Jos ei mene perille hyvällä niin sitten pahalla. Mulle riitti.
Tilanteeseen tulee lopullinen muutos
28
556
Vastaukset
- Anonyymi00001
On mennyt mulla ainakin perille
- Anonyymi00002
Pitäiskö kasvotusten sanoa
- Anonyymi00003
On sanottu mutta ei mennyt perille.
- Anonyymi00005
Jaa niin mihin väkivalta ei tee muuta kun lisää väkivaltaa jos et jo yhdellä lyönnillä saa toista tipahtamaan tai teholle
- Anonyymi00006
Ei ole mainittu mitään väkivaltaan liittyvää. Paha tarkoittaa eteenpäin viemistä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole mainittu mitään väkivaltaan liittyvää. Paha tarkoittaa eteenpäin viemistä.
Vissiin joku kiusaa tai häiriköi jotenkin .
Ja siihen pitää puuttua noin muuten?
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vissiin joku kiusaa tai häiriköi jotenkin .
Ja siihen pitää puuttua noin muuten?
SivustaAivan oikein.
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muista nyt kuitenkin aloittajaäijä kirjoitella tämänkin suttuisen kerronnan sisään sitä rytmikästä hakkaus-saagaa
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Muista nyt kuitenkin aloittajaäijä kirjoitella tämänkin suttuisen kerronnan sisään sitä rytmikästä hakkaus-saagaa
Tytty tydydydytty everybody say yeah yeah
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tytty tydydydytty everybody say yeah yeah
Wanhaksi käy vasta kun biisi soi jukeboksissa
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Wanhaksi käy vasta kun biisi soi jukeboksissa
Montussa tuossa alakulttuurien sulatusuunissa
- Anonyymi00008
Niin sitä luulisi ei auta hyväö yötä.
- Anonyymi00019
Tämä on niinkuin uhkaus.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä on niinkuin uhkaus.
No pistä tämä osio palstaäijän eli aloittajan dramaattista vuoropuhelua vaikka
- Anonyymi00010
Jeps. Niin riitti minullekin jokainen, joka ehdottaa vapaaehtoistyötä, uskonnollisia yhteisöjä (olipa kyseessä mikä tahansa uskonto), henkilökohtaisena avustajana työskentelyä, naistyöyhteisöä, mahanmuuttajieen auttamista, tulkkaamista, infopisteitä, hoivotyötä, päiväkerhoja, vanhainkoteja, kirjastoja, ruokakauppoja työkokeilua, äitejä tai kaikkea muuta mistä olen kieltäytynyt jo ties kuinka monta kertaa.
- Anonyymi00012
Minua ainakin jatkuvasti kiusataan edelleen. Mikä siinä on että naapurit eivät voi jättää rauhaan?
- Anonyymi00026
Eli aloittajaäijällä rappukäytävässä ovet paukkuu ja liikehdintä on epäilyttävää jne. -TT
- Anonyymi00013
Kyllä, jos resursseja ja taitoja riittää, kannattaa toimia mahdollisimman yksin.
- Anonyymi00014
Eikä kannata, jos aikoo saada jotain aikaisiksikin. Lisäksi useimmilla on kuitenkin halua kokea myös yhteisöllisyyttä. Enkä nyt tarkoita kyläyhteisöä tms. vaan työyhteisö, perhe, parisuhde ystäväpiiri eli tärkeimmät lähisuhteet. Yksin toimimalla ei saa mitään edeltävistä eikä todennäköisesti myöskään edisty missään. Toki on myös poikkeuksia tässäkin jutussa.
- Anonyymi00017
No et ole edistynyt, sulla on aikaa vihata?
- Anonyymi00018
Viha on terve reaktio rajojen rikkomiseen. Henkisyysmielessä en etsi edistymistä. Totesin ettei ole velvollisuuteni toimia yhtään kypsemmin tai ymmärtäväisemmin, kuin mitä minua kohtaan käyttäydytään.
- Anonyymi00020
Saat varmasti tuolla aloituksella tahtosi läpi. Viesti menee perille. Heti tunnistaa vähä-älyiseksi sinuksi.
- Anonyymi00025
Onko sinulla taas palstan aloituksista laajalla skaalalla ahristuvalla jotenkin huono päivä kun nimittelet ja sinuttelet tätä palstaäijää tällä tavalla? T naiselta hanki apua hyvä ”ihminen”
- Anonyymi00021
Mun kirjoituksista Suomi24 saa hermostuit?
- Anonyymi00024
Voi kulta pieni, tuskin olet kenellekään niin tärkeä ns, mutta jää toki jännäämään tätä appalstaäijän näytelmää👍
- Anonyymi00022
Tällaiset aloitukset ei mies ole sitten minulta.
Mitään en uhkaile tai mihinkään painosta.
Varalta vaan ilmoitus kun keskustelussa voisi olla jotain tuttua.
Nyt, hyvää yötä.- Anonyymi00023
Mitä tahoa tai vastaavaa sinä aloittajaäijä kuvittelet johdattelevasi ja mihin suuntaan näillä päättömillä vuorosanoilla? T
- Anonyymi00032
Sain tehtyä paljon asiaan muutosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011641
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä343736Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732