Miten paljon ihminen pystyy pissimään itseään silmään kun barbababan näköinen vartija kuvittelee olevansa Tysonin tasoinen äijä :D
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Tyson oli kova ukko kokoisekseen, mutta hän on lyhyt.
- Anonyymi00003
Ite oon ainakin tuleva ict-inssi
- Anonyymi00004
Naisvartijat ovat seksikkäitä
- Anonyymi00005
Porissa tosiaan pari nättiä
- Anonyymi00007
Olen kahta pannu.
Ihan tavallinen pano oli...pikku kiksit vanginvartijasta.
- Anonyymi00006
Taas tätä mittailua. Eikö tuohon jo kyllästytä. Katsoin vierestä kun varmaan 190 pitkä laholatva tökki hoikkaa päätä lyhyempää aasialaismiestä, haastaen riitaa ja estämällä tämän eteenpäinkävelyn. Toinen yritti vain jatkaa matkaa. Sitten tuli virhe, iso mies tönäisi häntä rintakehään, ja samalla sekunnilla tuli nyrkki naamaan ja hongankolistaja putosi perseelleen. Että näin. Ei ollut senteistä iloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4181840- 1481182
- 901131
- 671093
- 1061069
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164921- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654