• Anonyymi00027
        UUSI

Joka tapauksessa tunteitaan ja halujaan ei voi pakottaa. Minulle esimerkiksi suomenkieli parisuhdekielenä on yksi niistä ehdoista, joista en jousta. Joko suomeksi tai ei ollenkaan siinä mitä rakkaussuhteeseen tulee.

• Anonyymi00003
      UUSI

Nainen, joka ei ole ihan haaskalinnun näköinen, saa internetin huorraamissovellusten kautta irtoseksiä aina halutessaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

irtokynsineen ns??

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei oo itelläs vissii mitää vapaan tarttunu niilt huorrrilt gubbe? Kumma

• Anonyymi00011
        UUSI

Mut ne jotka ei ole tollasissa sovelluksissa ei saa mitään.

• Anonyymi00004
      UUSI

Aika ummehtunut elämä, jos sen ilot ja kiinnostuksenkohteet ovat seksi ja joku aina vieressä.

• Anonyymi00005
      UUSI

mieluummin ilman kun huonoa 😂

• Anonyymi00008
      UUSI

Seksiä saa itseltä niin paljon kuin haluaa eikä kukaan tule sitä keskeyttämään, rajoittamaan tai moralisoimaan.

Lisäksi ei tarvitse kailottaa että minne on menossa, miksi, milloin takaisin ja mitä tehdä toisen puolesta.

Samoin ei tarvitse kuulla sitä miten pitäisi olla tekemässä jotain muuta kuin mitä juuri nyt on tekemässä.

Arvaatte oikein olen mies.

• Anonyymi00009
        UUSI

Minkälaista naista täällä ikävöit?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minkälaista naista täällä ikävöit?

Samanlaista.

• Anonyymi00030
        UUSI

Hyvät perustelut sulla 👍

• Anonyymi00010
      UUSI

Se mitä täältä on rivien välistä lukenut, niin onhan sulla palstaäijä se jonkinsortin nukke siellä harhaisessa luukussas.. Tuskin on ainut mielenkiintoa negatiivisella tavalla herättävä elementti. Vinkkinä vaan kaikille, tietäjät tietää 😉🐻

• Anonyymi00013
        UUSI

palstaäijä toistelija taas paikalla!

• Anonyymi00015
        UUSI

Kyllähän nuo palstan miehet, jotain nukkea etsivät elämäänsä, ei normaali nainen kelpaakaan!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

palstaäijä toistelija taas paikalla!

Juu, olen kaikkialla ja en missään 😉

• Anonyymi00012
      UUSI

Saispa edes sillon tällöin jotain.
      Tosin enempi kaipaisin et vieressä olis joku.
      Ei silti kuka tahansa.

/kosketusta kaipaava nainen

• Anonyymi00014
        UUSI

Totta, mutta silti päätät olla yksin, aika jännä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta, mutta silti päätät olla yksin, aika jännä.

En mä tietenkään voi olla jonkun kanssa vaan tollasen takia.
        Eli ei oo mikään oma päätös ilman ja yksin.

• Anonyymi00016
      UUSI

Onhan se tympeää kun älyää että se joku siellä jossain kaukana ei tajua, että naisella oon ovulaatioikkuna avoinna kerran kuussa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Silloinko sitä munaa pitää saada, mutta muulloin murjotetaan? Ja jos ei munaa saa tuolloin niin sitten murjotetaan aina?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Silloinko sitä munaa pitää saada, mutta muulloin murjotetaan? Ja jos ei munaa saa tuolloin niin sitten murjotetaan aina?

Luulisi sinunkin tajuavan biologiasta jotain tähän ikään mennessä, ettet ole enää imeväinen.

• Anonyymi00021
        UUSI

Onneksi oma kaivattuni ymmärtää oikein hyvin ovulaatioikkunoista ja osoittaa saapumalla ja panostamalla, että hän on ainoa ja oikea ihminen jonka kanssa asiat toteutuvat.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onneksi oma kaivattuni ymmärtää oikein hyvin ovulaatioikkunoista ja osoittaa saapumalla ja panostamalla, että hän on ainoa ja oikea ihminen jonka kanssa asiat toteutuvat.

Mikään ei ole sen parempaa kuin mies joka ymmärtää kuukautiskierron päälle 🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mikään ei ole sen parempaa kuin mies joka ymmärtää kuukautiskierron päälle 🥰🥰🥰🥰

Joo ja kestää sen menkkapillukramppauksen sekä siitä johtuvat ongelmat parisuhteessa

• Anonyymi00025
        UUSI

Tässä jo hyvä muistutus miksi sinkkumiehenä on helpompaa, huolehtia jonkun kuukausittaisesta vaivasta aivan kuin se olisi miehen oma ongelma myös.

• Anonyymi00026
      UUSI

Yoki on tympeää, mutta vielä tympeämpää olisi olla suhteessa jonkun kanssa jota ei rakasta tai halua. Sinkkuna mahdollisuudet ovat kuitenkin avoinna.

• Anonyymi00028
      UUSI

en todellakaan huoli ketä tahansa elämääni. muutenkin jo valmiiksi 98 rossaa ajasta pskaa.

• Anonyymi00031
      UUSI

Miks sinkkuna pitäisi paneskella ihan ketä sattuu? En ymmärrä?

• Anonyymi00032
      UUSI

Joskus sentään joku vieressä kuten tänään.

• Anonyymi00033
      UUSI

Mieleemmin sinkkuna tai ilman ystäviäkin, jos meininki on sama kuin mitä viime vuosia on ollut. sinänsä erikoista kuinka huonoja matchaajiä porukka on sillä olen suurin piirtein inhonnut jokaista, jota minulle on yritetty lykätä ystäväksi. En todellakaan iedä millä perusteella on oletettu, että edes pitäisin heistä saatika haluaisin ystävystyä juuri heidän kanssaan.

Muutaman miehen joiden kanssa olisin tullut juttuun ja muutoinkin olisi kipinöinyt, olen kohdannut. En vain käsitä mikä hinku porukalla on saada löydettyä minulle nainen ystäväksi, etenkin kun he ovat yleensä eri ikäluokkaa kuin minä enkä koe meillä olevan mitään yhteistä.

Missähän kohtaa porukka oppii ja tajuaa ettei kenenkään ihmissuhteisiin pitäiäs sekaantua.

• Anonyymi00034
      UUSI

Eivätpä kaikki parisuhteessa olevatkan taida saada seksiä aina, kun haluavat ja se puolison vierelläkään oleminen ole jatkuvaa ja aina saatavilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3912
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      247
      3429
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      250
      3218
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      267
      2487
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      126
      1717
    6. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1679
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      246
      1468
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1305
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1105
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1089
    Aihe