Voi kun nähtäis jossain muualla niin uskaltais edes katsoa...
Mielessä olet mies
40
824
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitatko pimeää huonetta? Siellä on turvallisempi puhua, kun ei näe toisen ilmeitä ja silmiä?
- Anonyymi00006
Mulle kävis pehmustettu pyöreä huone.
Sivusta
- Anonyymi00002
Haluaisin edetä. Haluan tavata kahdestaan.
- Anonyymi00004
Kenet
- Anonyymi00003
Kuka ketä
- Anonyymi00005
No kaksi vähintään tulee mukaan.
- Anonyymi00007
Ketkä kaksi?
- Anonyymi00008
Jos miehiä, saatte jäädä kotiin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketkä kaksi?
Hullun puhetta! Taiat olla avun tarpeessa gubbe!missä tää gubbe on kai se tee jollekkin jotain pahaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hullun puhetta! Taiat olla avun tarpeessa gubbe!missä tää gubbe on kai se tee jollekkin jotain pahaa?
Se on niin paha pinttymä, hirveä tarve tehdä toiselle pahaa vaikka hän ei ymmärrä että tekee sitä koko ajan itselleen, henkisesti eli pahimmalla mahdollisella tavalla. Kun ihmiselle tulee henkisiä ongelmia, niitä on vaikea korjata, koska ne ongelmat siirretään helposti toiseen fyysiseen ihmiseen. Sitten kun syy on siirretty toiseen ihmiseen, sitä ei voi ikinä ratkaista kun se on siinä toisessa ja ihminen voi ratkaista vain omassa päässä olevat ja tunnistetut ongelmat.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos miehiä, saatte jäädä kotiin.
Eli lepakot käy vain.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli lepakot käy vain.
En lähde ostamaan palveluita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En lähde ostamaan palveluita.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Voisin pyytää muilta halutessani, niin miksi ihmeessä maksaisin. Jos jotkut ovat siinä asemassa, etteivät muuta voi, se on heidän asia.
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketkä kaksi?
Mies ja lapsi.
- Anonyymi00010
Täälläkin te. Lasten hiihdolla ei ole pakkasrajaa.
- Anonyymi00031
Niin se epsteinkin sano.
- Anonyymi00012
syötävän soma mies
- Anonyymi00014
tuo tuommoinen mies
- Anonyymi00017
Mitä jos teidän puolisot innostuu lasten harrastuksista yhtä paljon? Seisoisitte vaan pakkasessa kusi sukassa.
- Anonyymi00019
Tämä on hupaisaa.
- Anonyymi00020
Nollataululle ihan varmasti.
- Anonyymi00021
Kaikista hupaisimpia ovat toisille naurajat. He eivät edes tajua kun heille ”nauretaan”.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikista hupaisimpia ovat toisille naurajat. He eivät edes tajua kun heille ”nauretaan”.
Olen voittaja. Voittajan on helppo hymyillä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen voittaja. Voittajan on helppo hymyillä.
Kyllä, näen sellaisen näyn nyt. Rasvaiset hiukset, sellainen vähän hullun hymy, aika ruma ja ränsistynyt mies. Tämä mies päättää ottaa voittajan kuvan itsestään ja suurentaa kuvan metriseksi ja ihastelee kuvaa joka päivä. Mieleen tulee ne klassiset Hitchcockin psykodeeliset elokuvat.
- Anonyymi00024
Pitää oikeasti yrittää sopia jotain. Tähän kuolee. naiselle
- Anonyymi00025
Kenelle viesti on ja keneltä?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenelle viesti on ja keneltä?
Naiselle, mieheltä.
- Anonyymi00030
Mä kuolin jo aikoja sitten!
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä kuolin jo aikoja sitten!
No mie kattelin että oot kun haudasta noussu ,se oli sitte vitsi.
- Anonyymi00026
Missä te näette yleensä?
- Anonyymi00029
Töissä
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Töissä
Se ei kestä meinaan työpaikka rakkaus.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Töissä
Olisitpa J. Taitaa olla turha toive.
- Anonyymi00033
Samat ajatukset minulla ihana I....i
Eilen olit taas niin ihana harmi kun en voinut jäädä. - Anonyymi00034
Toivon todella, että erään itselle hyvin mieluisan ja ihanan ihmisen käyttäytyminen johtuisi tuosta. Tuo on ainut toivo, ja olen siihen tarrautunut.
Mielessä olet aina. - Anonyymi00036
Kivasti ajateltu!! 🩷 💜 🩶 ❤️ 💛 💙
- Anonyymi00038
Ittiswattittis
- Anonyymi00041
Juupa juu pelle sinä olet ethän sinä edes tunne mitään vaikka haukkuisin sua sulla edes ole mitään tunteita ketään kohtaan
- Anonyymi00042
Miksi edes pitäisi haukkua ketään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1214002Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1793837Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292606Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82384100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481362Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut731300Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241271Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah35989