Irtokarkit

Anonyymi-ap

Katselin viime viikolla Prismassa kun joku nuori tuhti nainen ajoi karkkeja sellaiseen muovipussiin mihin yleensä laitetaan hedelmiä kun punnitaan ne. Pussi oli niin täynnä kun voi ja ajattelin että nyt kun se halkee niin on paljon karkkeja lattialla. Ei niitä nyt niin älyttömästi tarvisi ostaa vaikka olikin halvemmalla.
Ei yhtään ihme et loimaalaiset nuoret on tosi tunteja. Karkkeja,sipsejä ja purilaisia.

17

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suruunsa napostelevat, kun työtä ei ole ja toimeentulo on tiukalla.

• Anonyymi00005

Läskit ja alkoholistit keksivät aina tekosyitä.

• Anonyymi00002

No joo mut ei niitä nyt kauheita kassillisia pidä ostaa, ei karkit oo terveellisiä. Eikä jugurtti eikä banaanit niissäkin on sokeria. Vaikkei se mulle mitään kuulukaan mitä kukin syö, mutta sillä rahalla ois saanut jo kunnon ruoka annoksen

• Anonyymi00007

Käytännössä kaikissa hedelmissä on runsaasti sokeria ja kyllä ravitsemussuosituksenkin mukaan hedelmän päivässä voi huoletta syödä. Sama homma jos syö pikarin jugurttia mutta jugurteissa on hyvä valikoima semmosiakin missä ei ole lisättyä sokeria.

Sen sijaan litrakaupalla irtokarkkia on ihan liikaa, kun ne yleensä syödään aikas pian. Se on sinänsä ihan sama mitä kukin syö, mutta tässä on vähän sitä samaa mitä elämäntapatyöttömissä eli yhteiskunnan varoja kuluu liiaksi väärän elämäntavan pyörittämiseen ja sen seurauksiin. On paljon tutkimusnäyttöö, joiden mukaan liika sokerin syöminen on se kaikkein pahin ja ylipäänsä kova ylipaino ja vähäinen liikkumattomuus on riski, yhdessä varsinainen superriskin onkin kaljankittaamisen ohella, vaikka miten moneen elämäntapasairauteen, jotka sitten verovaroista hoidetaan + ennenaikainen eläköityminen jos työuraa ollenkaan

lajijasuris

• Anonyymi00003

Kenellä on aikaa tai edes mielenkiintoa katsella mitä muut ostaa kaupassa? Hanki elämä kun sulla ei tunnu sitä olevan omasta takaa

• Anonyymi00004

Turhaan siinä ihmettelet. Kyllä se on tosi kiinnostavaa seurata, mitä ihmiset ostaa tai syö. Samoin kuin se, että kuka käy töissä ja missä. Tai mitä yleensä elämällään tekevät ja miten aikansa käyttävät. Harmittaa se tietenkin, jos itse on vähemmälle jäänyt.

• Anonyymi00006

No kai pisti silmään kun satuin sitä välikköä menee kassalle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No kai pisti silmään kun satuin sitä välikköä menee kassalle.

Se on normaalia katsella mitä muut ostaa, punalaputettuja tai muuta? Ja onko liian hyvin puettu ostamaan punalaputettuja tai muita tarjouksia.

• Anonyymi00009

Loimaa , kaupunki jossa ainoa harrastus on kytätä mitä toiset ostaa kaupasta.

• Anonyymi00011

...ja ihan samoin ylipäänsä kaikkee toisissa ja just negatiivisessa valossa, dissataan yms, on hienonenää,herkkäkorvaa ym. enemmän kuin itse muualla yhteensä olen havainnut. Netissä haukutaan millon jonkun osaamista tai osaamattomuutta, työttömiä, maajusseja ym.
        Enkä ole yllättynyt, kun täällä sattuu tavallista enemmän liikennevahinkoja, on sosiaaliongelmia paljon keskivertoo enemmän (sijoitus päälle kuntavertailussa), paljon koulupudokkaita ym. Noita yhdistää huono käytös ja persoonallisuushäiriöt joko syynä tai seurauksena mutta miksi näin, se on isompi juttu. Ypäjän sijoitus yllätti muttei Loimaata parempi sijoitus ja Koski oli ehkä yllättävänkin korkealla.

lajijasuris

• Anonyymi00010

Kylän kakaroille järjestettiin kekkerit, ei hakija niitä itse syönyt. Hanki elämä.

• Anonyymi00012

Minulla on jo kaivelen nenää ja arvostelen työttömiä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minulla on jo kaivelen nenää ja arvostelen työttömiä.

Yhteishaku ammatilliseen koulutukseen on auki. Nenänkaivelun ja suunsoiton sijaan sinä ja muut tyhjäntoimittajat koulutukseen hakemaan. Ei ole muiden velvollisuus ylläpitää teitä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yhteishaku ammatilliseen koulutukseen on auki. Nenänkaivelun ja suunsoiton sijaan sinä ja muut tyhjäntoimittajat koulutukseen hakemaan. Ei ole muiden velvollisuus ylläpitää teitä.

Mitään kouluja käydä. Olen ollut kotona jo monet vuodet ja pärjään hyvin tuilla.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mistä h****tistä sä edes tiedät että söikö hän ne itse vai menikö ne isommalle porukalla ja mitä se sulle ylipäätään kuuluu? Kannattaisko hankkia elämä niin ei tarvitsisi tällaisia aloituksia tehdä?

• Anonyymi00017
        UUSI

Ei aloittajan eikä minunkaan pointti tainnut olla ketään tietty ihminen vaan ilmiö syömisten ympärillä...?

Siitä ja nimenomaan valtavasta ylipainosta, on syytä olla huolissaan niin yksilön kuin kansantalouden kannalta, etenkin kun ilmiö on pahenemaan päin. Minullakin on hiukan, on tosin on ns. kaasumahaa ja vesipöhöä välillä enemmän, mutta silti Tulee syötyä vähän epäterveellisesti, kun esim. monet pakastevihannekset pelkkää silppua, tuoreet juurekset ja valmiit salaatit usein pilaantuneita, ja ongelma pahenee vaan. Oikeastaan suurin syy on huonot kädet ja joskus ei jaksa seistäkään. Jos olis rahaa ja normi terveys, kävisin buffetissa tms. En oo ikinä ollu tunne- enkä tapasyöjä, vaikka ongelmia on tullu pahoja lisää pitkin matkaa. Syöminen ei auta tuskin kellään suruun tai ongelmiin kuin pikkuruisen hetken. Vähän paremmin alko ja huumeet mutta ei nekään pitkän päälle, joskin parhaimmillaan toimivat siltana pois ongelmista.

lajijasuris

• Anonyymi00016
      UUSI

Eli se nainen oli nuori ja laittoi pussiin myös sipsejä ja purilaisia?

Kunhan ei jätesäkkiin mättänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      5937
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      67
      5701
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3946
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      20
      3617
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3476
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      46
      3340
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3243
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2929
    9. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      3
      2665
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2655
    Aihe