Vai onko joku korkeampi päättänyt ettei meidän tule koskaan ikinä kohdata oikein
Etkö uskalla kohdata
19
338
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluan kohdata. Laita viestiä ja tavataan.
- Anonyymi00002UUSI
Uskon tuohon viimeiseen lauseeseen ja se on tarkoitettu että ei tule koskaan mitään.
- Anonyymi00003UUSI
Pelkäät että eksä vie vai
- Anonyymi00004UUSI
Ei korkeampi, vaan pidempi eli mies.
- Anonyymi00005UUSI
Kuka ketä miten sitä kukaan voisi kenkään puolesta päättää tapaako joku jonkun vaiko eikö
- Anonyymi00006UUSI
Vähän pelottaa. Aika näyttää tapahtuuko meidän välillä jotain.
- Anonyymi00007UUSI
Sanoisin että uskallan kohdata jos uskallat ehdottaa tapaamista.
- Anonyymi00008UUSI
Lasten hiihdolla ei ole pakkasrajaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kohtaamisille oli takaraja ,lopullinen deahtline
Joulukuun loppuun mennessä mies
Ei tapahtunut riittävästi.
Tänä vuonna ja jatkossa me emme kohtaa.
Sinä valitsit jonku muun asian
Tai jonku muun naisen .
Minä jatkan aivan toiseen suuntaan mies
Naiselta - Anonyymi00010UUSI
Uskallan kohdata kaverina.
Naiselta - Anonyymi00011UUSI
Ystäväpiirisi kummastuttaa, niitä valintoja en ymmärrä.
- Anonyymi00016UUSI
Ystäväni ovat minulle tärkeitä. Ota tai jätä.
n>m - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ystäväni ovat minulle tärkeitä. Ota tai jätä.
n>mKommenttini oli paremminkin yleishuomio siitä mitä olen havainnoinut. Nainen saattaa olla viehättävä ja empaattisen oloinen ja mielenkiintoinen. Seurassa oleva mies puolestaan öykkärimäinen, täynnä itseään oleva, rahalla rehvasteleva. Silloin tulee mietittyä, mikä naisen on saanut hakeutumaan tuollaisen seuraan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kommenttini oli paremminkin yleishuomio siitä mitä olen havainnoinut. Nainen saattaa olla viehättävä ja empaattisen oloinen ja mielenkiintoinen. Seurassa oleva mies puolestaan öykkärimäinen, täynnä itseään oleva, rahalla rehvasteleva. Silloin tulee mietittyä, mikä naisen on saanut hakeutumaan tuollaisen seuraan.
Ok. Eli yksi naisen kavereista ärsyttää? Ei ole kuitenkaan kyseessä puoliso?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ok. Eli yksi naisen kavereista ärsyttää? Ei ole kuitenkaan kyseessä puoliso?
Eipä ole tullut kysyttyä.
- Anonyymi00014UUSI
En halua kohdata ollenkaan.
- Anonyymi00015UUSI
Tuu tänne sanomaan, niin kohdataan.
Rauhallisesti, turvalisesti.
T.ei mulle. Morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA - Anonyymi00019UUSI
Itsestämme kiinni. Korkeampi voima tarkoitti kahden kohtaavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353822Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2463419Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503190Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2662467En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251705Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261524Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2331410Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111295- 1201095
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu181074