Iltasanomat hehkuttaa yhdistetyn hopeakaksikon valtavia palkintosummia! Molemmat ansaitsivat 39000€ metalleistaan. Suhteessa tehtyyn työhön nuo ovat tikkarirahoja. Monessa helpommassakin lajissa tuollainen summa tulee jo siitä että suostuu osallistumaan kisaan.
Kyllä molemmat pojat olisivat ansainneet sadan tonnin bonukset. Siinäkin olisi jo säästetty liitossa, kun ei Pärmäkoskea olisi lennätetty edestakaisin nolon lopputuloksen vuoksi. Se Ylen toimittaja olisi voinut hiihtää sen viisikymppisen.
Vaatimaton on palkkio
9
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse ajan kuorma-auto eikä minullekaan kseta tuollasia 39000€ palkkioita. Saan pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta jota työnantaja kutsuu palkaksi.
Mut hei työnantaja on maksavinaan palkkaa ja minä olen tekevinäni töitä, buahahahahaahaj.
T. Temmi
Ps: buahahahahahahaj - Anonyymi00002
Minä imeskelen höpöheinä tikkaria ja rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi00003
No kumpikihan te olette yhteiskunnan pohjasakkaa, joten ette mitään ansaitsekaan.
- Anonyymi00006
Kertoo itse yhteiskunnan elätti
- Anonyymi00004
Esimerkki: Masters 2025 – Rory McIlroy
• Voittopalkkio: 4,2 miljoonaa dollaria
• Tämä oli ennätyssuuri voittosumma Mastersin historiassa.
• Palkintopotti oli yhteensä 21 miljoonaa dollaria.
Mitä muuta voittaja saa?
Rahapalkkion lisäksi Mastersin voittaja saa esimerkiksi:
• Green jacket -takin
• Nimensä Masters-trophyn pysyvään versioon
• Elinikäisen osallistumisoikeuden Mastersiin
• Paikan Champions Locker Roomiin
Kisattu kauniissa auringonpaisteessa kävellen! On siinä pieni ero!- Anonyymi00007
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo caccaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo caccaa
Tunnemme jo mieltymyksesi ulosteeseen.
- Anonyymi00005
Toiset saa, hiihtäjät ei.
- Anonyymi00009
Hikilajeista:
Italian Serie A: Serie A:n keskimääräinen pelaajan vuosipalkka: €2,34 Miljoonaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2494783Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4573421Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152428Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa232061Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91273Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat291196- 741093
- 801077
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691055- 54966