..mutta enhän mä enää millään saa rohkeutta vastata viestiisi..kun aikaa on mennyt🥺😗
Ikävä sua.
40
552
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No autetaan, millaisesta viestistä oli kyse ja missä syy ettei rohkeus riitä?
- Anonyymi00002UUSI
Mitä vastaisit ?🙂
- Anonyymi00014UUSI
Hän varmaan vastais että Ok 👍🏻, mut sä et vissiin oo ihan.
- Anonyymi00003UUSI
Keneltä aloitus?
- Anonyymi00006UUSI
naiselta joka toistaa tuota samaa aloitusta täällä vähän väliä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli palstasedältä, jonka aloituksia selostat samaa tahtia. Naiselta
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloitus oli naiselle mieheltä.
Ap
- Anonyymi00004UUSI
Mullakin Sua. Vieläkin odotan vastausta..
- Anonyymi00005UUSI
olisi varmaan kannattanut vastata silloin kun sen viestin sai 🙄
- Anonyymi00036UUSI
Joskus sanat jää kurkkuun😔
- Anonyymi00008UUSI
Ei ole myöhäistä.
- Anonyymi00017UUSI
Taitaa olla hän hoitaa nyt lasta eikö.Onneksi olkoon teille.
- Anonyymi00009UUSI
No olisihan se vähän hassua kun ollaan muissakin asioissa viestitelty sen jälkeen jos palaisit siihen viestiin mihin en saanut vastausta.
- Anonyymi00010UUSI
Jahkasit onnesi ohi, sääli homma.
- Anonyymi00015UUSI
Onneksi, viimeksi kun nähtiin havahduin ja huomasin kuinka kauneus on katoavaista.No sisäinen kauneus taitaa se tärkeämpi olla.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onneksi, viimeksi kun nähtiin havahduin ja huomasin kuinka kauneus on katoavaista.No sisäinen kauneus taitaa se tärkeämpi olla.
Nuoremmat usein ajattelevat, että he säilyvät varmasti aina nuorekkaampina kuin vanhemmat ihmiset. Asia ei ole kuitenkaan niin. Yli 30-vuotias nainen tai mies, voi alkaa yllättävän nopeasti muuttua selvästi ikäistään vanhemman näköiseksi. Joskus jo 20-vuotiailla on viitteitä, että he tulevat näyttämään "vanhoilta" jo kymmenen vuoden päästä. Siksi jos haluaa olla ottamatta stressiä oman tai toisen rupahtamisesta, kannattaa jo alunperin kiinnittää huomiota luonteeseen ja persoonaan, ne ovat varmasti pysyviä tai jopa kehittyviä asioita.
- Anonyymi00011UUSI
Vastaa vaan, vastausta saatetaan odottaa, tai ainakin se olis positiivinen yllätys. Aika ei ole suuri tekijä, jos joku yhteys tuntuu todelliselta.
- Anonyymi00012UUSI
Poistin kaikki viestit kun niitä ei enää luettu eikä vastattu.
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä koska ei niitä toinen saanut ikinä!?
- Anonyymi00033UUSI
Voi elämä. Missä viestit oli?
- Anonyymi00013UUSI
Vastaa vaan, rakas. Oon ottanu sua. Aika ei merkitse.
- Anonyymi00016UUSI
Ei hätä ole tämän näköinen eli ota rauhallisesti vaikka huolestuttaakin. Toinen saattaa myös oirehtia samoin ja käyttäytyä epävarmasti. Silloin kun tuntee toista kohtaan tunteita, jotka saattavat tuntua kielletyiltä tai ainakin ovat yllättäneet voimakkuudellaan, alkaa mieli askartelemaan toisessa ja voisiko toisella todellakin olla samankaltaisia tuntemuksia ja kuinka sen voisi selvittää? Se tekee tilanteesta usein hankalan ja rohkeakin ihminen taantuu pelkurin asteelle. On monia tapoja rohkaistua vaikka leikin tai huumorin varjolla, mutta paras on yllätys, jossa ei ole ollut aikaa miettiä liian mutkikkaita kuvioita, vaan kaikki sujuu kuin hyvillä ystävillä, silloin ennakko paineeton olo ei sotke välejä vaan voi esim. halata toista ihan sen takia että pitää toisesta ja tahtoo sen osoittaa. Jos kovasti toisesta pitää, on asioilla tapana järjestyä ja kaipuu toisen luokse muodostuu voimakkaammaksi, vaikka kangerrellen ja myöhemmin yhdessä nauraen. ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Tuo on kyllä tosi paha. Jos kaivattu ottaa yhteyttä, niin ei missään nimessä saa jättää vastaamatta!!!!!
- Anonyymi00024UUSI
Elämässä tapahtuu ihmeitä ja väärin ymmärryksiä, silloin herkkä mieli saattaa lukkiutua väärään ajatukseen ja tulkintaan.
- Anonyymi00020UUSI
Silloin kun minä pistin viestiä omassa tapauksessa, siihen ei vastattu.
Pistin uudestaan muistutusviestin ehkä viikon päästä. Siihen sitten vastattiin. - Anonyymi00022UUSI
Vastaa ihmeessä. Mulle voit aina vastata. Ikävä on sinua.
- Anonyymi00025UUSI
Jos sulla on mahdollisuus vielä vastata jollekin tärkeälle niin vastaa ihmeessä.
Tuskin ainakaan voit menettää mitään.
Vai mitä luulet?
Aloitus ei koske itteeni, tai vaik koskiskin niin sille ei oikein mahtaisi mitään enää mikäli ei tunneta ja ole suoraa yhteyttä ja ottais yhteyttä pikaisesti.
Sit ihan yleisesti kaikille...
Jos teillä on joku tärkeä ihminen niin sanokaa sille jotain edes jos vaan voitte. - Anonyymi00026UUSI
enpä usko, kun et hänelle edes uskalla viestiä lähettää, mutta tsemppiä kuitenkin päässäsi olevan tilanteen ratkaisuun💪💪
- Anonyymi00027UUSI
Huono homma tämmöinen, kun yrittää laittaa itsensä kanssa naimisiin jonkun, joka ei yhtään tykkää.
- Anonyymi00028UUSI
Vastaisit vaan. Oon odottanut. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja oot edelleen mielessä ihan samalla lailla kuin silloinkin, kun laitoin omat viestini sulle.
- Anonyymi00035UUSI
Eli milloin?
- Anonyymi00029UUSI
Aika on mennyt totta
- Anonyymi00030UUSI
Kenellä ketä
- Anonyymi00031UUSI
Ajalla on tapana mennä
- Anonyymi00032UUSI
Mietin pitkään ja keräsin rohkeutta, että uskalsin laittaa viestin, mutta ymmärrän, jos toinen ei halua vastata, kun aikaa on vierähtänyt. 🥺😚 Kuitenkin ajattelen positiivisesti.
- Anonyymi00037UUSI
Jänniä nää kyl on monikin aloitus.
Jos ois tosissaan niin luulis olevan tunnisteita ees. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jänniä nää kyl on monikin aloitus.
Jos ois tosissaan niin luulis olevan tunnisteita ees.Niin luulisi, mutta eihän niissä juuri koskaan ole tunnisteita.
- Anonyymi00034UUSI
Vastaa vain Pm! ❤️ Odotan.
Mn tumma - Anonyymi00039UUSI
nössöille käy nössösti pitää uskaltaa ottaa omat ns. se mikä kuuluu itselle. kyllä elämä aina sitä kohti johdattaa. kaikella on tarkotuksensa. mun suunta on selvä ja tietty mies mielessä. sitä kohti menen kokoajan hän ei vaan tajua mitään
- Anonyymi00040UUSI
sikku hän on mun mennään melko nopeesti kihloihin ja oon vaan hänen aina. nautin siitä ajatuksesta. toki voin huitoa täälläkin sillon koska tämä on MERKITYKSETÖNTÄ KUN EI OLE HÄN ESIM TÄÄLLÄ LAINKAAN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa424407Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2523505Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2623300Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2742554Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot282061En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1401772Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2501614Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm201353- 1201145
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu201139