Mutta en millä tahansa "ehdoilla". Mutta haluan sinut, loppuelämäksi.
Haluan sinut
38
646
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se sopii kyllä vaikka olenkin antanut ymmärtää muuta
- Anonyymi00002
Mitäs ne ehdot sitten on?
- Anonyymi00017
Sen kerron sitten hänelle
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sen kerron sitten hänelle
Milloin ajattelit kertoa, et tietää valmistautua kysymyspatteristolla?
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Milloin ajattelit kertoa, et tietää valmistautua kysymyspatteristolla?
Lähiaikoina?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lähiaikoina?
Ou, nyt tuli kiire valmistautua?
- Anonyymi00003
niin varmaan joo, jatka vaan hapuiluviestisi kanssa
- Anonyymi00004
Ostatko uuden sormuksen?
- Anonyymi00005
Anonyymiä en voi ottaa
- Anonyymi00006
Minä myös sinut.
K - Anonyymi00007
Samoin minä sinut ihanuus M nainen
- Anonyymi00023
Kiitos ❤️.
- Anonyymi00009
Jaa kuka kenet? 😳
- Anonyymi00010
Kuka kenet ne "ehdothan" on aina asioita joista on yhdessä keskusteltava mikä sopii ja mikä ei sovi lopulta sekin saattaa vaikuttaa siihen on yhteen sopiva pari keskenään
- Anonyymi00011
Näin se on
- Anonyymi00018
Tietenkin on, mutta mulla on omat rajat
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tietenkin on, mutta mulla on omat rajat
Mulla on taasen omat tavat ja rutiinit jos niikseen tulee ja lyön vaikka vetoa että mulla on tiukemmat rajat kun sulla tykkäät viettää iltaa baareissa eti joku toinen vietät aikaa mielummin kaverin kun mun kanssa eti joku toinen mun tarvii jakaa toisen aikaa jonkun muun kun läheisen kanssa voi yhtä hyvin etsiä jonkun toisen en tee mitään ihmisellä jonka arvot on erilaiset kun mun
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mulla on taasen omat tavat ja rutiinit jos niikseen tulee ja lyön vaikka vetoa että mulla on tiukemmat rajat kun sulla tykkäät viettää iltaa baareissa eti joku toinen vietät aikaa mielummin kaverin kun mun kanssa eti joku toinen mun tarvii jakaa toisen aikaa jonkun muun kun läheisen kanssa voi yhtä hyvin etsiä jonkun toisen en tee mitään ihmisellä jonka arvot on erilaiset kun mun
Ai sun mielestä toisella ei saa olla sun lisäks ketään eli kavereita/ystäviä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai sun mielestä toisella ei saa olla sun lisäks ketään eli kavereita/ystäviä?
Hups! nyt se mies paljastui. Sanoinko että se ei kauaa pysty esittään hyvää ja upeaa. Kaverit ja läheiset saa kyytiä. Kaikki saa osansa. Lopulta sinäkin.
- Anonyymi00012
Haluan, mutta en pysty!
- Anonyymi00013
Mikä estää?!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä estää?!
Tapahtuneet asiat.
- Anonyymi00015
Jos tämä on varatun aloitus, niin minä en halua olla millään tasolla osallinen.
- Anonyymi00016
Linimenttiä haavoihin
- Anonyymi00019
Ollaanko "me" vielä olemassa vai vain sinä ja hän?
- Anonyymi00020
Toivottavasti olisi "me", siihen tosin tarvii kaksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toivottavasti olisi "me", siihen tosin tarvii kaksi.
Millassia me oltiin yhdessä ollessa?
- Anonyymi00021
Ok, sovitaan niin 📝 🤝🏻
- Anonyymi00024
Minäkin haluaisin naisen, mutta en tiedä voisiko hän rakastaa minua, kun olen niin arka. En kauheasti uskalla haaveilla. On parempi olla nöyrä eikä luulla itsestään mitään kun on tämmöinen.
- Anonyymi00027
Se ny on ihan sama millainen on ni itsestä on turha luulla mitään jos näytöt osoittaa päinvastaista (ei töitäkään tehdä puhumalla) vaikka niitä yllättävän moni työmailla vaikuttas niin tekevän mitä enemmän kehuskelee töillään niin oletettavasti sitä vähemmän on mitään tosiasiassa tehny
- Anonyymi00025
Kun on tarpeeksi tullut pskaa niskaan ja puhuttu pskaa kaikille ympäri pitäjää niin on oppinut olemaan hiljaa eikä aloittaa mitään,ei edes keskusteluja ettei vaan kukaan saa aihetta alkaa kiusaamaan ja puhumaan että taas tuo yrittää jotain ja mikä sekin luulee olevansa ja soppa on taas valmis, niin on käynyt liian usein. Ihmiset ovat ilkeitä.
- Anonyymi00030
Narsistiset ihmiset saavat energiansa siitä, kun näkevät toisen kärsivän hänen tekojen kautta. Kokevat olevansa näin parempia ihmisinä. Heille tällainen korostaa valtaa ja eriarvoisuutta, kun haluavat olla enemmän se jota muut palvovat. Nostavat itse itsensä jalustalle.
Sinä, et ole hyväksynyt hänen pelisääntöjään, jolloin narsisti on päättänyt, ettet kuulu hänen hoviinsa vaan olet hänelle vihollinen, jonka pitää silloin olla se kärsivä osapuoli? Narsistilla pitää olla aina se kiusan kohde, sillä ruokkii sitä tuntemustaan olla parempi ihminen kuin muut. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Narsistiset ihmiset saavat energiansa siitä, kun näkevät toisen kärsivän hänen tekojen kautta. Kokevat olevansa näin parempia ihmisinä. Heille tällainen korostaa valtaa ja eriarvoisuutta, kun haluavat olla enemmän se jota muut palvovat. Nostavat itse itsensä jalustalle.
Sinä, et ole hyväksynyt hänen pelisääntöjään, jolloin narsisti on päättänyt, ettet kuulu hänen hoviinsa vaan olet hänelle vihollinen, jonka pitää silloin olla se kärsivä osapuoli? Narsistilla pitää olla aina se kiusan kohde, sillä ruokkii sitä tuntemustaan olla parempi ihminen kuin muut.Lisään vielä sanan uhka, olet uhka, jollet suostu hänen luomiin pelisääntöihin. Putin/ Trump on hyvä arjen esimerkki tällaisesta narsistista. Ovat raukkamaisia, säälimättömiä ja julmia. Ei tunne empatiaa heitä kohtaan, jotka ovat saaneet vihollisen leiman hänen silmissään.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lisään vielä sanan uhka, olet uhka, jollet suostu hänen luomiin pelisääntöihin. Putin/ Trump on hyvä arjen esimerkki tällaisesta narsistista. Ovat raukkamaisia, säälimättömiä ja julmia. Ei tunne empatiaa heitä kohtaan, jotka ovat saaneet vihollisen leiman hänen silmissään.
Niinpä. Onneksi en ole narsisti.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niinpä. Onneksi en ole narsisti.
Niinpä, mut monesta voi tulla narsistin uhri? Narisisti osaa myös uhriutua, jos hän joutuu liian tukalaan tilanteeseen. Ovat siinä mielessä ja omastakin mielestä selviytyjiä, vaikka heidät pitäisi todeta mieleltään sairaiksi?
- Anonyymi00037
Otat enemmän kuin annat. Se ei sovi minulle.
- Anonyymi00038
Hänen ja minun tapauksessa meni toisinpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky124860Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444754Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1983929Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty523675Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1233614Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm683112Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1172061Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63907- 93822