on minulle jotain ennenkokematonta. Ikään kuin meidät olisi synkronoitu yhteen. Toimimme toisiamme täydentäen, jaamme toisillemme arkojakin asioita. Pehmeästi ja lempeästi, luottaen.
Tunnut muistavan sanoistani yksityiskohtia. Se on minulle ihmeellistä. Tunnistan tämän piirteen itsessäni, mutta en ole aiemmin kohdannut ketään, joka kuulisi, kuuntelisi yhtä tarkasti.
Rakastan sitä kun naurat. Rakastan sitä, kun nauramme yhdessä.
Se mitä meidän välillämme on
19
635
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se että muistaa pieniäkin yksityiskohtia kauan sitten käydystä keskustelusta, kertoo ihastumisesta. Ja kun luottamuskin näyttää olevan kohdallaan niin sanoisin, että teillä alkaa olemaan paketti kasassa. Olisko jo aika sitoa rusetti? 🙂
- Anonyymi00002
Kyllä, minussa voi olla samaa kuin sinussa, synkronoitu logiikka varsin hyvään muistiin yhdistettynä ja nimenomaan asioiden yhdistelykyky ja asioiden mahdollisimman tehokas ilmaisu. Muistan hyvin yksityiskohtaisesti kaiken mitä minulle kerrotaan ja osaan yhdistää kaukaakin sanomisia nykyhetken sanomisiin. Koska muistan ja ymmärrän kaiken sanotun, huomaan myös helposti ristiriitaiset sanomiset kun sanomiset riitelee keskenään. Kanssasi tuollaista ristiriitaa ei ole tullut, joten siitä tiedän että puhut totta minulle.
- Anonyymi00003
Tältä tultui kun oli ihastunut siinä parikymppisenä.
Aikuisuus opetti sitten muuta. - Anonyymi00004
vau, ei ole kokemusta moisesta
- Anonyymi00005
Miksi kirjoittelet palstalla, kun kerran olette jo noin läheisiä?
- Anonyymi00006
Koska olemme ihmisiä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koska olemme ihmisiä.
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Onko tämä taas joku varattujen vinkumisjuttu?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
kaksoset avautuu toisilleen. on mullakin olemassa se vähän vanhempi kaksoisliekkimies. meillä ei ole sellasta rakkautta vaan sellasta rakkautta sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
kaksoset avautuu toisilleen. on mullakin olemassa se vähän vanhempi kaksoisliekkimies. meillä ei ole sellasta rakkautta vaan sellasta rakkautta sivusta
Sori, nyt meni ihan liian sekavaksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vastaus oli vain yhtä ympäripyöreä kuin kysymys. Miksi: No siksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mielikuvitus rakkautta, se parasta tällee vanhemmite ei tuu hikikään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vastaus oli vain yhtä ympäripyöreä kuin kysymys. Miksi: No siksi.
Tuhlaat vain aikaasi täällä. Voisitte olla nytkin jakamassa asioita.
- Anonyymi00007
Kuulostaa juuri siltä miten ajattelen myös meidän välisestä kanssakäymisestä. En myöskään ole ennen kokenut tällaista. Myös rakastan sitä kun naurat ja kun nauretaan yhdessä. Osaat todella hyvin pukea sanoiksi sen kaiken. n>m <3
- Anonyymi00008
Osaan ehkä paremmin kertoa musiikilla, joten valitsin tämän.
https://www.youtube.com/watch?v=oB4K0scMysc&list=RDv_wLNqUz7pM&index=35 - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osaan ehkä paremmin kertoa musiikilla, joten valitsin tämän.
https://www.youtube.com/watch?v=oB4K0scMysc&list=RDv_wLNqUz7pM&index=35Queen, mun lemppari bändi ❤️. Ja ihanan biisin valitsitkin. Oispa tää yhdeltä tietyltä...
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Queen, mun lemppari bändi ❤️. Ja ihanan biisin valitsitkin. Oispa tää yhdeltä tietyltä...
Se oli miehelle valittu. <3
- Anonyymi00017
😯👀🐝
- Anonyymi00018
- Anonyymi00019
niin kun botti-jutuissa aika miespainotteisia aina noh... niin no joku kovempi neuvottelijakin kun niin klanin niin... että tyttöjen näkökulmaakin esille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862