Taidan olla vaan liian ruma rakkauteen 😔
Nainen minua ei ole kukaan koskaan rakastanut aidosti
16
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole minuakaan. Vanhemmiten olen tullut rumaksi ja naisen kuuluisi olla vähintään nätti, että olisi rakastettu. Keskityn sitten vaikka työhön.
- Anonyymi00002
En usko tohon ollenkaan. En vaan pysty.
- Anonyymi00006
Tämä ei ole uskon asia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä ei ole uskon asia.
Ei varmaan olekaan.
Tunnen toisin.
- Anonyymi00003
Ei minuakaan ole koskaan aidosti rakastettu ja olen ehtinyt jo keski-ikään. Kaikille se ei vain elämässä osu kohdalle.
- Anonyymi00004
Tommi tommi milloin sinusta on tullut seksipommi
- Anonyymi00007
Et ole yksin. En tiedä miksi joillakin elämä vaan menee niin. Yritetään löytää muita ilonaiheita.
- Anonyymi00008
Ihminen ei voi olla ruma, kuin sisimmästä. Kun on kaunis sisältä on myös kaunis ulkoa.
- Anonyymi00012
Väität siis, että jos joku on ulkoisesti rumempi, hän ei voi olla sisäisesti kaunis? Ok….
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Väität siis, että jos joku on ulkoisesti rumempi, hän ei voi olla sisäisesti kaunis? Ok….
Ei siinä niin sanottu, vaikka nyt väkisin yrität sen tuollaiseksi kääntää!
- Anonyymi00009
älä viitti. tulloo paha mieli. kyllä meillekin jotkut on olemassa! luotetaan tähän! pimeessä se on omaakin kroppaa esiteltävä mutta sillon sitä kai uskaltaa.
- Anonyymi00011
Jyrä on lävistänyt minut kahteen otteeseen. Siltä tosiaan näytänkin.
- Anonyymi00013
Hyvin mahdollista kuinka käyttäydyt julkisesti miten kohtelet naista
- Anonyymi00014
Laihduta kaljamaha, kampaa hiukset aamuisin, pese hampaat, leikkaa sokeri ruokavaliosta, nosta painoja, lyhyt meditaatio, lääkitys kuntoon, peseytyminen, hygienia kuntoon ensin. Opettele sosiaalisia taitoja.
- Anonyymi00016
Hö. Mut vielähän voit löytää jonkun.
- Anonyymi00017
En usko ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807