Mitään mitä olet minulle tehnyt.
Kadutko koskaan
59
600
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä se on tehnyt?
- Anonyymi00002UUSI
Tehnyt mitä?
- Anonyymi00005UUSI
Jatkan, kadun kyllä. Vain sitä, etten herättänyt kerran yöllä, kun olisi ollut asiaa.
- Anonyymi00003UUSI
Kenelle
- Anonyymi00004UUSI
Kadun sitä että en koskaan tehnyt mitään.
- Anonyymi00010UUSI
Mitä olisit halunnut tehdä?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä olisit halunnut tehdä?
Jos olisi rohkeutta ottaisin sen naisen mun ikiomaksi rakkaaksi ja rakastaisin koko sydämestäni loppuelämäni ajan. Mutta en uskalla tehdä edes aloitetta. Ja pelottaa vastata epäselvään vihjeeseen, jos on tulkinnut väärin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos olisi rohkeutta ottaisin sen naisen mun ikiomaksi rakkaaksi ja rakastaisin koko sydämestäni loppuelämäni ajan. Mutta en uskalla tehdä edes aloitetta. Ja pelottaa vastata epäselvään vihjeeseen, jos on tulkinnut väärin.
Mikä on epäselvä vihje. Miksi edes haluaisit sen naisen?
- Anonyymi00019UUSI
Oliko tietoinen valinta olla tekemättä?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sä olet siis saanut vihjeen kuitenkin.
Harmi kun ei sua tunnista tosta.
Ota nyt vaan ittees niskasta kiinni ja tee jotain ees asialle. Kysy kuulumisia tai pyydä kahville vaikka. Nyt.Tänään. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sä olet siis saanut vihjeen kuitenkin.
Harmi kun ei sua tunnista tosta.
Ota nyt vaan ittees niskasta kiinni ja tee jotain ees asialle. Kysy kuulumisia tai pyydä kahville vaikka. Nyt.Tänään.OHI!!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
OHI!!
Sivusta tämä
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
OHI!!
No kuinka hitossa voit ton ohitella?
- Anonyymi00006UUSI
En, koska et itsekään osaa katua tekojasi. Kosto oli suloista.
- Anonyymi00009UUSI
Mitä pitäisi katua?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä pitäisi katua?
Ei yhtikäs mitään. Jatka eteenpäin, kuin ei mitään. Niin kuin itsekin olen tehnyt.
- Anonyymi00007UUSI
Kadun etten kaapannut syliin -24 syksyllä.
- Anonyymi00008UUSI
Olisiko ollut tilaisuus kaapata 😅
- Anonyymi00011UUSI
Söpöö
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisiko ollut tilaisuus kaapata 😅
Ois voinutkin olla..
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ois voinutkin olla..
Eikö enää ole mahdollista?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eikö enää ole mahdollista?
Tietysti on, luulisin ainakin.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tietysti on, luulisin ainakin.
Voit kaapata vieläkin!
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Voit kaapata vieläkin!
Hieno juttu, tilaisuutta odotellessa sitten.:)
- Anonyymi00014UUSI
no luonnonlapsen on vaikea katua en aina edes tajua satuttaneeni.
- Anonyymi00040UUSI
Kyllä se pitäisi onnistua, jos joku kertoo että olet satuttanut... Vaikka kuinka olisit luonnonlapsi vai onko se "luonnonlapsi"?
- Anonyymi00015UUSI
kaipaan läheisyyttä mutta pyristelen pois mikäli menee liian läheiseksi. ja juoksen menemään mieluiten yksin, -aina
- Anonyymi00016UUSI
Mä kadun ristiriitaista käytöstäni. Välillä jaksan tsempata ja pitää etäisyyttä ja käyttäytyä asiallisesti, mut sitten tunteet ottaa ylivallan ja teen tai sanon jotakin, joka näyttää ne. Tiedän, että se on väärin, mutta en pysty parempaan vaikka yritän.
- Anonyymi00062UUSI
Ei se haittaa.. 😊
- Anonyymi00021UUSI
Montakin juttua olin aika lapsellinen välillä.
- Anonyymi00024UUSI
Välillä?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Välillä?
Aa oot riitaa haastamassa. En nyt jaksa.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aa oot riitaa haastamassa. En nyt jaksa.
En, vaan hänen kohdalla hyvin moni toiminta oli hyvin lapsellista.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
En, vaan hänen kohdalla hyvin moni toiminta oli hyvin lapsellista.
Jaa no niin on hänelläkin toiminta ollut. Oltiin hyvin nuoria kun oltiin.
- Anonyymi00022UUSI
Kadun sitä, että tulin sinne töihin. Kadun muuttoa. Kadun sanomisia ja tekoja tietyille ihmisille. Näitä en saa tekemättömäksi ja anteeksi en saa sanotuksi vaikka aihetta olisi.
- Anonyymi00023UUSI
Katuminen on ehkä väärä sana, etenkään kun en tiedä vaikuttivatko tekemiset tai tekemättä jättämisen muihin kuin itseeni, mutta lopputulokseen nähden keinot olivat ehkä vääriä.
- Anonyymi00025UUSI
Eli, et pysty myöntämään toisin sanoen!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli, et pysty myöntämään toisin sanoen!
Hän tuskin kyselisi täällä minun katumisistani. 😅
- Anonyymi00026UUSI
Tuo on se kysymys jota olen tänään pohtinut. On tottakai asioita joita itse kadun. Enemmän tässä tilanteessa sillä toisella on sitä katumisen varaa. Nyt hän masentuneena ja elämänilonsa menettäneenä on siinä täysin samassa tilanteessa mihin tilanteeseen itse toisen ihmisen aiemmin laittoi. Se että ymmärtääkö hän itse että laittoi ja että kenet laittoi, onkin sitten eri asia. Tuskin on sitä vielä oivaltanut.
- Anonyymi00055UUSI
Otat siis tietoisesti riskin että toinen tossa tilassa mahdollisesti tekee jotain peruuttamatonta?
En viitsi ees sanoa enempää kun et pystyt toivottavasti elämään sen tiedon kanssa tekee. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Otat siis tietoisesti riskin että toinen tossa tilassa mahdollisesti tekee jotain peruuttamatonta?
En viitsi ees sanoa enempää kun et pystyt toivottavasti elämään sen tiedon kanssa tekee.Ei vaan hän on tehnyt sellaisia asioita jotka ovat satuttaneet syvästi. Myöhemmin hän on itse joutunut kokemaan saman kohtalon täysin eri ihmisen toimesta. Silti hän tuskin ymmärtää itse satuttaneen yhtä kipeästi.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei vaan hän on tehnyt sellaisia asioita jotka ovat satuttaneet syvästi. Myöhemmin hän on itse joutunut kokemaan saman kohtalon täysin eri ihmisen toimesta. Silti hän tuskin ymmärtää itse satuttaneen yhtä kipeästi.
Itse oon tossa tilanteessa nyt, tossa osassa joka menetti elämän ilon ja halun, koska joku hieman sai satutettua. En vaan tiedä mikä kaikessa oli syynä ja tarkoituksena.
Tosin joku sanoi mun olevan joku ihan muu ja siks kostetaan jotain.
Toivotaan että ovat valmiita ja pystyvät elää sen tiedon kanssa jos jotai tapahtuu. (kun)
- Anonyymi00028UUSI
Erään erityisen henkilön kannalta en kadu että hän kuuli mielipiteeni itsestään ja muustakin 😌 Niiden muiden asiaankuuluvien osalta taas... no, joku juotti totuusseerumia, ei voi mtn 🙂
- Anonyymi00056UUSI
Vai sellasta.
- Anonyymi00030UUSI
En tiedä kuka sinä olet!
Kadutko itse mitään mitä olet tehnyt? - Anonyymi00032UUSI
en ole tehnyt sinulle yhtään mitään. en oikeassa elämässä, ajatuksella, sabotoinut, kiusannut syönyt, puhunut kellekään joka vaikuttaisi mihinkään... enkä leikkinyt tunteilla tai ole mihinkään syyllinen.
- Anonyymi00034UUSI
Tätä et usko itsekkään!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tätä et usko itsekkään!
Eiköhän kummatkin ole tehnyt jo tarpeeksi pahaa.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eiköhän kummatkin ole tehnyt jo tarpeeksi pahaa.
Minä en ole!
Nainen sivusta
- Anonyymi00036UUSI
Ois pitäny nu***a kunnolla.
- Anonyymi00038UUSI
Aahaah spälts,spläts.
- Anonyymi00039UUSI
En käyttäisi tuota sanaa!
- Anonyymi00043UUSI
en. olit liian vanha ja liian jyrpä
- Anonyymi00044UUSI
Ok. Joko on läksyt tehty ja välipala syöty? Vai ootko vielä päiväunilla?
- Anonyymi00050UUSI
Menkää pilkille, ei täällä kannata kalastella.
- Anonyymi00051UUSI
Kuka kenelle jos minua tarkoitat ni suosittelen aina miettimään mitä itse yritit minulle tehdä mä osaan ennakoida pettämistä ei kosta kukaan mun puolestakaan ennen kuin toinen on mua pettäny en anna siihen lupaa poikamiehenä mun ei taas tarvi välittää mistään muusta kuin lapsistani muu on omavalintaista ja pettämisen rajahan on aina siinä mihin nainen sen itse asettaa hyvä vaan muistaa että naisen pitää osata pitää siitä kohdallani itsekin kiinni ja poikamiehenä taas mä en petä ketään ei ole mitään mille tai kelle tarvis olla uskollinen
- Anonyymi00059UUSI
Oletko orpo?
- Anonyymi00060UUSI
Kuvittele vosu lisää muiden tekemisiä mitä ei ole koskaan tapahtunut..
- Anonyymi00061UUSI
Joo ne palaneet kalapuikot mitä yritin sulle tehdä😒
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353712Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2453412Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2493164Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2602442En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251695Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161477Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2291366Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111285Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa971283- 1201085